Is JP naar een andere partij gegaan? Dat wist ik nog helemaal nietquote:Op woensdag 4 april 2007 07:53 schreef Flashwin het volgende:
Bedankt JPwat een geweldige staatsman ben je toch
Christenen bashen is makkelik scoren op Fok. Ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ook al moeten de feiten in een iets ander daglicht geplaatst worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beter luisteren dan. Het gaat om een poster van 200m2 in Utrecht. De vragen komen van de fractie van de CU in de gemeenteraad van Utrecht.
En doe nou niet of dit nieuws voor je is. Deze partij en gelijksoortige partijen stellen dit soort vragen al sinds de jaren 30.
Ik voorspel een hoop 'nou, terecht ook' reacties van de default FOK! reli's, een hoop g:ristenen reacties, en dan is dat het wel weer. Zullen we even proberen te voorspellen wat de reacties zouden zijn als een imam zoiets had geroepen? Of een moslim politicus?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:16 schreef Gunner het volgende:
Christenen bashen is makkelik scoren op Fok. Ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ook al moeten de feiten in een iets ander daglicht geplaatst worden.
quote:ChristenUnie tegen 'grote' dame in bikini
UTRECHT - De ChristenUnie in de stad Utrecht maakt zich zorgen over een promotieposter met een afbeelding van een dame in een gouden bikini.
De bedoeling is dat de poster van een lingerieketen, tweehonderd vierkante meter groot, vanaf vrijdag aan een winkelpand aan de Oude Gracht komt te hangen.
Dinsdag vroeg de partij het college van burgemeester en wethouders om opheldering.]Volgens Mirjam Bikker, fractievoorzitter van de partij, moeten vrouwen een volwaardige plaats hebben in de samenleving.„We zijn jaren bezig geweest met de emancipatie van vrouwen. Zij moeten niet worden beschouwd als lustobject.”
De ChristenUnie wil van het college weten of het denkt op te treden tegen reclame-uitingen in de publieke ruimte die kwetsend zijn voor vrouwen.
De lingerieketen is het niet eens met de kritiek. „Het is geen blote dame. We zien haar niet als lustobject. Het is gewoon een mooie dame die geniet van een zonnige dag”, aldus een woordvoerster.
Die zullen vaak nog harder zijn, maar dat doet wat mij betreft niets af aan het feit dat we best meer respect voor andere culturen en geloven kunnen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Ik voorspel een hoop 'nou, terecht ook' reacties van de default FOK! reli's, een hoop Christen reacties, en dan is dat het wel weer. Zullen we even proberen te voorspellen wat de reacties zouden zijn als een imam zoiets had geroepen? Of een moslim politicus?
Maar door het censureren van reclame bevind je je natuurlijk wel op een enorm hellend vlak. Ik zie het ook allemaal niet zo'n vaart lopen, maar op christelijke censuur zit ik echt niet te wachten eigenlijk. De argumenten zijn ook enorm flauw, 'de vrouw als lustobject', puh-lease, dacht dat we dat stadium in 2007 al wel voorbij waren hoor. Betekent dit dat de CU niet gereageerd had als het een enorme poster was van een vent in strakke boxer?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die zullen vaak nog harder zijn, maar dat doet wat mij betreft niets af aan het feit dat we best meer respect voor andere culturen en geloven kunnen hebben.
Extremise keur ik wel af, in welke hoek dan ook.
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Is JP naar een andere partij gegaan? Dat wist ik nog helemaal niet
Volgens mij ben jij degene die hier Balkenende opeens koppelt aan de Christenuniequote:
Ja hoor, met mij valt best te discussieren, alleen ik vind het prettig om scherp te zijn. De inhoud van veruit de meeste van m'n posts is prima.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een beetje op niveau met jou discussieren is niet mogelijk of wel?
Je spelt het ook nog eens verkeerd.
quote:
Heeft niets met protestpartij te maken, maar met christelijke normen en waarden..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, dat krijg je ervan lieve fokkertjes als je een proteStPartij stemt, dan komen dit soort figuren in de regering omdat het land bestuurt moet worden..
Nee, jij snapt het niet, als er zoveel mensen PVV of SP stemmen, dan krijg je dit soort regeringen als die we nu hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft niets met protestpartij te maken, maar met Christelijke normen en waarden..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |