volgens mij hebben ze bij psv al genoeg onrustquote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
het is puur een poging om verwarring te zaaien. Ze hopen op onrust bij Ajax en PSV etc..
Tikje knullig.
Nee!quote:
Dit seizoen doet AZ dus wel gewoon mee..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Az doet het echt goed ja, dat is een feit. Maar het is er nog lang niet. Ondanks de wisselvalligheid van zowel Ajax als PSV staan ze nog steeds niet bovenaan. Dus wat willen ze nou? Als Ajax en PSV iets minder van dit soort dipjes hadden gehad (het is bij beide dramatisch dit seizoen) hadden ze dik 10 punten of meer achter gestaan.
Dus om nou te zeggen dat AZ wel ff meedoet is een beetje te kort dag nog.
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij azquote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
En het grappige is dat de meeste spelers van AZ dolgraag naar Ajax zouden overstappen als ze de kans zouden krijgen.
Jenner heeft bijvoorbeeld al aangegeven naar Ajax te willen, ondanks dat hij nu bij az onder contract staat.
dat geloof je toch niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij az.
Wat een kutexcuusquote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij az.
Camploquote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Robin van Persie heeft zijn contract bij Arsenal gewoon per sms afgehandeld dus waarom werkt het bij Donk ook niet zoquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus
Net of hij meteen ja zei via de telefoon toen AZ belde![]()
Die is niet eens van hem maar hij vond het een leuke tattoo waar hij zich wel mee kon identificerenquote:
Nee heb alleen Dinsdag genoten, gisteren was maar matig vond ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
Genoten van de 2 dagen CL PyTh?
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is niet eens van hem maar hij vond het een leuke tattoo waar hij zich wel mee kon identificeren![]()
Maar ja, zowel Ajax, PSV als AZ hebben dipjes en wedstrijden die tegen alle verwachtingen in verloren gaan of in een gelijkspel eindigen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Az doet het echt goed ja, dat is een feit. Maar het is er nog lang niet. Ondanks de wisselvalligheid van zowel Ajax als PSV staan ze nog steeds niet bovenaan. Dus wat willen ze nou? Als Ajax en PSV iets minder van dit soort dipjes hadden gehad (het is bij beide dramatisch dit seizoen) hadden ze dik 10 punten of meer achter gestaan.
Dus om nou te zeggen dat AZ wel ff meedoet is een beetje te kort dag nog.
Helaas wel. Ik zit met samen geknepen billen de komende weekenden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ja, zowel Ajax, PSV als AZ hebben dipjes en wedstrijden die tegen alle verwachtingen in verloren gaan of in een gelijkspel eindigen.
Dan is het nog niet slim om dit in de publiciteit te brengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus
Net of hij meteen ja zei via de telefoon toen AZ belde![]()
Die gozer spoort echt niet. Zo zie je maar, mensen met teveel geld worden met de dag gekker.quote:
Hedwiges moet idd gewoon blijven!quote:
Word je badmeester op Scheveningen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb zelf geen tattoo, denk er wel over maar wat ik wil valt niet zo goed te combineren met (toekomstige) werkzaamheden, dus doe maar niet op dit moment.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word je badmeester op Scheveningen?
Haha nee, dat niet. Maar ik heb bij veel van dit soort tattoo's het idee dat mensen er later spijt van gaan krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word je badmeester op Scheveningen?
Zullen we dan lekker gaan trollen in het livetopic als ze verliezen. Zeggen we allemaal haha scheringa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan nog zijn er mensen die zich afvragen waarom ik AZ vanavond graag hard op hun muil zie gaan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we dan lekker gaan trollen in het livetopic als ze verliezen. Zeggen we allemaal haha scheringa.
dat heb ik altijd lieverquote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Man, die knakker wil gewoon beleefd zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Inderdaad, az vanavond interesseert me niets. Ik vind het leuk voor Shota en Van Gaal als ze doorgaan. Maar als ze eruit vliegen, kan ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Foto?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Foto?![]()
Edit: Ik heb geen tattoo en ben ook niet van plan om er één te laten zetten. Mocht ik ooit een tattoo laten zetten, weet ik voor 90% zeker dat hij Ajax gerelateerd zal zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.
Whehequote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien kan hij vriendjes zijn met Jorien?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hey wat is er met mijquote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ja precies en dan zou AZ Champions League spelen en boven Ajax staan in de competitiequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |