quote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Doodskopper het volgende:
Oke, ik zal even de situatie schetsen..
Ik ben een echt Antilliaan uit Amsterdam,ik ben 18 jaar en doe Donald Duck na.
quote:
Ooooooeeeeeeedh, spannend.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Doodskopper het volgende:
Eej Minkuukel je moet echt je bek houwe gap, anders ga je voelen swa, ik probeer serieus topic te maken op Fok, komen jullie me verkeerd citeren, noh man ! dit is niet dope swa, ik ga wel andere forums vragen gek.. dit is echt laag.. !
Waarom word die minkuukel niet gebanned voor deze lage streken, die vast als grapje bedoeld zijn, maar niet grappig zijn..
Nog een keer zoiets, en we komen met de hele cliq gek !
damn...ben je nou zo dom of doe je nou gewoon zo domquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef het.ismij het volgende:
Kansloze ruknegert.
Als je echt dat wijffie knock out had geslagen, had je het denk ik niet overleefd op een hardcore feest.
![]()
![]()
![]()
Zeker niet als je "toevallig op een hardcore feest" beland
Ik doe graag dom.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef melluk het volgende:
[..]
damn...ben je nou zo dom of doe je nou gewoon zo dom
oke dat veranderd natuurlijk de hele zaak.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Doodskopper het volgende:
@Het.ismij
Kan je niet lezen soms.. Ik ben een bodybuilderniemand die mij iets durft te maken.. Ik dacht dat het alleen maar vrouwen waren daar.. Geen enkele spier gezien, als t mannen waren, benne ze echt pussy swa..
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Doodskopper het volgende:
Wat is een kloon ?
Ik lees ook heel vaak TVP, wat betekend dat ?
En nee ik doe niet graag dom, ik kan het allemaal moeilijk onder woorden brengen in t Nederlands, maar verder ben ik serieus
quote:
Bodybuilder, tja dat verklaard een hoop.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Doodskopper het volgende:
@Het.ismij
Kan je niet lezen soms.. Ik ben een bodybuilderniemand die mij iets durft te maken.. Ik dacht dat het alleen maar vrouwen waren daar.. Geen enkele spier gezien, als t mannen waren, benne ze echt pussy swa..
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Doodskopper het volgende:
Serieus ?
Dus ik moet een btj meer rustig aan doen, moet ik net zo doen als de mannen hierop straat ? en naar 'r roepen ofzo ? of moet ik gewoon rustig tegen haar praten ? En hoe flirt je ?
quote:
Nog een paar jaartjes oefenen in ONZ en wie weet kom je er wel. Alhoewel ik dat betwijfel.quote:
Noob!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:32 schreef Doodskopper het volgende:
Snever, mijn held ! met je harde patta's.
Wil je een x je handtekening naar me opsturen..
Sorry voor deze off-topic trouwens, maar iemand als Snever ! daar moet ik even tegen lullen je weet togSnever je bent altijd welkom bij ons in da h00dz weetje
Over jouw mislukte poging een hilarisch topic te maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef Doodskopper het volgende:
@ Copycat, waar heb je t over :S ?
niet als ze je wilt.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef Doodskopper het volgende:
Maar, dat is toch verkaching ofzo ? heeft politieagent tegen me gezegd toen ik bij buroo was.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over jouw mislukte poging een hilarisch topic te maken.
Tis wel hilarischquote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over jouw mislukte poging een hilarisch topic te maken.
Heeft niets met racisme te maken, knul. Als je je voordeed als een uit de klei getrokken Hollandse knul, was hetzelfde lot je ten deel gevallen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Doodskopper het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Fok! zo racistisg was.
Kunne jullie niet normaal doen tegen me, ik moet de taal ook nog leren enzo, van leraar moest ik meeer contact leggun dus ik dagt dat Fok! wel goed was, maaar jullie doen niet aardig
dus tijd voor een slotje...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft niets met racisme te maken, knul. Als je je voordeed als een uit de klei getrokken Hollandse knul, was hetzelfde lot je ten deel gevallen.
Je topic is ruk, je kloon is ruk, je gevoel voor humor is rukker dan ruk.
moet dat danquote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef Thisbe het volgende:
Voor een echte Antilliaan gebruik je anders verdomd weinig Papiamento![]()
Zowiezo buitenlands ouwehoeren in gezelschap van andere die het niet verstaan is onbeleefdquote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
moet dat dan
ik zal het tegen mijn vriend zeggen
het is erg onbeleefd om papiamento te lullen als geen hond het verstaat.
jullie?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Doodskopper het volgende:
jahoor doe ik eens mijn best om goed nederlands te praten komen jullie zeggen dat ik papiamentos moet praten.
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
moet dat dan
ik zal het tegen mijn vriend zeggen
het is erg onbeleefd om papiamento te lullen als geen hond het verstaat.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef Jumparound het volgende:
dat was toch surinaams?
anyway, wat is het bestaansrecht van dit topic?
Wat bedoelen jullie nou met een kloon? En nog wat, ga eens on topic. Ik denkte laat ik het maar bij relaties en psycholologie posten want psychologogen zijn toch slimme mensen? Maar neequote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.
Er wordt wel wat afgerukt hier in R&P zeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft niets met racisme te maken, knul. Als je je voordeed als een uit de klei getrokken Hollandse knul, was hetzelfde lot je ten deel gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |