abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48024204
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben wel zeer geinteresseerd eigenlijk. Ik zou ook graag met haar willen praten en als een aantal bewoners dat in de kooi gaat doen, ben je er toch een beetje bij. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe sterk mensen als Diana in dat soort situaties zijn. Dat is gewoon onvoorstelbaar. Ik snap dat sommigen er weinig zin aan hebben, maar ik wil zelf erg graag haar verhaal horen en haar zien.
Ik ook
het water roept
pi_48024210
ja haal maar weg!

logisch ook.. wie weet wat voor engerds op haar hyves gaan reageren
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_48024235
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een overtrokken reacties hier op mijn opmerking. Alsof ik Huub en die meid zou willen devolueren. Laat die meid met kanker in godsnaam in de DGK gaan zitten als ze dat wilt, en als Huub en zij elkaar kunnen vinden nog voor de laatste keer seks kunnen hebben en hiervan genieten.
Jij begrijpt het echt niet he
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 4 april 2007 @ 22:36:13 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48024262
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er zijn zat medische programma's die daar aandacht aan besteden.
Ik persoonlijk heb er geen behoefte aan om dat in de gouden kooi te zien.
Mijn idee
pi_48024267
Zou t deborah zijn? Die heeft haar toch al 2x proberen te bellen via collect call.. (Haar zus)
pi_48024278
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben wel zeer geinteresseerd eigenlijk. Ik zou ook graag met haar willen praten en als een aantal bewoners dat in de kooi gaat doen, ben je er toch een beetje bij. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe sterk mensen als Diana in dat soort situaties zijn. Dat is gewoon onvoorstelbaar. Ik snap dat sommigen er weinig zin aan hebben, maar ik wil zelf erg graag haar verhaal horen en haar zien.
Ik ook hoor......
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48024294
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij weinig post.
Kijk, dit is dus waar ik problemen mee heb.

Enerzijds vind ik het prima dat de Gouden Kooi meer diepgang krijgt.

Anderzijds barst het hier nu van de verwijten over-en-weer dat opmerkingen "niet kunnen".
Het wordt een beetje overgevoelig allemaal en vrij uit posten wat je vindt en wat je te binnen schiet kan dus niet meer.

Enerzijds wordt Huub geroemd omdat hij luchtig doet tegen Diana, anderzijds wordt een poster afgebrand omdat hij oppert dat Huub Diana misschien wel wil neuken.

Net alsof een kankerpatient niet meer MAG neuken. Net alsof Huub nu opeens kuiser dan de paus is.

Woorden op een weegschaaltje leggen.... tja... niet om je af te vragen of het zin of onzin is, maar om je af te vragen of het kwetsend zou kunnen zijn.

Wordt een beetje lastig.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:36:40 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48024296
Top, die hond van Amanda mag net komen van dr moeder.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:36:54 #149
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48024304
De hondjes komen niet... tenminste niet een alleen....
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 22:37:17 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48024324
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Dan gaat het leven door zoals het hoort. Het is alleen soms wel eens goed om te beseffen hoe fragiel het leven kan zijn en waar het eigenlijk om draait ipv contactpunten en kijkcijfers.
Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?

En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.

Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.

We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 22:37:20 #152
128220 Peter6000
pi_48024326
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef donpsp het volgende:

[..]

Als 't niet mag worden uitgezonder kan de gouden kooi net zo goed meteen stoppen. 'T zal de enige verhaallijn zijn de komende dagen.
Nee hoor, het volgende drama dient zich al aan. Juicy mag niet zonder Nikky komen, van Amanda`s moeder.
pi_48024328
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
De hondjes komen niet... tenminste niet een alleen....
lekker dan, verse stemming - alsnog blokke
pi_48024330
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Marelle het volgende:

[..]

Ik ook hoor......
Denk niet dat dat mogelijk zal zijn. Als je haar telefoonnummer en hyves gaat rondverspreiden krijg je weet ik wat voor reacties.
pi_48024333
Alweer een dilemma...Juicy kan niet komen alleen anders gaat de ander kapot aan verdriet.................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_48024351
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef Marelle het volgende:

[..]

Jij begrijpt het echt niet he
Wat ik niet begrijp is dat mensen in een huis worden opgezadeld met een aan kanker-lijdend mens, die de laatste fase van haar leven in gaat. Ik zou daar totaal geen behoefte aan hebben, en ik denk dat sommige bewoners hier ook zo over denken.
Tuurlijk is het mooi om iemand zijn laatste wens in vervulling te laten gaan, maar je wordt er wel ongevraagd mee geconfronteerd.
pi_48024364
sjonge jonge hebben we het nu over een hond!! wat kan het raar gaan in deze show ;-)
pi_48024374
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee hoor, het volgende drama dient zich al aan. Juicy mag niet zonder Nikky komen, van Amanda`s moeder.
Eerste reactie van jou waar ik het mee eens ben.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:38:46 #159
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48024394
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef havefun het volgende:
Jezus wat is die Amanda ook dom zeg .
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48024401
wat is er nu weer met Jaap??