dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
En waarom moet ze afvallen bij 50 kilo? Ik wil niet alles met mezelf vergelijken, maar ik woog over de 70 kilo op haar leeftijd.
Juist, met kinderen en tieners ga je gezonder eten. Niet lijnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
dat vroeg ik me ook af
natuurlijk is het niet verkeerd om gezonde dingen aan te leren
ik heb vandaag trouwens weer eens ongezond gedaan op stage met de kinderen een softijsje op
Die moeder wil ook alleen maar een slanke dochter en denkt helemaal niet aan de geestelijke gesteldheid van dat kind.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond ze trouwens maar tekeer gaan tegen dat meisje. Lekker motiverend
Ahquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Allemaal fout en laat ook maar
Het ging echt nergens over
(was nav een coupling aflevering)
ik heb ook al een goedkope wokquote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef octopussy het volgende:
[..]
Op kan je uit de wiki halen![]()
ik heb net kipmadras opmijn nieuwe wok van 3,95 euro werkt
![]()
Wel de magere soorten kip nemen hequote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat schreeuwt dat Sonja-mensEn ze komt met alternatieven
Ze doet het echt!
Laat me raden... een kip zonder kopquote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel de magere soorten kip nemen he
De Sonja-kip
ah, haha, je herkende hetquote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef Troel het volgende:
The Show must go on! Yeah!
The Show must go on!
I'll face it with a grin!
I'm never giving in!
On with the show!
I'll top the bill!
I'll overkill!
I have to find the will to carry on!
On with the,
On with the show!
The Show must go on.
Zo. Als reactie op Muck d;'r sig
Oew, wat heeft ze vandaag geadviseerd?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat schreeuwt dat Sonja-mensEn ze komt met alternatieven
Ze doet het echt!
Maar dan interpreteer je de signalen blijkbaar verkeerdquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef teigan het volgende:
Isa, ik merk dat als ik te weinig drink, ik dat dorstgevoel verwar met hongergevoel.. Dus drinken helpt bij mij meestal wel.
Magere kipsoorten natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew, wat heeft ze vandaag geadviseerd?
2,5 kilo ipv 1 plak bloedworstquote:
Oew, dat klinkt goed!quote:
Lekker!!! 2,5 kg magere kip!quote:
Ja joh, ik eet ook elke dag bloedworst...quote:
Ja, wie nietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef teigan het volgende:
Ja joh, ik eet ook elke dag bloedworst...![]()
Ik denk dat mijn vriend heel erg verontwaardigd zou zijn als ze al zijn vette troep eruit haaltquote:Op woensdag 4 april 2007 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trut winkelt eerst in jouw koelkast en vervolgens moet je het nog naar d'r auto dragen ook.
Ja maar.... Ze doet zo dom. En haar dieet is zo onrealistisch en alleen maar gericht op afvallen! En ze kijkt alleen maar naar vet en niet naar voedingswaarde. En je kunt toch niet leven op 1 boterham, een schaaltje yoghurt en een rijstewafel tot aan je diner?quote:
Half Nederland denkt anders van welquote:Op woensdag 4 april 2007 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ja maar.... Ze doet zo dom. En haar dieet is zo onrealistisch en alleen maar gericht op afvallen! En ze kijkt alleen maar naar vet en niet naar voedingswaarde. En je kunt toch niet leven op 1 boterham, een schaaltje yoghurt en een rijstewafel tot aan je diner?
Waarom? Omdat het zo'n slimme zakenvrouw is die onwaarheden over eten als feiten brengt?quote:
Troel is anders wel goed afgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het zo'n slimme zakenvrouw is die onwaarheden over eten als feiten brengt?
Troel heeft ook zo'n LOI-cursus in huis, kan je net zo goed naar haar luisteren![]()
Zolang je maar niet doet wat ze zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 07:14 schreef Troel het volgende:
Ook zonder die cursus moet je gewoon naar mij luisteren hoor!
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog geen 1 paaseitje op... Ik vind het schandalig![]()
dat heb ik ook!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef teigan het volgende:
Isa, ik merk dat als ik te weinig drink, ik dat dorstgevoel verwar met hongergevoel.. Dus drinken helpt bij mij meestal wel.
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:28 schreef omearos het volgende:
ik heb al wel paaseitjes op. Die stonden in een mooie schaal op tafel en gingen harder dan ik dachtik schaamde me al dat ik zoveel snoepte, tot ik weer eens alle kattenspeeltjes onder de kast vandaan vistte, daar kwamen een hoop paaseitjes mee
die heb ik maar weggegooit.
ik heb 1 kast waar dingen onder kunnen rollen en daar gooit de kat altijd al haar speeltjes onder, 1x per week haal ik alles er weer onder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |