Natuurlijk niet! Hagelslag is vies, suiker!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:07 schreef STING het volgende:
Zolang het geen boterham met pindakaas en hagelsag is, mag het
Ik heb ook zo'n 10 jaar af en aan Atkins gevolgd. Je valt er echt super mee af en idd zonder hongergevoel. De reden waarom ik het nu niet meer doe, is dat ik toch té dol ben op koolhydraten, toen ik begin dit jaar weer moest gaan afvallen werd ik bijna misselijk bij de gedachte dat ik wéér Atkins moest gaan doen met z'n vlees, vis kaas en eieren. Ik kon het echt niet meer opbrengen! Wat ik ook een enorm minpunt vond is dat mijn hongergevoel zodanig weg was, dat ik niet meer echt kon genieten van het eten en ik vind koken leuk en het samen opeten ook echt een gezellig moment van de dag en dat was toen helemaal weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nog steeds 67.
Pasen was erg schraal, geen chocolade gehad.
Maar ik eet ook geen brood, pasta, aardappelen etc., ik volg nl. Atkins.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel verwennen met droge witte wijn, want daar zitten geen koolhydraten in.
Aan de andere kant is het niet erg moeilijk, ik eet salades, vlees, vis etc. en zo'n 1700 kcal per dag en ik heb nooit meer trek/honger.
En dat laatste, die trek, deed bij mij altijd elke lijnpoging mislukken.
Ik kan nl. absoluut niet tegen hongergevoel.
Het uitbannen van 1 van de essentiele stoffen die je lichaam nodig heeft, lijkt me erg ongezond.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
*zucht* het blijft moeilijk.....maar ook ik denk dat het niet realistisch is om een leven lang koolhydraten te bannen.
Ik wil afvallen tot mijn streef en dan langzaam weer 'normaal' eten, zij het niet meer drie keer per dag brood/pasta/rijst. Maar dat moet echt wel te doen zijn!
zeg me dat jij daar niet heen gaatquote:The Police 13-9!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
@ Sting:
[..]
zeg me dat jij daar niet heen gaat. Ik wil ook
.
[zielig mode]quote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef Sukilove het volgende:
En nu ga ik hardlopen.
beterschapquote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
[zielig mode]
Ik wil ooook, maar ben ziek![]()
[/zielig mode]
een crashdieet dat verliefdheid heetquote:Op woensdag 11 april 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
je bent gewoon bezig met een crashdieet sylvana
Moeten we morgen om 12.00 ff posten dat je moet eten? Dan moet je het wel lezen en doen he?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
beterschap
blegh, hier weer lekker ongezond dagje, net als gister, en eergister en de dag daarvoor...
niet dat ik ongezond en slecht dingen eet ofzo, maar ik eet gewoon niet
alleen avondeten, maar niks geen ontbijt of lunch, totaal geen trek
Zo en nu ga ik ff lekker aan m'n Spaghetti beginnenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Miss_S het volgende:
ik zou echt niet zonder pasta of stokbrood kunnen
Ik heb het nog écht gedaan ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
[zielig mode]
Ik wil ooook, maar ben ziek![]()
[/zielig mode]
Netjesquote:Op donderdag 12 april 2007 07:52 schreef mercurial3 het volgende:
gister aaf ff een uur hardgelopen (10km)
welke dvd heb jij?quote:Op donderdag 12 april 2007 07:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Netjes. Hoeveel wil je afvallen?
Hiero schijnt de zon ook!
Ik ga nu lekker ff ee Billy Bootcamp Dvd doen, want ik heb pas om 10 uur college, goed he?
Oja en de weegschaal zei vanmorgen 65,0, maar een halve kilo in één dag lijkt me wat sterk. Morgen maar weer eens zien wattie zegt!![]()
Nee hoor, die van mij gaat officieel zelfs per hele kilo's. Maar je kunt bij een halve kilo net zien dat ie niet precies op een streepje staat zegmaarquote:Op donderdag 12 april 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enigste hier die een weegschaal heeft die per halve kilo's gaat?
Alle 4, maar 3 daarvan liggen bij mijn zus. Ik heb nu de cardio gedaan. Maar ik kon niet helemaal voluit, omdat ik in een flat woon en een beetje bang werd dat de onderburen mijn gestamp zouden horen. Maar de armpjes zijn wel moe! Vanmiddag misschien nog ff skeeleren als het zulk mooi weer blijft.quote:
ik heb een digitale dus dan kan ik dat nietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij gaat officieel zelfs per hele kilo's. Maar je kunt bij een halve kilo net zien dat ie niet precies op een streepje staat zegmaar![]()
(ik had en heb geen zin om meer geld uit te geven aan een 'precieze' weegschaal, vooral als die toch niet precies is)
ik heb ook alle 4quote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Alle 4, maar 3 daarvan liggen bij mijn zus. Ik heb nu de cardio gedaan. Maar ik kon niet helemaal voluit, omdat ik in een flat woon en een beetje bang werd dat de onderburen mijn gestamp zouden horen. Maar de armpjes zijn wel moe! Vanmiddag misschien nog ff skeeleren als het zulk mooi weer blijft.![]()
Welke heb jij dan?
En nu ga ik douchen...
Ik hou het amper 5 minuten volquote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook alle 4
maar die cardio is wel het leukste vind ik alleen jammer dat die zo kort is
Is that a good or bad thing?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef Tangarine het volgende:
En toen ging ik vanmorgen op de weegschaal staan, and was like: wtf!? 85.5?
hij heeft nog niet ge-update, dus ik denk dat hij het nog niet helemaal wil geloven en even wil kijken hoe hij er morgen voor staatquote:
Ja, had al ff in het lijstje gekeken, maar misschien dat hij gisteren 84 woog bijv.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij heeft nog niet ge-update, dus ik denk dat hij het nog niet helemaal wil geloven en even wil kijken hoe hij er morgen voor staat. Maar it's a good thing, als je dit gewicht vergelijkt met wat er nu in het lijstje staat
.
is kwart voor 1 ook goed? helemaal zelf aan gedacht nuquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Moeten we morgen om 12.00 ff posten dat je moet eten? Dan moet je het wel lezen en doen he?
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is kwart voor 1 ook goed? helemaal zelf aan gedacht nu
Heb ik dan, als ik elke dag als onderdeel van mijn ochtendritueel op de weegschaal sta, OWG (Obsessief Weegschaal Gedrag)?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup, als je WOG (=weegschaalontwijkend gedrag) vertoont, ben je verloren!
Elke week ff wegen, kun je meteen ook ingrijpen als 't fout is.
soms is het fijner om niet te wegen maar wel gewoon door te blijven gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup, als je WOG (=weegschaalontwijkend gedrag) vertoont, ben je verloren!
Elke week ff wegen, kun je meteen ook ingrijpen als 't fout is.
Normaal gesproken weeg ik me ook elke dag en de normale schommelingen, als ik goed bezig ben, vind ik ook niet erg. Maar met pasen was ik dus NIET.GOED.BEZIG. en dan wéet ik dat er dus een kilo of zo bij is en dat wil ik dan niet weten. Zoiets. Maar morgen ga ik het echt doen en hoeveel er ook bij is: ik ga het direct updaten. Dat doe ik ook bij ieder onsje dat er af is, dan ook maar als het er weer bij komt. Ach misschien valt het mee. Ga zo direct nog even naar de sportschool. Alle beetjes helpen...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:35 schreef STING het volgende:
Ik weet dat het inderdaad schommelt, ik gebruik het meer om er in ieder geval elke dag een beetje bewust van te zijn. Daarnaast gebruik ik het ook om een beeld te krijgen hoeveel invloed eten & sport kunnen hebben op he het gewicht op dagsaldo.
Pannenkoeken is niet echt een goed idee, maar als je het beperkt tot twee stuks (beleggen met fruit en niet met stroop en suiker) zal het nog wel te doen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef Plukie86 het volgende:
Verder ben ik van plan om morgen maar eens pannekoeken te gaan bakken, maar ik kan eigenlijk niet helemaal inschatten hoe 'schadelijk' die nu eigenlijk zijn, afgezien van het ontbreken van groente. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |