abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 14:44:24 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48043105
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Hier kun je in het restaurant een bokaal met paaseitjes winnen als je raadt hoeveel het er zijn

Ik heb al heel wat kaartjes ingeleverd Het gaat mij niet om de eitjes, die raak ik wel kwijt hier op de afdeling maar om die drie schattige hazenknuffels die je erbij krijgt
Derde plaats!

Een paasbrood en de drie haasjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Rewimo op 05-04-2007 15:29:07 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 april 2007 @ 15:01:40 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_48043738
Woei
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48044303
Hoi
Ik heb net een toffe lunch op!
Men neme één blender (Dank je Isabeau, hij is echt perfect en ook nog snel schoon te maken)
Men neme één bakje ijsklontjes
Men neme een halve bak aardbeijen... (die nog nèt konden )
Men neme het laatste restje yoghurt

Blenduh!!!!

Erg lekker!
en als ik dit zo lees, bedenk ik me dat het niet erg veel is voor een lunch en dat lunchen om 3 uur een beetje raar is
Maar ik heb wel ontbeten vanmorgen
  donderdag 5 april 2007 @ 15:20:44 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_48044386
Weet je wat ook lekker is?

De aardbeien schoonmaken en invriezen, en ze vervolgens bevroren en al met yoghurt in de blender te doen, dan heb je aardbeien yoghurtijs!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48044506
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Troel het volgende:
Weet je wat ook lekker is?

De aardbeien schoonmaken en invriezen, en ze vervolgens bevroren en al met yoghurt in de blender te doen, dan heb je aardbeien yoghurtijs!
Had ik nu ook door de ijsklontjes
Was echt ijskoud
Maar die van jou klinkt ook heel goed, maar ik heb geen aardbeien meer.... *pruil*
Gelukkig moet ik nog naar de winkel
pi_48045049
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Hoi
Men neme één blender (Dank je Isabeau, hij is echt perfect en ook nog snel schoon te maken)

Blenduh!!!!

Erg lekker!
en als ik dit zo lees, bedenk ik me dat het niet erg veel is voor een lunch en dat lunchen om 3 uur een beetje raar is
freecell, ik heb 5 minuten geleden pas gelunched hoor.. Gisteravond geen zin om mijn brood te smeren, vanmorgen geen tijd, en (zoals gewoonlijk) was ik weer veel later thuis dan dat ik gepland had, en heb ik mezelf ook geen tijd gegund om een broodje gezond te halen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48045491
Hmmm, toch zijn het rare tijdstippen
pi_48046231
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Hoi

Blenduh!!!!

Erg lekker!
Freecell, volgens mij is dat wat ze een smoothie noemen. Gisteravond nog precies dat gehad op de duikclub. Ze hebben in de kantine gewoon een smoothie-apparaat staan met 3 smaken. Das weer eens wat anders dan een koffie of een colaatje na het zwemmen. En nog lekker fris ook
pi_48046319
Ik heb ook net pas twee boterhammen op
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48046462
Ik heb er nu 4 op.. En vanmorgen een kom brinta gehad..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48046645
de sultana's waren op, dus ik heb een appeltje mee (er lagen zowaar appels in de koelkast).

die ga ik nu eens even oppeuzelen.
pi_48048520
Ik heb momenteen zo'n enorme trek... heb net al een weight watchers reep en een pakje sultana yo-fruit op en heb nog steeds een knorrend maag
pi_48049956
Is iets met veel eiwit een idee, Fannetje? Bakje yoghurt, kwark, zoiets?
Eiwit & vezels is helemaal een ideale combinatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48051004
Ik moet maar weer eens ophouden hè: Help, ik eet te veel
Het heeft toch geen nut. Als ik een witte jas aan heb en een stethoscoop bij me dan gaan mensen nooit tegen me in
pi_48051106
Mijn moeder heeft boodschappen gehaald, omdat ik altijd te laat thuis ben. En dan zijn de winkels dicht

Maar nu heeft ze deze thuis liggen, en mijn vriend rijdt er langs op, maar hij is pas over een uur thuis. En dan moet ik nog koken.... en heb z'n honger.

Pffff leuke orginele tvp
pi_48051180
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder heeft boodschappen gehaald, omdat ik altijd te laat thuis ben. En dan zijn de winkels dicht

Maar nu heeft ze deze thuis liggen, en mijn vriend rijdt er langs op, maar hij is pas over een uur thuis. En dan moet ik nog koken.... en heb z'n honger.

Pffff leuke orginele tvp
Zo te lezen wordt dat pas na 8'en eten. Heb je iets bij de hand waar je alvast op kan knabbelen? (en dan bedoel ik geen chips en koekjes )
pi_48051226
Haha, nee geen chips... Maar verder ook niets eigenlijk. We moesten echt hoognodig boodschappen doen, en dat heeft mijn moeder dus gedaan...

Maar ik kan wel uitkijken op het geen wat we eten, vanavond om 20.00 uur of later.
Gekookte aardappels, met rode kool en verse worst Lekker...
pi_48051279
Klinkt lekker Nou, sterkte met je rammelende maag dan (ook geen stukje fruit ergens? een krackertje met iets erop? ik blijf het proberen... )
pi_48051427
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt lekker Nou, sterkte met je rammelende maag dan (ook geen stukje fruit ergens? een krackertje met iets erop? ik blijf het proberen... )
Haha, nee ik kan niets vinden

Wil je mijn boodschappenlijstje weten, dan weet je ongeveer wat er allemaal niet meer was

Appels
Aardappels
Bananen
Kiwi's
Verse worst
Karbonade
Boontjes
Boter voor op brood
Vloeibare boter om te bakken en braden
Rijst
Prei
Andijvie
Sla en rauwkost
Liga
Sultana
2 bruin brood
Melk
Allesreiniger
Bleek
Wcpapier
Keukenpapier

Zo, kun je het nagaan, eten voor een hele week (we hebben nog verschillende pasta's,vlees en groente in pot, in de kast staan)
Maar al het hoog nodige was op.
pi_48051775
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:28 schreef ymme het volgende:
Haha, nee geen chips... Maar verder ook niets eigenlijk. We moesten echt hoognodig boodschappen doen, en dat heeft mijn moeder dus gedaan...

Maar ik kan wel uitkijken op het geen wat we eten, vanavond om 20.00 uur of later.
Gekookte aardappels, met rode kool en verse worst Lekker...
zet ander een lekkere pot thee voor jezelf
pi_48051886
Hey dat is een goed idee...

Ik ga voor de bosbessen thee

Dank je voor de tip octopussy. Ik heb zojuist ook even wat was in de kasten gelegd. En smerige in de wasmachine gedaan. Afleiding is het beste voor de honger
pi_48051947
Ik kreeg zojuist van mijn lieve oma een doosje overheerlijke bonbons, onder het motto: "Met pasen mag je toch best wat snoepen?"

Heel lief natuurlijk, maar dat doosje gaat nu uiteraard (en waarschijnlijk al voor pasen) leeg... open doosjes chocola houden het hier nooit lang uit
pi_48052048
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg zojuist van mijn lieve oma een doosje overheerlijke bonbons, onder het motto: "Met pasen mag je toch best wat snoepen?"

Heel lief natuurlijk, maar dat doosje gaat nu uiteraard (en waarschijnlijk al voor pasen) leeg... open doosjes chocola houden het hier nooit lang uit
Ik zou zeggen, geef ze ook weer weg. Maar ja, dat is ook niet erg aardig, als je iets gekregen hebt.
Leg het doosje uit 't zicht.
pi_48052468
Nee hoor, ik eet het gewoon lekker op. Na al die weken zonder paaseitjes mag dit ook wel eens
pi_48052932
Doe het dan wel goed, en eet alles in één keer op. Op=op
pi_48054064
Het eten staat op.

De verse worst is bijna klaar.. Nu nog wachten tot de aardappels gaar zijn....

HONGER!!!!!!!!!!!!!

Zit nu op een gommetje te kauwen, alsof het een biefstuk is
  donderdag 5 april 2007 @ 20:03:26 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_48054295
Ik had ook een kilozak paaseitjes bij de Kruidvat gehaald (en veel uitgedeeld op school btw )
En ik vond mezelf al erg irritant worden toen ik daar zat te eten, en er zat wel alcohol in stond op de verpakking maar ja hoe veel kan dat nou zijn Alleen bij de metro ging het een beetje mis. Ik stond op het perron en op de 1 of andere manier dacht ik dat ik mee moest leunen toen de metro stopte. Dus ik ging bijna op mn bek Heb ik weer: dronken worden van paaseitjes...
pi_48054536
Dat méén je niet Elvi!
pi_48054999
Elvi
pi_48055052
Elvi! Dan moet je er wel veel hebben gegeten
  donderdag 5 april 2007 @ 20:25:06 #131
47102 Elvi
miemkwien
pi_48055159
Nou dat viel op zich wel mee volgens mij! Ik verdenk de rode en de blauwe eitjes, en die waren wel t lekkerst
Ik drink gewoon nooit alcohol, juist omdat het zo snel werkt bij mij. Maar zó snel had ik ook niet verwacht
pi_48055231
Wat voor likeur zat er in dan?
  donderdag 5 april 2007 @ 20:28:51 #133
47102 Elvi
miemkwien
pi_48055299
Nou tis van de Kruidvat dus ik denk gewoon ehm... alcohol-smurrie Voor n klasgenoot van me is het nu wel duidelijk waarom ik ineens verstoppertje wilde spelen

Ik blijf éven van de eitjes af...
pi_48056510
Hahaha, ik lig in een deuk hier, Elvi Nu weet je weer waarom paaseitjes slecht voor je zijn
It is your friends who make your world!
pi_48056566
Zo 't eten op, was lekker.
Heb meteen afgewassen, post naar de brievenbus gebracht, lopens met de hond
En onderweg ook nog even sigaretten meegenomen bij de cafetaria....

Zo kortom, goede lijn dag
pi_48056907
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef ymme het volgende:
Zo 't eten op, was lekker.
Heb meteen afgewassen, post naar de brievenbus gebracht, lopens met de hond
En onderweg ook nog even sigaretten meegenomen bij de cafetaria....

Zo kortom, goede lijn dag
Jammer van die sigaretten Ymme. Roken is slecht voor je!
Wanneer ga je stoppen?
En hoe gaat het trouwens met je schoonvader?
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 21:09:32 #137
43556 miss_dynastie
pi_48056959
Ik had raapstelenstamppot op het menu staan... zit er maar één onsje in het groentepakket
Was wel heel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:20:39 #138
13151 crew  Rewimo
pi_48057462
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had raapstelenstamppot op het menu staan... zit er maar één onsje in het groentepakket
Was wel heel lekker
Da's wel erg weinig voor stamppot ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48057643
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jammer van die sigaretten Ymme. Roken is slecht voor je!
Wanneer ga je stoppen?
En hoe gaat het trouwens met je schoonvader?
Wat lief dat je daaraan denkt.
Het gaat naar omstandigheden goed met hem. Hij heeft een poos niet kunnen slapen, omdat hij medicijnen had, waardoor het hersenvocht niet stil kwam te staan ofzo.. Teveel energie. Dus sliep hij maar 2 uur op een dag ofzo, en dit brak een paar weken geleden helemaal op.
Hij heeft altijd al veel last van krampen, en nu helemaal, waardoor hij ook slecht kan lopen, omdat alle spieren ofzo heel hard zijn, maar ook dat gaat steeds beter. Zou komen, doordat het lichaam aan het ontgiffen is ofzo.

Maar na omstandigheden gelukkig goed!!

En ja... roken is zeker zeer slecht.. Maar eerst het afvallen maar eens volbrengen. Daar heb ik eigenlijk al te weinig doorzettingsvermogen voor. Dus als de vermogen is aangevult, en ik volbreng het lijnen, dan gaan we ook eens denken aan te stoppen met roken maar nu nog ff niet.
pi_48057685
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Was wel heel lekker
Raapstelen, vind ik onwijs

sorry smaken verschillen.
  donderdag 5 april 2007 @ 21:26:13 #141
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_48057748
raapstelen?
wat is/zijn dat nou weer? hoe smaakt zoiets?
klinkt my in de oren als, tja, steeltjes van iets, en dat klinkt niet bijster aantrekkelijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_48057896
Ik ga lekker douche, en dan een boekje lezen in bed
Als ik jullie niet meer spreek, fijne paasdagen
pi_48057898
raapsteeltjesstamppot is en yummie
  donderdag 5 april 2007 @ 21:32:51 #144
112545 Muck
pi_48058009
jij ook ymme
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 21:35:49 #145
43556 miss_dynastie
pi_48058111
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Muck het volgende:
raapstelen?
wat is/zijn dat nou weer? hoe smaakt zoiets?
klinkt my in de oren als, tja, steeltjes van iets, en dat klinkt niet bijster aantrekkelijk
De stelen eet je ook niet
quote:
Raapstelen, in de volksmond ook wel 'kelen' genoemd,
is het jong geoogste blad van de Chinese kool of
de meiknol .
Afhankelijk van het type wordt het hele plantje met
worteltjes geoogst of bij de grond afgesneden.
De licht groene blaadjes zijn langwerpig en ingesneden.
De groente heeft een pittige smaak.
van raapstelen.nl

Maar goed, een onsje is echt veel te weinig voor twee. En dan wel 15 kiwi's erin stoppen
  donderdag 5 april 2007 @ 21:42:57 #146
112545 Muck
pi_48058383
ah, weer wat geleerd
dank je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:45:18 #147
13151 crew  Rewimo
pi_48058482
Lekker hoor, raapsteeltjes Ik zie ze alleen nooit hier
pi_48062383
Elvi
Ik lees het nu pas

Smoothies waren toch met opgeklopte melk ipv met yoghurt?
pi_48062486
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef freecell het volgende:
Elvi
Ik lees het nu pas

Smoothies waren toch met opgeklopte melk ipv met yoghurt?
Wat je zelf maar wilt.

Oorspronkelijk alleen met fruit.
pi_48062809
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat je zelf maar wilt.

Oorspronkelijk alleen met fruit.
Ik heb vandaag een bak aardbeien gekocht en een mango...
Zou dat door elkaar smaken? (en dan met gecrushed ijs, dat vind ik zó lekker en het is nog gezond ook! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')