En dan in één pak of uit twee pakken?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Chocoladevla met vanillevla vind ik de lekkerste combinatie![]()
schattig....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:01 schreef Qwea het volgende:
hangop
griesmeel pudding![]()
Van die vage maar lekkere vanille vla in potjes van de lidl.
Slagroom vla
Framboos vla
luchtig toetje
ect
ik ben een vla mens
Uit 2 pakken en dan met dat bruine spul (die kruimeltjesquote:
hobjesvlaquote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef MissHobje het volgende:
Oe Hopjes vla en dan met een lading slagroom erop
Of van die frambozen vanille yoghurt erg mjam.
Oh en van die goeie fruityoghurts die zijn ook erg okè
Sheesh. Jij weet wel wat lekker isquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit 2 pakken en dan met dat bruine spul (die kruimeltjes) van Baukje erdoor. En partjes perzik. En zelf geklopte slagroom.
uhuhquote:
Eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die slagroomvla altijd zo lekker![]()
Ja, erg lekker. Is dat ook vla?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:13 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
Kent iemand de yoghurtmixen van de Zuivelhoeve en dergelijke, zoals deze met zwarte kersen?
Ook heel geschikt als ontbijt.
"Verras jezelf met vla-achtige consumpties"quote:
dan had er wel 'toetjes'of 'zuivelproducten' gestaanquote:Op donderdag 5 april 2007 11:09 schreef belsen het volgende:
[..]
"Verras jezelf met vla-achtige consumpties"
Bij de Albert Hein hebben ze hem zeker en verder issie er ook nog gewoon van Campina (volgens mij, of is het Friese Vlag).quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef _Nienna_ het volgende:
Citroenvla![]()
Maar die bestaat niet meer ofzo (niet in de winkel in ieder geval)![]()
Campina verkoopt het in kleine verpakkingen (0.5 liter)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef _Nienna_ het volgende:
Citroenvla![]()
Maar die bestaat niet meer ofzo (niet in de winkel in ieder geval)![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
Het is geen vla maar toch even een vermelding waard:
yoghurt met griekse honing en walnoten.............jammie!
Stuk minder lekker dan zelf maken, imho.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu gewoon in een beker verkrijgbaar van almhof![]()
ja, maar ik moet zeggen dat ik 'm toch erg lekker vindquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stuk minder lekker dan zelf maken, imho.
Appeltaartvla???quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
Appeltaartvla natuurlijk! Dat spul is zooooooooo lekker!
[afbeelding]
Ja, het bestaat echt en het is onwijs lekker!quote:
Oeh die ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nu gewoon in een beker verkrijgbaar van almhof![]()
Vind die van Campina wel veel beter dan die van Friesche Vlag... die laatste is zo glazig en smaakloos...bijna kunststof...quote:
Ik zag in een foldertje dat de wintervla van komend jaar bestaat uit chocoladevla met stukjes kers. Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef apestaartje het volgende:
Er is nu 'lentevla' te koop, ik bedoel dus die roze pakken met onder andere stukjes frambozen erin.
Dat is nou echt iets wat ze het hele jaar zouden moeten verkopen.
Het lekkerste toetje ooitquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
Appeltaartvla natuurlijk! Dat spul is zooooooooo lekker!
[afbeelding]
Nog nooit gehad, eens even proberenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef belsen het volgende:
Even een reminder voor een ieder: DE KRUIDNOTEN ZIJN WEER IN DE WINKEL!!!
Dus de vla is de komende maanden weer te versieren met overheerlijke kruidnoten!
Vla: [afbeelding]
Kruidnoten: [afbeelding]
Vla + kruidnoten:
gewoon van monaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:10 schreef wendywendy het volgende:
pannenkoekenpudding met stroopsaus? Van welk merk is die dan?
mij ook, maargoed, ik moet sowieso al niets van pudding hebben, dat scheeltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat lijkt me dus echt te goor voor woorden...
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef belsen het volgende:
De topictitel zegt het al: met welke vla verras jij jezelf.
Topicstarter begint:
[afbeelding]
Zojuist een heerlijk bakje chocolade/hopjevla combimix leeggelepeld.En jullie?
Met welke vla verrassen jullie jezelf (vanavond of anders)...
Dat is doodgewone vla (vanille/chocolade dubbelvla, bananenvla en vanillevla met chocoladebolletjes), maar dan in een pak wat nog eens 60 cent extra kost.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:10 schreef PeRi het volgende:
Iemand Efteling Tovervla al gehad?
[afbeelding]
Ik heb het nog niet in de winkel gezien, helaas.
bij de albert heijn staat het al een tijdje in de schappenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:10 schreef PeRi het volgende:
Iemand Efteling Tovervla al gehad?
[afbeelding]
Ik heb het nog niet in de winkel gezien, helaas.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef DarkElf het volgende:
Is dat van dezelfde fabrikant die die dikke yoghurt met appel kaneel en rozijnen maakt?
dat is echt lekker
Daar kom ik elke dag zowatquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de albert heijn staat het al een tijdje in de schappen
ik dump dan gewoon zelf een appeltaart in m'n vlaquote:Op maandag 16 april 2007 14:33 schreef belsen het volgende:
De appeltaartvla vond ik iet wat tegenvallen. Veel vla, weinig appeltaart.
Ja, die heb ik gezien ja, maar na een incident met een pak dat over de datum was en stukjes peer die tindelden op de tong, blijf ik ver van peer in vla.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef Cat22 het volgende:
Stoofperenvla!
Chocolade-slagroomvlaquote:Op zondag 15 juni 2008 12:28 schreef lookinforyou het volgende:
Chocolade vla, maar dan wel die van Campina
Die kan ermee door...quote:
Zegt me helemaal niets, maar 't klinkt interessant.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:54 schreef Taurus het volgende:
Ik vond vroeger die zwarte met fel gekleurde pakken vla heel lekker, gifgroen, knalroze/rood, en ik geloof geel. Die rooie smaakte naar wijnballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |