een grapje moet altijd kunnen. Dat ze dood gaat betekent niet dat je altijd treurig moet zijn, je leeft nu nog dus dan moet je ook kunnen lachen en genieten. Mensen die positief hun ziekte willen aanvechten leven vaak ook langer.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef havefun het volgende:
En we mogen nu natuurlijk geen grapjes over haar maken want het gaat tenslotte om een hele erge ziekt.
Juist!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met volle teugen geniet van het zwembad, de sauna, de paarden, de rust en dat ze en passant door haar aanwezigheid het gros van de bewoners ook eens een beetje dankbaarder laat worden en wat minder onvolwassen.
Oh echt hè, ben je nou zo blind of zie je alleen wat je zelf wilt zien????quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Rotterdammert het volgende:
wat een misselijk ventje die huub
hij wil haar gewoon versieren![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal iig niet meevallen de huidige vioolmuziek te overtreffen, mocht ze dood gaan.
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef kijhart het volgende:
nou die nieuwe bewoner komt dus morgen. zit weer heel de avond voor niks te krijgen kutzooi.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met volle teugen geniet van het zwembad, de sauna, de paarden, de rust en dat ze en passant door haar aanwezigheid het gros van de bewoners ook eens een beetje dankbaarder en wat minder onvolwassen laat worden.
jij spoort echt nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Huub neukt haar gewoon nog een keer in het huis om zijn lijst te vullen
wat een opmerking zeg!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Dan gaat het leven door zoals het hoort. Het is alleen soms wel eens goed om te beseffen hoe fragiel het leven kan zijn en waar het eigenlijk om draait ipv contactpunten en kijkcijfers.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef Maanvis het volgende:
straks gaat ze dood.. en dan?
dan wordt ze begraven of gecremeerd he.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef Maanvis het volgende:
straks gaat ze dood.. en dan?
Ga jezelf eens wassen, misschien verfrist dat de lucht in je omgeving.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef eeff het volgende:
Als je kanker hebt... heel erg.
Dat weet ik...
Maar wat moet je in hemelsnaam in de GK?
Dit riekt toch werkelijk waar naar vuile stront!![]()
![]()
![]()
![]()
dit vind ik bv niet kunnenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef KonnieKipke het volgende:
misschien voor jou iets? GK?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga jezelf eens wassen, misschien verfrist dat de lucht in je omgeving.![]()
Waarschijnlijk iemand van 12 jaar die een keer op school het woord kanker heeft gehoord en denkt dat het een geslachtsziekte isquote:
Dat vond ik dus ook echt zo beresterk aan Huub net. Zijn 'wat heb je eigenlijk aan?' opmerking was best wel gewaagd en kan bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten. Maar het was eigenlijk heel erg sterkquote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
een grapje moet altijd kunnen. Dat ze dood gaat betekent niet dat je altijd treurig moet zijn, je leeft nu nog dus dan moet je ook kunnen lachen en genieten. Mensen die positief hun ziekte willen aanvechten leven vaak ook langer.
Maar juist daarom kijken we naar de kooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan gaat het leven door zoals het hoort. Het is alleen soms wel eens goed om te beseffen hoe fragiel het leven kan zijn en waar het eigenlijk om draait ipv contactpunten en kijkcijfers.
zo is dat.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef milk-shake het volgende:
de opmerkingen hier.............zegt meer over de persoon het zegt ...klaar toch
![]()
Weet je dat je best wel overkomt als Huub pro?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook echt zo beresterk aan Huub net. Zijn 'wat heb je eigenlijk aan?' opmerking was best wel gewaagd en kan bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten. Maar het was eigenlijk heel erg sterk
Ze heeft vooral ook iemand als Huub nodig voor de lol.
(ik klink nu wel weer heel erg pro Huub...... wat ik ook ben eigenlijk)
Dat weten we tochquote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook echt zo beresterk aan Huub net. Zijn 'wat heb je eigenlijk aan?' opmerking was best wel gewaagd en kan bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten. Maar het was eigenlijk heel erg sterk
Ze heeft vooral ook iemand als Huub nodig voor de lol.
(ik klink nu wel weer heel erg pro Huub...... wat ik ook ben eigenlijk)
sinds wanneer maken haar borsten geluid?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef donpsp het volgende:
Net als haar borsten klinkt 't allemaal zo nep..
Niet te vergeten de kans bij je kinderen te zijn of een buikwandcorrectie of boobjob....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan gaat het leven door zoals het hoort. Het is alleen soms wel eens goed om te beseffen hoe fragiel het leven kan zijn en waar het eigenlijk om draait ipv contactpunten en kijkcijfers.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef Napster het volgende:
een brief
Gaat toch niet over die klotehond
Ik bedoel.. er is al 2x 12 uur voor sylvia opgemaakt.. Dus er kan maar 1 bewoner naar de begrafenis voor de 3e en laatste 12 uur.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel even goed voor de bewoners en daar mag je gerust een andere mening over hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar juist daarom kijken we naar de kooi.
Effe lekker ontspannen en gewoon genieten.
We weten allemaal toch wel hoe hard het leven kan zijn.
Nu weet ik van een vriendin van me(36jaar en ook lichaam vol met kanker met nog minder dan jaar te gaan) dat er een medicijn is uitgevonden dat vele soorten van kanker kan bestrijden. helaas is dit nog in een expirimentele fase maar ze verwachten dat het snel op de markt kan komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef donpsp het volgende:
Beetje offtopic,
maar ik vind het wel vreemd dat er nog geen medicijn is voor kanker. We weten op bijna alles een oplossing we steken er tonnen geld in de en technologie is verder dan we denken.
Toch is chemotherapie t enige wat helpt...
idd jaquote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te vergeten de kans bij je kinderen te zijn of een buikwandcorrectie of boobjob....
bang voor heftige emotie's?? Tja dan kun je het beste vluchten.....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef HellFreez het volgende:
streams kunnen weer uit.. Ik heb echt geen zin in deze sentimentele bullshit.
Ze gaan straks echt letterlijk over lijken daar in de Goude Kooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoel.. er is al 2x 12 uur voor sylvia opgemaakt.. Dus er kan maar 1 bewoner naar de begrafenis voor de 3e en laatste 12 uur.
Kregen ze niet ieder jaar 3x 12 uur? Dan moeten ze nog 5 maandjes wachten...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoel.. er is al 2x 12 uur voor sylvia opgemaakt.. Dus er kan maar 1 bewoner naar de begrafenis voor de 3e en laatste 12 uur.
ik hoop dat Diana het duidelijk maakt aan Natasia dat ze naar huis moet naar haar kinderenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te vergeten de kans bij je kinderen te zijn of een buikwandcorrectie of boobjob....
Ik ben blij dat jij weinig post.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |