moet dat danquote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef Thisbe het volgende:
Voor een echte Antilliaan gebruik je anders verdomd weinig Papiamento![]()
Zowiezo buitenlands ouwehoeren in gezelschap van andere die het niet verstaan is onbeleefdquote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
moet dat dan
ik zal het tegen mijn vriend zeggen
het is erg onbeleefd om papiamento te lullen als geen hond het verstaat.
jullie?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Doodskopper het volgende:
jahoor doe ik eens mijn best om goed nederlands te praten komen jullie zeggen dat ik papiamentos moet praten.
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
moet dat dan
ik zal het tegen mijn vriend zeggen
het is erg onbeleefd om papiamento te lullen als geen hond het verstaat.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef Jumparound het volgende:
dat was toch surinaams?
anyway, wat is het bestaansrecht van dit topic?
Wat bedoelen jullie nou met een kloon? En nog wat, ga eens on topic. Ik denkte laat ik het maar bij relaties en psycholologie posten want psychologogen zijn toch slimme mensen? Maar neequote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Toch gebeurt het regelmatig. En ik wil helemaal niet dat TS papiamento gaat schrijven, want het is gewoon een kutkloon met slechte humor.
Er wordt wel wat afgerukt hier in R&P zeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Je topic is ruk, je kloon is ruk, je gevoel voor humor is rukker dan ruk.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft niets met racisme te maken, knul. Als je je voordeed als een uit de klei getrokken Hollandse knul, was hetzelfde lot je ten deel gevallen.
Je topic is ruk, je kloon is ruk, je gevoel voor humor is rukker dan ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |