quote:Op donderdag 5 april 2007 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Hier kun je in het restaurant een bokaal met paaseitjes winnen als je raadt hoeveel het er zijn
Ik heb al heel wat kaartjes ingeleverdHet gaat mij niet om de eitjes, die raak ik wel kwijt hier op de afdeling
maar om die drie schattige hazenknuffels die je erbij krijgt
Had ik nu ook door de ijsklontjesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Troel het volgende:
Weet je wat ook lekker is?
De aardbeien schoonmaken en invriezen, en ze vervolgens bevroren en al met yoghurt in de blender te doen, dan heb je aardbeien yoghurtijs!
freecell, ik heb 5 minuten geleden pas gelunched hoor.. Gisteravond geen zin om mijn brood te smeren, vanmorgen geen tijd, en (zoals gewoonlijk) was ik weer veel later thuis dan dat ik gepland had, en heb ik mezelf ook geen tijd gegund om een broodje gezond te halen..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik heb net een toffe lunch op!
Men neme één blender (Dank je Isabeau, hij is echt perfect en ook nog snel schoon te maken)
Men neme één bakje ijsklontjes
Men neme een halve bak aardbeijen... (die nog nèt konden)
Men neme het laatste restje yoghurt
Blenduh!!!!
Erg lekker!
en als ik dit zo lees, bedenk ik me dat het niet erg veel is voor een lunch en dat lunchen om 3 uur een beetje raar is![]()
Maar ik heb wel ontbeten vanmorgen![]()
Freecell, volgens mij is dat wat ze een smoothie noemen. Gisteravond nog precies dat gehad op de duikclub. Ze hebben in de kantine gewoon een smoothie-apparaat staan met 3 smaken. Das weer eens wat anders dan een koffie of een colaatje na het zwemmen. En nog lekker fris ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik heb net een toffe lunch op!
Men neme één blender (Dank je Isabeau, hij is echt perfect en ook nog snel schoon te maken)
Men neme één bakje ijsklontjes
Men neme een halve bak aardbeijen... (die nog nèt konden)
Men neme het laatste restje yoghurt
Blenduh!!!!
Erg lekker!
en als ik dit zo lees, bedenk ik me dat het niet erg veel is voor een lunch en dat lunchen om 3 uur een beetje raar is![]()
Maar ik heb wel ontbeten vanmorgen![]()
Zo te lezen wordt dat pas na 8'en eten. Heb je iets bij de hand waar je alvast op kan knabbelen? (en dan bedoel ik geen chips en koekjesquote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder heeft boodschappen gehaald, omdat ik altijd te laat thuis ben. En dan zijn de winkels dicht
Maar nu heeft ze deze thuis liggen, en mijn vriend rijdt er langs op, maar hij is pas over een uur thuis. En dan moet ik nog koken.... en heb z'n honger.
Pffff leuke orginele tvp
Haha, nee ik kan niets vindenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt lekkerNou, sterkte met je rammelende maag dan
(ook geen stukje fruit ergens? een krackertje met iets erop? ik blijf het proberen...
)
zet ander een lekkere pot thee voor jezelfquote:Op donderdag 5 april 2007 18:28 schreef ymme het volgende:
Haha, nee geen chips... Maar verder ook niets eigenlijk. We moesten echt hoognodig boodschappen doen, en dat heeft mijn moeder dus gedaan...
Maar ik kan wel uitkijken op het geen wat we eten, vanavond om 20.00 uur of later.
Gekookte aardappels, met rode kool en verse worstLekker...
Ik zou zeggen, geef ze ook weer weg. Maar ja, dat is ook niet erg aardig, als je iets gekregen hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg zojuist van mijn lieve oma een doosje overheerlijke bonbons, onder het motto: "Met pasen mag je toch best wat snoepen?"
Heel lief natuurlijk, maar dat doosje gaat nu uiteraard (en waarschijnlijk al voor pasen) leeg... open doosjes chocola houden het hier nooit lang uit
Jammer van die sigaretten Ymme. Roken is slecht voor je!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef ymme het volgende:
Zo 't eten op, was lekker.
Heb meteen afgewassen, post naar de brievenbus gebracht, lopens met de hond
En onderweg ook nog even sigaretten meegenomen bij de cafetaria....
Zo kortom, goede lijn dag
Da's wel erg weinig voor stamppot jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had raapstelenstamppot op het menu staan... zit er maar één onsje in het groentepakket
Was wel heel lekker
Wat lief dat je daaraan denkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jammer van die sigaretten Ymme. Roken is slecht voor je!![]()
Wanneer ga je stoppen?
En hoe gaat het trouwens met je schoonvader?
Raapstelen, vind ik onwijsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had raapstelenstamppot op het menu staan... zit er maar één onsje in het groentepakket
Was wel heel lekker
De stelen eet je ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Muck het volgende:
raapstelen?
wat is/zijn dat nou weer? hoe smaakt zoiets?
klinkt my in de oren als, tja, steeltjes van iets, en dat klinkt niet bijster aantrekkelijk
vanquote:Raapstelen, in de volksmond ook wel 'kelen' genoemd,
is het jong geoogste blad van de Chinese kool of
de meiknol.
Afhankelijk van het type wordt het hele plantje met
worteltjes geoogst of bij de grond afgesneden.
De licht groene blaadjes zijn langwerpig en ingesneden.
De groente heeft een pittige smaak.
Wat je zelf maar wilt.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef freecell het volgende:
Elvi
Ik lees het nu pas
Smoothies waren toch met opgeklopte melk ipv met yoghurt?
Ik heb vandaag een bak aardbeien gekocht en een mango...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat je zelf maar wilt.
Oorspronkelijk alleen met fruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |