Ik zag in een foldertje dat de wintervla van komend jaar bestaat uit chocoladevla met stukjes kers. Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef apestaartje het volgende:
Er is nu 'lentevla' te koop, ik bedoel dus die roze pakken met onder andere stukjes frambozen erin.
Dat is nou echt iets wat ze het hele jaar zouden moeten verkopen.
Het lekkerste toetje ooitquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
Appeltaartvla natuurlijk! Dat spul is zooooooooo lekker!
[afbeelding]

Nog nooit gehad, eens even proberenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef belsen het volgende:
Even een reminder voor een ieder: DE KRUIDNOTEN ZIJN WEER IN DE WINKEL!!!
Dus de vla is de komende maanden weer te versieren met overheerlijke kruidnoten!
Vla: [afbeelding]
Kruidnoten: [afbeelding]
Vla + kruidnoten:
gewoon van monaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:10 schreef wendywendy het volgende:
pannenkoekenpudding met stroopsaus? Van welk merk is die dan?
mij ook, maargoed, ik moet sowieso al niets van pudding hebben, dat scheeltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat lijkt me dus echt te goor voor woorden...
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef belsen het volgende:
De topictitel zegt het al: met welke vla verras jij jezelf.
Topicstarter begint:
[afbeelding]
Zojuist een heerlijk bakje chocolade/hopjevla combimix leeggelepeld.En jullie?
Met welke vla verrassen jullie jezelf (vanavond of anders)...
Dat is doodgewone vla (vanille/chocolade dubbelvla, bananenvla en vanillevla met chocoladebolletjes), maar dan in een pak wat nog eens 60 cent extra kost.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:10 schreef PeRi het volgende:
Iemand Efteling Tovervla al gehad?
[afbeelding]
Ik heb het nog niet in de winkel gezien, helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |