Ow zo!quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Het vergt bijzonder veel concentratie om al die automobilisten in de gaten te houden en te zorgen dat je defensief blijft rijden. Dat dus.
@ iedereen die aan het lessen is: ga na je lessen eerst proefrijden op diverse motoren. Ik wilde altijd een intruder 800/1400 maar dit blijkt dus absoluut niet bij mijn rijstijl te passen. Nu heb ik een sport-fiets en dit bevalt echt super-goed. Een V-strom vind ik altijd een beetje een ouwe-lullen fiets met die rechte zithouding enz.![]()
Haha, die dingen hebben een te dikke kontquote:Op maandag 9 april 2007 13:18 schreef Lennox het volgende:
Voorkant van een SRAD vind ik lelijk
Kan je al zien dat het een wat ouder model is
Neem dan een fiets als dezequote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, die dingen hebben een te dikke kont![]()
Puntkontjes pwnz! [afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook wel leuk uit!quote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Neem dan een fiets als deze
[afbeelding]
![]()
veel minder, ik hoop niet dat ik dat moet uitleggen?quote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Of met een boom op schoot in je auto, maar nee das geheel ongevaarlijk! 14.gif
Welneequote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef Lennox het volgende:
Wel vet allebei, maar rijdt gewoon kut.
Achter de kuip van een Gixxer kruipen en klapperen
Lijkt me mooiste wat er is.
zullen we die discussie gewoon niet voeren? Lijkt me echt totaal irrelevant. Je hoéft niet te reageren.quote:Op maandag 9 april 2007 16:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
veel minder, ik hoop niet dat ik dat moet uitleggen?
ik begon niet met dat je "ballen moet hebben" om motor te rijden...quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Blapiet het volgende:
[..]
zullen we die discussie gewoon niet voeren? Lijkt me echt totaal irrelevant. Je hoéft niet te reageren.![]()
Leer eens motorrijden man, alleen de gaskraan opendraaien kan iedereenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Kost echt veel meer energie
Ze moeten makkelijk een ton kunnen draaien hoor. Alleen bij de 50-60k gaat het onderhoud wat omhoog denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:46 schreef Devilnl het volgende:
oeh en een Offtopic vraagje
wanneer zijn dat soort motoren nou "op"
staan opzich vet veel superbikes tekoop met nog maar 30.000km op de teller
lijkt mij een beetje weinig opzich. (altho.. ze draaien wel eigenlijk altijd op hoge toeren)
Afgelopen weekend in Duitsland nog ff geblazen met 200+, maar dan ga je een kuip echt waarderen. M'n 10 jaar oude Diversion rijdt dan buitengewoon comfortabel. Da's toch een stuk minder bij de (beoogde) naakte opvolgerquote:
Ja okequote:Op dinsdag 10 april 2007 02:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Afgelopen weekend in Duitsland nog ff geblazen met 200+, maar dan ga je een kuip echt waarderen. M'n 10 jaar oude Diversion rijdt dan buitengewoon comfortabel. Da's toch een stuk minder bij de (beoogde) naakte opvolger![]()
't voordeel van motoren is dat ze heel weinig afschrijven. Je kunt hem dus kopen en als het niks voor je is zonder verlies weer verkopen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef Lennox het volgende:
Ik twijfel nu dus al gigantisch om een motor aan te schaffen, terwijl ik net 1 les onderweg ben.
Serieus de motor zoals ik hem zelf zou willen tegengekomen. Vraagprijs is erg netjes en in principe moet het qua geld ook goedkomen. Heb van mn oude projectauto geld opzij gezet, maar dat was meer ivm het uit huis gaan later.
Net met mn ma gesproken en die zei: Gewoon doen als het helemaal je ding is.
Twijfel echt enorm nu![]()
Zeker niet. Als beginner ga je gegarandeerd een keer onderuit. Weg verkoopwaarde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Blapiet het volgende:
[..]
't voordeel van motoren is dat ze heel weinig afschrijven. Je kunt hem dus kopen en als het niks voor je is zonder verlies weer verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zeker niet. Als beginner ga je gegarandeerd een keer onderuit. Weg verkoopwaarde.retardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat me raden; je bent zelf op je bek gegaan in het begin?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zeker niet. Als beginner ga je gegarandeerd een keer onderuit. Weg verkoopwaarde.
Ik ben nog steeds van mening dat iemand die nog nooit onderuit is gegaan veel te voorzichtig rijdt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zeker niet. Als beginner ga je gegarandeerd een keer onderuit. Weg verkoopwaarde.Nouu...heel niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ik ben dan 1 keer onderuit gegaan en dat was bij stilstand.Shame on me
Haha
Ik ben dan ook nog geen heel goede motor rijder.
Maar goede motor rijders gaan ook onderuit. Maar goede motor rijders gaan ook NIET onderuit.
Hangt er gewoon vanaf in welke situaties je terrecht komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Nice!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Laat me raden; je bent zelf op je bek gegaan in het begin?
Ik nog niet iig, 27 juni ga ik zandvoort op misschien dan wel. We zien wel, ik ben er niet bang voor maar ik ga ook niet klakkeloos over m'n grenzen heen.
Tientallen zo niet honderden keren tijdens het crossen, een maal op de weg, midden in de nacht, moe, geregend. Rustig rijden (30 km/h waar je bij 70 je uitlaat aan de grond rijdt) en olie op de weg, daar ging ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Blapiet het volgende:Laat me raden; je bent zelf op je bek gegaan in het begin?
De mensen die zo voorzichtig rijden dat ze nooit onderuit gaan zijn vaak dezelfde krukken die hun motor amper beheersen. Zie mijn commentaar elders over de remkunsten van de gemiddelde motorrijderquote:Ik nog niet iig, 27 juni ga ik zandvoort op misschien dan wel. We zien wel, ik ben er niet bang voor maar ik ga ook niet klakkeloos over m'n grenzen heen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef DoimeN het volgende:
Oja iedereen weet dat choppers voor homo's mannen met een midlife-crisis zijn
Chopperrijders zijn idd mannen met een mid-life crisis of vrouwen. Vooral dat laatste verbaasd me nog altijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Choppers lijkt me wel grappig om een keer te proberen maar zou er nooit een kopen...niet mooi en lijkt me niet echt lekker sportief rijden. Hoewel de Vmax wel ok is..
Whyquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Chopperrijders zijn idd mannen met een mid-life crisis of vrouwen. Vooral dat laatste verbaasd me nog altijd![]()
Dit is niet echt een chopper.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Why?
Is toch best wel om aan te zien:
[afbeelding]
Haha!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dit is niet echt een chopper.
Dit is een gay-midlifecrisis-fiets chopper:
[afbeelding]
Hoe is 't daar in de kast ???quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef falloutboy het volgende:
Ik ben hetro, 21 en mannelijk. En toch vind ik choppers echt geweldig..
Zijn er dan toch uitzonderingen? Neemt niet weg dat ik ducati's ook erg vet vind!
Tenzij die helm jou heel goed past, zou ik dat niet doen. Een helm die niet goed past is nutteloos.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef immortalsean het volgende:
zo'w ik heb vandaag ff geregeld dat ik m'n moeders motorhelm mag lenen voor de rijlessen ... en nee, het is geen dameshelm ofzo ... het is gewoon een zwarte systeemhelm(waarbij je de kin kan opklappen) zonder fratsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |