Ow zo!quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Het vergt bijzonder veel concentratie om al die automobilisten in de gaten te houden en te zorgen dat je defensief blijft rijden. Dat dus.
@ iedereen die aan het lessen is: ga na je lessen eerst proefrijden op diverse motoren. Ik wilde altijd een intruder 800/1400 maar dit blijkt dus absoluut niet bij mijn rijstijl te passen. Nu heb ik een sport-fiets en dit bevalt echt super-goed. Een V-strom vind ik altijd een beetje een ouwe-lullen fiets met die rechte zithouding enz.![]()
Haha, die dingen hebben een te dikke kontquote:Op maandag 9 april 2007 13:18 schreef Lennox het volgende:
Voorkant van een SRAD vind ik lelijk
Kan je al zien dat het een wat ouder model is
Neem dan een fiets als dezequote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, die dingen hebben een te dikke kont![]()
Puntkontjes pwnz! [afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook wel leuk uit!quote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Neem dan een fiets als deze
[afbeelding]
![]()
veel minder, ik hoop niet dat ik dat moet uitleggen?quote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Of met een boom op schoot in je auto, maar nee das geheel ongevaarlijk! 14.gif
Welneequote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef Lennox het volgende:
Wel vet allebei, maar rijdt gewoon kut.
Achter de kuip van een Gixxer kruipen en klapperen
Lijkt me mooiste wat er is.
zullen we die discussie gewoon niet voeren? Lijkt me echt totaal irrelevant. Je hoéft niet te reageren.quote:Op maandag 9 april 2007 16:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
veel minder, ik hoop niet dat ik dat moet uitleggen?
ik begon niet met dat je "ballen moet hebben" om motor te rijden...quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Blapiet het volgende:
[..]
zullen we die discussie gewoon niet voeren? Lijkt me echt totaal irrelevant. Je hoéft niet te reageren.![]()
Leer eens motorrijden man, alleen de gaskraan opendraaien kan iedereenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Kost echt veel meer energie
Ze moeten makkelijk een ton kunnen draaien hoor. Alleen bij de 50-60k gaat het onderhoud wat omhoog denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:46 schreef Devilnl het volgende:
oeh en een Offtopic vraagje
wanneer zijn dat soort motoren nou "op"
staan opzich vet veel superbikes tekoop met nog maar 30.000km op de teller
lijkt mij een beetje weinig opzich. (altho.. ze draaien wel eigenlijk altijd op hoge toeren)
Afgelopen weekend in Duitsland nog ff geblazen met 200+, maar dan ga je een kuip echt waarderen. M'n 10 jaar oude Diversion rijdt dan buitengewoon comfortabel. Da's toch een stuk minder bij de (beoogde) naakte opvolgerquote:
Ja okequote:Op dinsdag 10 april 2007 02:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Afgelopen weekend in Duitsland nog ff geblazen met 200+, maar dan ga je een kuip echt waarderen. M'n 10 jaar oude Diversion rijdt dan buitengewoon comfortabel. Da's toch een stuk minder bij de (beoogde) naakte opvolger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |