Het draait allemaal om kijkers.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel even goed voor de bewoners en daar mag je gerust een andere mening over hebben.
Het gaat ook niet altijd over "ons" de kijkers. Ik vind het wel prettig om te zien dat de bewoners even met beide benen op de grond worden gezet. Hoe hard mijn leven is doet er dan niet toe.
Bel hem even via collect call zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef milk-shake het volgende:
jaap verveeld zich al weer...............ga dan de brief pakken !!!
De mensen ben jij? Of hoor ik daar ook bij?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het draait allemaal om kijkers.
De mensen zitten niet te wachten op deze zware onderwerpen.
Apport!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef milk-shake het volgende:
jaap verveeld zich al weer...............ga dan de brief pakken !!!
klotehond, mooi woordquote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef Napster het volgende:
een brief
Gaat toch niet over die klotehond
Geweldig hè, die regels over expirimentele medicatie... alsof het je nog wat uitmaakt dat het wellicht niet werkt als je terminaal bent.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nu weet ik van een vriendin van me(36jaar en ook lichaam vol met kanker met nog minder dan jaar te gaan) dat er een medicijn is uitgevonden dat vele soorten van kanker kan bestrijden. helaas is dit nog in een expirimentele fase maar ze verwachten dat het snel op de markt kan komen.
Als 't niet mag worden uitgezonder kan de gouden kooi net zo goed meteen stoppen. 'T zal de enige verhaallijn zijn de komende dagen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ik snap best dat ze een buddy zoekt en ook dat ze daarvoor eric uitkiest maar vind dat dit niet uitgezonden moet worden .
Ik vind dit misbruik maken van de situatie door TIEN
Ja..en als ze dit nu zelf wil??quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ik snap best dat ze een buddy zoekt en ook dat ze daarvoor eric uitkiest maar vind dat dit niet uitgezonden moet worden .
Echt zoek een leven..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben benieuwd of de bewoners nav dit verhaal van Sylvia daadwerkelijk meer belangstelling gaan tonen voor haar verwerkingsproces.
Ik betwijfel het.
Ik hoor daar zeker bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
De mensen ben jij? Of hoor ik daar ook bij?
Dat Diana dan maar flink misbruik maakt van alle luxe in DGK.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ben het met je eens over die zorgverzekeraars maar als ik daar mijn vriendin mee kan redden heb ik daar heeel veel voor over, ook de kosten van die medicatie als het moet.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig hè, die regels over expirmentele medicatie... alsof het je nog wat uitmaakt dat het wellicht niet werkt als je terminaal bent.![]()
Maar no way dat je die strijd kunt winnen... met je zorgverzekeraar![]()
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoor daar zeker bij.
En ik denk een hoop mensen hier.
Ik vind het echt heel zielig en erg.
Maar het hoort niet in dat programma thuis.
Ik ben wel zeer geinteresseerd eigenlijk. Ik zou ook graag met haar willen praten en als een aantal bewoners dat in de kooi gaat doen, ben je er toch een beetje bij. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe sterk mensen als Diana in dat soort situaties zijn. Dat is gewoon onvoorstelbaar. Ik snap dat sommigen er weinig zin aan hebben, maar ik wil zelf erg graag haar verhaal horen en haar zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen zin in om daar weer naar te moeten gaan kijken. Lief van SHE dat ze zo mooi reageren maar in de praktijk zal het ze zwaar tegen vallen. Alsof het altijd zo'n pretje is in die kooi.
![]()
Ze had een man , dus die zal er niet zo blij mee zijn denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een overtrokken reacties hier op mijn opmerking. Alsof ik Huub en die meid zou willen devolueren. Laat die meid met kanker in godsnaam in de DGK gaan zitten als ze dat wilt, en als Huub en zij elkaar kunnen vinden nog voor de laatste keer seks kunnen hebben.
Denk jij wel na bij wat je typt, of ben je een robot? Vraag me af of ze over 10 jaar al robots met gevoelens hebben uitgevonden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een overtrokken reacties hier op mijn opmerking. Alsof ik Huub en die meid zou willen devolueren. Laat die meid met kanker in godsnaam in de DGK gaan zitten als ze dat wilt, en als Huub en zij elkaar kunnen vinden nog voor de laatste keer seks kunnen hebben en hiervan genieten.
Als haar man daar geen bezwaar tegen heeft....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een overtrokken reacties hier op mijn opmerking. Alsof ik Huub en die meid zou willen devolueren. Laat die meid met kanker in godsnaam in de DGK gaan zitten als ze dat wilt, en als Huub en zij elkaar kunnen vinden nog voor de laatste keer seks kunnen hebben en hiervan genieten.
Het lijkt mij een heldere dame die uitstekend weet wat ze wil en vooral wat ze niet wil en ik zou niet weten waarom het niet in het programma zou passen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoor daar zeker bij.
En ik denk een hoop mensen hier.
Ik vind het echt heel zielig en erg.
Maar het hoort niet in dat programma thuis.
Je leeft liever in een fantasiewereldje dan dat je de realiteit van de gouden kooi onder ogen ziet? Geloof mij, dit wordt echt een hot issue voor DGK als het aan mevrouw pannekoek ligt!quote:
Nee hoor....ik ben nog steeds benieuwd wie het gaat worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef donpsp het volgende:
Wellicht iets waar niemand het over wilt hebben, maar nu wordt die ' oud-miljonair' opeens ook wat onbelangrijker..
Er zijn zat medische programma's die daar aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer geinteresseerd eigenlijk. Ik zou ook graag met haar willen praten en als een aantal bewoners dat in de kooi gaat doen, ben je er toch een beetje bij. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe sterk mensen als Diana in dat soort situaties zijn. Dat is gewoon onvoorstelbaar. Ik snap dat sommigen er weinig zin aan hebben, maar ik wil zelf erg graag haar verhaal horen en haar zien.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als haar man daar geen bezwaar tegen heeft....
Je maakt verschillende fases door wanneer je zo ziekt bent, ik denk dat zij al heel ver is in het verwerken. Verder dan haar familie.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer geinteresseerd eigenlijk. Ik zou ook graag met haar willen praten en als een aantal bewoners dat in de kooi gaat doen, ben je er toch een beetje bij. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe sterk mensen als Diana in dat soort situaties zijn. Dat is gewoon onvoorstelbaar. Ik snap dat sommigen er weinig zin aan hebben, maar ik wil zelf erg graag haar verhaal horen en haar zien.
Post uit mij hart. Tis zowiezo tamelijk raar om hier een mening te geven inn DGK...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben het met je eens over die zorgverzekeraars maar als ik daar mijn vriendin mee kan redden heb ik daar heeel veel voor over, ook de kosten van die medicatie als het moet.
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Mijn ideequote:Op woensdag 4 april 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn zat medische programma's die daar aandacht aan besteden.
Ik persoonlijk heb er geen behoefte aan om dat in de gouden kooi te zien.
Ik ook hoor......quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waar ik problemen mee heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |