abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47992902
Radio 1 meldt zojuist dat de christenunie een verbod op bikini reclame wil.
De moraalridders slaan opnieuw toe met hun verstikkende, truttige, intolerante bemoeizucht.
Sportieve inbreng
pi_47992910
Bedankt JP wat een geweldige staatsman ben je toch
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 4 april 2007 @ 08:07:29 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47993017
Dat gaat toch om één bepaalde gigantisch grote poster ergens?
The love you take is equal to the love you make.
pi_47993022
Pics?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 4 april 2007 @ 08:08:48 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47993030
Beter luisteren dan. Het gaat om een poster van 200m2 in Utrecht. De vragen komen van de fractie van de CU in de gemeenteraad van Utrecht.

En doe nou niet of dit nieuws voor je is. Deze partij en gelijksoortige partijen stellen dit soort vragen al sinds de jaren 30.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 4 april 2007 @ 08:15:20 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_47993098
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:53 schreef Flashwin het volgende:
Bedankt JP wat een geweldige staatsman ben je toch
Is JP naar een andere partij gegaan? Dat wist ik nog helemaal niet
GNU Terry Pratchett
  woensdag 4 april 2007 @ 08:16:18 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_47993107
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beter luisteren dan. Het gaat om een poster van 200m2 in Utrecht. De vragen komen van de fractie van de CU in de gemeenteraad van Utrecht.

En doe nou niet of dit nieuws voor je is. Deze partij en gelijksoortige partijen stellen dit soort vragen al sinds de jaren 30.
Christenen bashen is makkelik scoren op Fok. Ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ook al moeten de feiten in een iets ander daglicht geplaatst worden.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_47993120
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:16 schreef Gunner het volgende:

Christenen bashen is makkelik scoren op Fok. Ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ook al moeten de feiten in een iets ander daglicht geplaatst worden.
Ik voorspel een hoop 'nou, terecht ook' reacties van de default FOK! reli's, een hoop g:ristenen reacties, en dan is dat het wel weer. Zullen we even proberen te voorspellen wat de reacties zouden zijn als een imam zoiets had geroepen? Of een moslim politicus?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 4 april 2007 @ 08:20:49 #9
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_47993155
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:07 schreef Jarno het volgende:
Pics?

Christenunie
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  woensdag 4 april 2007 @ 08:23:00 #10
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_47993181
En en voor ik het vergeet, hier het artikel:
quote:
ChristenUnie tegen 'grote' dame in bikini
UTRECHT - De ChristenUnie in de stad Utrecht maakt zich zorgen over een promotieposter met een afbeelding van een dame in een gouden bikini.

De bedoeling is dat de poster van een lingerieketen, tweehonderd vierkante meter groot, vanaf vrijdag aan een winkelpand aan de Oude Gracht komt te hangen.

Dinsdag vroeg de partij het college van burgemeester en wethouders om opheldering.]Volgens Mirjam Bikker, fractievoorzitter van de partij, moeten vrouwen een volwaardige plaats hebben in de samenleving.„We zijn jaren bezig geweest met de emancipatie van vrouwen. Zij moeten niet worden beschouwd als lustobject.”

De ChristenUnie wil van het college weten of het denkt op te treden tegen reclame-uitingen in de publieke ruimte die kwetsend zijn voor vrouwen.

De lingerieketen is het niet eens met de kritiek. „Het is geen blote dame. We zien haar niet als lustobject. Het is gewoon een mooie dame die geniet van een zonnige dag”, aldus een woordvoerster.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  woensdag 4 april 2007 @ 08:23:13 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_47993185
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Ik voorspel een hoop 'nou, terecht ook' reacties van de default FOK! reli's, een hoop Christen reacties, en dan is dat het wel weer. Zullen we even proberen te voorspellen wat de reacties zouden zijn als een imam zoiets had geroepen? Of een moslim politicus?
Die zullen vaak nog harder zijn, maar dat doet wat mij betreft niets af aan het feit dat we best meer respect voor andere culturen en geloven kunnen hebben.

Extremise keur ik wel af, in welke hoek dan ook.
pi_47993218
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Die zullen vaak nog harder zijn, maar dat doet wat mij betreft niets af aan het feit dat we best meer respect voor andere culturen en geloven kunnen hebben.

Extremise keur ik wel af, in welke hoek dan ook.
Maar door het censureren van reclame bevind je je natuurlijk wel op een enorm hellend vlak. Ik zie het ook allemaal niet zo'n vaart lopen, maar op christelijke censuur zit ik echt niet te wachten eigenlijk. De argumenten zijn ook enorm flauw, 'de vrouw als lustobject', puh-lease, dacht dat we dat stadium in 2007 al wel voorbij waren hoor. Betekent dit dat de CU niet gereageerd had als het een enorme poster was van een vent in strakke boxer?
  woensdag 4 april 2007 @ 08:27:11 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_47993237
Ik vind dit ook een non discussie eigenlijk, ik ben het ook niet eens met dit punt van de CU, maar het ging me meer om de bash reacties die je kan krijgen op dit soort topics.

Ik ben pertinent tegen censuur
pi_47993314
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:15 schreef Lod het volgende:

[..]

Is JP naar een andere partij gegaan? Dat wist ik nog helemaal niet
echt snugger ben je niet he
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 4 april 2007 @ 08:53:32 #15
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47993680
Tsja, christen unie.... Erg voortvarend bezig waar het dames in bikini en paddo's betreft.

Clusterbommen en een onderzoek naar onze steun aan een foute oorlog, daar zijn ze wat minder in geinteresseerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 04-04-2007 10:14:49 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 4 april 2007 @ 08:56:42 #16
13250 Lod
Sapere aude!
pi_47993730
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:33 schreef Flashwin het volgende:

[..]

echt snugger ben je niet he
Volgens mij ben jij degene die hier Balkenende opeens koppelt aan de Christenunie
GNU Terry Pratchett
pi_47994750
Christenunie
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47994934
Vindt de Christenunie ineens dat een vrouw in bikini een lustobject is en de emancipatie belemmerd?

Het wordt zomer joh, en dan hebben schaars geklede dames juist dé macht!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:10:37 #19
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47995465
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:56 schreef Gunner het volgende:

[..]

Een beetje op niveau met jou discussieren is niet mogelijk of wel?

Je spelt het ook nog eens verkeerd.
Ja hoor, met mij valt best te discussieren, alleen ik vind het prettig om scherp te zijn. De inhoud van veruit de meeste van m'n posts is prima.

Ik walg nu eenmaal van conservatieven.
pi_47995563
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:20 schreef Kadesh het volgende:

[..]

[afbeelding]

Christenunie

Christen-Unie en Cda opdonderen!

Ik ben blij dat ik er niet op gestemd heb!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:29:27 #21
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_47996038
Typerend dat de CU hier over begint; net zo typerend als de drogredenaties waar ze mee aankomen inzake die poster... (de vrouw als lustobject; what's next; MTV / TMF achter de decoder??)

Dergelijke partijen schijnen nog wel eens twee dingen te vergeten:
- Dat niet heel NL zo Grristelijk is als zij
- Dat de mens in de eerste plaats een eigen verantwoordelijkheid heeft.

Maar goed, over de CU heb ik al zo veel gezegd.. ik blijf niet bezig.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 4 april 2007 @ 10:35:11 #22
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47996245
Ach bikini-reclames zijn overrated!
Lingerie-reclames daarentegen
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 4 april 2007 @ 10:43:48 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47996531
Tja, dat krijg je ervan lieve fokkertjes als je een proteStPartij stemt, dan komen dit soort figuren in de regering omdat het land bestuurt moet worden..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47996583
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, dat krijg je ervan lieve fokkertjes als je een proteStPartij stemt, dan komen dit soort figuren in de regering omdat het land bestuurt moet worden..
Heeft niets met protestpartij te maken, maar met christelijke normen en waarden.. !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 april 2007 @ 10:46:41 #25
45206 Pietverdriet
pi_47996644
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heeft niets met protestpartij te maken, maar met Christelijke normen en waarden.. !
Nee, jij snapt het niet, als er zoveel mensen PVV of SP stemmen, dan krijg je dit soort regeringen als die we nu hebben
pi_47996704
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, jij snapt het niet, als er zoveel mensen PVV of SP stemmen, dan krijg je dit soort regeringen als die we nu hebben
Ja want de PVV en de SP zitten nu ook echt in de regering..

Dit zijn gewoon (extreem) christelijke standpunten.
Als er niet zoveel mensen op de CU hadden gestemd zouden ze ook niet in de regering zitten.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:51:16 #27
45206 Pietverdriet
pi_47996787
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja want de PVV en de SP zitten nu ook echt in de regering..
Ach gus, meen je dat? Kan dat wat ermee te doen hebben dat je met die partijen geen regering kan vormen en je daardoor dit soort idioten van de CU in de regering krijgt?
pi_47996888
Ach die partijtjes in de grote steden voelen zich nu gesterkt door het feit dat er een conservatieve moralistische wind waait door Nederland. Het is ook wachten tot het gros bejaarden gaat uitsterven dat nog in de verzuilingtijd geleefd heeft. Die stemmen volgens mij het meest op die partijtjes. Daarna zal de liberale en sociale wind wel weer waaien.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_47996929
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach gus, meen je dat? Kan dat wat ermee te doen hebben dat je met die partijen geen regering kan vormen en je daardoor dit soort idioten van de CU in de regering krijgt?
Dus het is de schuld van de PVV en SP stemmers?

Het CDA (die andere christenpartij waar miljoenen mensen op hebben gestemd) wou dat andere christenclubje er graag bij hebben.
  woensdag 4 april 2007 @ 11:13:51 #30
45206 Pietverdriet
pi_47997471
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dus het is de schuld van de PVV en SP stemmers?
Het is een gevolg ervan dat mensen deze partijen stemmen.
Er was door deze proteststemmen geen andere regering mogelijk.
  woensdag 4 april 2007 @ 11:43:47 #31
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47998507
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is een gevolg ervan dat mensen deze partijen stemmen.
Er was door deze proteststemmen geen andere regering mogelijk.
Nog effe... Denk eerder dat het de schuld is van pvda stemmers, die op het laatste moment de SP lieten vallen voor de grauwe massa van politiek nihilisme die PvdA heet.

De ik-wil-hoe-dan-ook-regeren-partij
  woensdag 4 april 2007 @ 11:49:39 #32
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47998730
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Kadesh het volgende:
En en voor ik het vergeet, hier het artikel:
[..]
Volgens Mirjam Bikker, fractievoorzitter van de partij, moeten vrouwen een volwaardige plaats hebben in de samenleving.?We zijn jaren bezig geweest met de emancipatie van vrouwen. Zij moeten niet worden beschouwd als lustobject.?
Dat is ook niet eerlijk, die vrouw heeft waarschijnlijk erg hard gewerkt en erg weinig gegeten om als lustobject beschouwd te kunnen worden.
(c) Two and a half men
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_47998819
quote:
We zijn jaren bezig geweest met de emancipatie van vrouwen. Zij moeten niet worden beschouwd als lustobject.”
De ChristenUnie komt n.b. voort uit de RPF en de GPV, partijen die tot de fusie weigerden vrouwen op verkiesbare plaatsen op de landelijke lijst te zetten.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:06:35 #34
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48001217
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De ChristenUnie komt n.b. voort uit de RPF en de GPV, partijen die tot de fusie weigerden vrouwen op verkiesbare plaatsen op de landelijke lijst te zetten.
Gristelijke moraal op z'n best. Huichelaars zijn het, stuk voor stuk. Maar goed, dat mag ik natuurlijk niet zeggen want ik moet respect tonen voor het geloof
pi_48002095
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gristelijke moraal op z'n best. Huichelaars zijn het, stuk voor stuk. Maar goed, dat mag ik natuurlijk niet zeggen want ik moet respect tonen voor het geloof
Er stond in de NRC-Next dat Atheisten de ruimte meer moeten opeisen tegen de nieuwe trend van geloven in een godsdienst. Ik moet het even opzoeken, maar het was een goed stuk. Waarom zijn per definitie atheisten fout, en godsdienstelijken goed? De kerk is niets meer dan een machtsinstituut, in het verleden, en nu ook. En de weerloze zieltjes laten zich er allemaal door leiden. Ik geloof zelf niet, maar als ze de echte boodschap van Jezus Christus zouden uitspreken, zou het 'geloof' er heel anders zien. Op dit moment is de kerk en alles wat er uit voort spruit niets meer dan een slechte persiflage op het evangelie.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:39:34 #36
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48002444
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Er stond in de NRC-Next dat Atheisten de ruimte meer moeten opeisen tegen de nieuwe trend van geloven in een godsdienst. Ik moet het even opzoeken, maar het was een goed stuk. Waarom zijn per definitie atheisten fout, en godsdienstelijken goed? De kerk is niets meer dan een machtsinstituut, in het verleden, en nu ook. En de weerloze zieltjes laten zich er allemaal door leiden. Ik geloof zelf niet, maar als ze de echte boodschap van Jezus Christus zouden uitspreken, zou het 'geloof' er heel anders zien. Op dit moment is de kerk en alles wat er uit voort spruit niets meer dan een slechte persiflage op het evangelie.
Het hele gesodemieter met die jankende christenen (laatst ook een mooi stukje in Spits! naar aanleiding van een column die stevig tegen het christendom aanschopte) is vrij simpel aan de kant te schuiven.

Er zijn ongeveer twee opties:

- Je gelooft écht in god. Dat is jouw waarheid en daar ben je van overtuigd.
- Je gelooft niet echt, maar wil heel graag.

In het eerste geval kan een goddeloze je nooit op je ziel trappen. "Als je god belachelijk maakt doet me dat veel pijn want hij betekent veel voor me boe-hoe-hoe". Flikker op, als je écht gelooft dan lach je iemand die god belachelijk maakt hard uit. Je weet tenslotte wel beter, toch?

Dus houden we over de twijfelaars, de lammetjes en de mensen die zich moreel verplicht voelen te geloven, maar eigenlijk diep van binnen ook weten dat het de grootst mogelijke lulkoek is die een mens maar kan verzinnen. Ik voel me niet geroepen deze mensen in hun worsteling te ontzien door de waarheid te verbloemen. En ik voel me al helemaal niet geroepen de waarheid op te leuken en zo wat 'respectvoller' te brengen. De waarheid is hard. Wen er maar aan.
pi_48002617
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het hele gesodemieter met die jankende christenen (laatst ook een mooi stukje in Spits! naar aanleiding van een column die stevig tegen het christendom aanschopte) is vrij simpel aan de kant te schuiven.

Er zijn ongeveer twee opties:

- Je gelooft écht in god. Dat is jouw waarheid en daar ben je van overtuigd.
- Je gelooft niet echt, maar wil heel graag.

In het eerste geval kan een goddeloze je nooit op je ziel trappen. "Als je god belachelijk maakt doet me dat veel pijn want hij betekent veel voor me boe-hoe-hoe". Flikker op, als je écht gelooft dan lach je iemand die god belachelijk maakt hard uit. Je weet tenslotte wel beter, toch?

Dus houden we over de twijfelaars, de lammetjes en de mensen die zich moreel verplicht voelen te geloven, maar eigenlijk diep van binnen ook weten dat het de grootst mogelijke lulkoek is die een mens maar kan verzinnen. Ik voel me niet geroepen deze mensen in hun worsteling te ontzien door de waarheid te verbloemen. En ik voel me al helemaal niet geroepen de waarheid op te leuken en zo wat 'respectvoller' te brengen. De waarheid is hard. Wen er maar aan.
Eensch. Maar waar ik niet begrijp, hoe het komt dat zoveel mensen op dit soort partijen stemmen. Zoveel gelovigen zijn er toch ook niet meer. Denken mensen dan tegenwoordig echt niet meer na over ideologieen en ideeen van partijen?

I
  woensdag 4 april 2007 @ 13:48:57 #38
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48002796
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik wel dat we cultureel aan het afvlakken zijn als we alles maar goed vinden. Nergens kritisch over nadenken vind ik net zo laakbaar als bij alles meteen aan de bel trekken. Aan de andere kant is het ook wel behoorlijk kleinburgerlijk allemaal. Bel even met het bedrijf, maak je klacht bekend en dan moet het wel goed zijn.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:49:54 #39
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48002823
Geen idee, maar ik merk wel dat een hoop mensen simpele conservatieve zielen zijn. Althans, zo zie ík dat. Ik vind dat niet normaal.

Maar zo vinden velen mij, mijn familie, mijn vriendin en onze opvattingen niet normaal. Eens zullen we het nooit worden vrees ik.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:56:57 #40
13250 Lod
Sapere aude!
pi_48003041
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik wel dat we cultureel aan het afvlakken zijn als we alles maar goed vinden. Nergens kritisch over nadenken vind ik net zo laakbaar als bij alles meteen aan de bel trekken. Aan de andere kant is het ook wel behoorlijk kleinburgerlijk allemaal. Bel even met het bedrijf, maak je klacht bekend en dan moet het wel goed zijn.
Ik weet niet of je het afvlakken kunt noemen, de cultuur groeit gewoon een andere richting op. Een richting die niet meer bepaald wordt door het christelijk geloof.
Zo vind ik de gedachtegang dat huwelijk alleen tussen man en vrouw kan bestaan juist een afvlakking ten opzichte van het standpunt dat het huwelijk het bewijs is van de liefde tussen 2 personen (ongeacht geslacht, ras en geloofsvoorkeur).
GNU Terry Pratchett
  woensdag 4 april 2007 @ 13:58:31 #41
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48003094
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er kritisch over nagedacht en was er binnen 5 seconden uit. Sorry, maar dat is natuurlijk een ander uiterste.

Cultureel afvlakken? Ik ken maar drie waarden en dat is geluk en enige mate van duurzaamheid en enigszins eerlijke verdeling van welvaart.

Voor het eerste is persoonlijke vrijheid het allerhoogste goed, al is gematigd genieten zeer zeker een deugd. Wat jou persoonlijk niet raakt is simpelweg jouw zaak niet. Punt uit. Ik geef onmiddelijk toe dat ik daar zelf niet altijd naar leef, maar ik kan slecht tegen onrecht.

Voor het tweede en derde zijn naastenliefde, je kunnen verplaatsen in anderen en het besef dat alle leven op deze aarde gelijk is en dat dit is waar we het mee moeten doen het belangrijkste. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, of je wil of niet.

Verder heb ik, om het even mooi te verpakken, een broertje dood aan andermans opvattingen over verlichting, beschaving, etc, etc. Kopen we niets voor en het komt meestal uit de mond van mensen die geen greintje respect kennen voor andersdenkenden en vooral hun eigen ideeen willen opdringen aan anderen. Angst. Pure angst.

Ik heb een hekel aan religie, maar moedig de religieuzen aan vooral lekker door te gaan met wat ze doen. Maar hou je ideeen buiten het openbare, val mij niet lastig met je eigen opvattingen. Leef er naar en laat anderen met rust.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:13:34 #42
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48003621
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:56 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het afvlakken kunt noemen, de cultuur groeit gewoon een andere richting op. Een richting die niet meer bepaald wordt door het christelijk geloof.
Zo vind ik de gedachtegang dat huwelijk alleen tussen man en vrouw kan bestaan juist een afvlakking ten opzichte van het standpunt dat het huwelijk het bewijs is van de liefde tussen 2 personen (ongeacht geslacht, ras en geloofsvoorkeur).
Het is jammer dat, juist van CU-hoek, net wordt gedaan of de ergernis over dit soort reclame-uitingen iets typisch christelijks is. Terwijl het gewoon gaat om de kwaliteit van het publieke domein. Net als dat ik vind dat straatverkopers zeer hinderlijk zijn, wil ik niet op elke straathoek lastig worden gevallen met semi-erotische reclameafbeeldingen. Is helemaal nergens voor nodig.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:47:30 #43
45206 Pietverdriet
pi_48007042
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nog effe... Denk eerder dat het de schuld is van pvda stemmers, die op het laatste moment de SP lieten vallen voor de grauwe massa van politiek nihilisme die PvdA heet.

De ik-wil-hoe-dan-ook-regeren-partij
Alsof de betutteling minder was geweest met de SP in de regering, nee, als je geen betutteling wil moet je partijen stemmen die liberaal/progressief zijn, en dat zijn niet de christelijke/linkse partijen.
Groen Links, D66, VVD zijn veel vrijzinniger.
pi_48007076
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alsof de betutteling minder was geweest met de SP in de regering, nee, als je geen betutteling wil moet je partijen stemmen die liberaal/progressief zijn, en dat zijn niet de christelijke/linkse partijen.
Groen Links, D66, VVD zijn veel vrijzinniger.
Typisch dat dat juist partijen zijn waar heel FOK! graag op kotst. We willen dus kennelijk graag betutteld worden?
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 april 2007 @ 15:53:55 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48007297
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:07 schreef Jarno het volgende:
Pics?
  woensdag 4 april 2007 @ 16:52:53 #46
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_48009802
walgelijk die zogenaamde gristenen. moraalridders. behalve als het om echt belangrijke zaken gaat zoals een onderzoek naar de smerige besluitvorming omtrent irak.
  woensdag 4 april 2007 @ 17:25:23 #47
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 4 april 2007 @ 17:31:04 #48
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48011210
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nou, dit gaat om een volksvertegenwoordiger in Utrecht. Dan heeft op welke overige partij je stemt niet zo gek veel invloed.
pi_48011522
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Kadesh het volgende:
Dinsdag vroeg de partij het college van burgemeester en wethouders om opheldering.]Volgens Mirjam Bikker, fractievoorzitter van de partij, moeten vrouwen een volwaardige plaats hebben in de samenleving.„We zijn jaren bezig geweest met de emancipatie van vrouwen. Zij moeten niet worden beschouwd als lustobject.”
Zij er alvast eentje die zich daar niet druk over hoeft te maken.
quote:
„Het is geen blote dame. We zien haar niet als lustobject. Het is gewoon een mooie dame die geniet van een zonnige dag”, aldus een woordvoerster.
En zo is het maar net!
  woensdag 4 april 2007 @ 17:50:20 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48011951
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef Tirion het volgende:

[..]

Zij er alvast eentje die zich daar niet druk over hoeft te maken.
[..]
k ben het niet met haar eens, maar eingelijk bewijs je nu haar punt. Heb je dat door?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')