Ja, dan hij zou in het rijtje van Liverpool-Milan, Deportivo-Milan en een paar andere komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Je weet het niet. Liverpool stond ooit met drie nul achter.
Zo'n uitslag wil ik maar een keer per milenium zien en die hebben we al gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
3-6 gekkenpartij
Mah Liverpool kan zich voorbereiden op de halve finalequote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo'n uitslag wil ik maar een keer per milenium zien en die hebben we al gehad
Dan ben je een van de weinige denk ik.quote:
Ik had gedacht dat jij het wel lekker zou vinden om PSV wederom de pan in gehakt te zien wordenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon die jonkies laten spelen...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
heb dit seizoen genoeg clubs met 0-4 zien winnen hehe
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Poker je nog wel eens of toch maar mee gestopt HM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Makkie.
0-5 Kluivert 1x, Koné 2x Farfan 2x
De Geweldige Da Costa houd de 0 in z'n eentje wel
Al sinds november ofzo gestopt. En blij toequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Poker je nog wel eens of toch maar mee gestopt HM?
Je mag ook gewoon zeggen dat je nooit wat won hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Al sinds november ofzo gestopt. En blij toeVeels te tijdrovend, eentonig, verslavend en hersendodend op den duur
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je nooit wat won hoor.
Wil je nu eigenlijk zeggen dat ik wel of niet poker?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]kneus.. ik was juist weer goed aan het winnen op moment dat ik stopte.
Je mag ook gewoon zeggen dat jij nog muurvast in je ziekelijke verslaving zit zoals vele anderen en jaloers bent dat ik wél lekker gestopt ben hooredit: blijkbaar geen pokeraar
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen we het over Liverpool en PSV hebben ?
Als jullie Vrijdag net zo spelen als afgelopen Zondag in Waalwijk win je niet Vrijdag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik hoop op een bijna stunt en een paar blessures. Kan Ajax mooi op doelsaldo kampioen worden.
Ja het lukt jullie niet echt om ons in te halen dus wat wil je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef PizzaSalami het volgende:
We zouden al een paar keer verder praten.
Aaah man, maar dat jullie het verneukten lag toch aan het veld van RKC of niet?quote:Wonderlijk hoe teams het zo kunnen verneuken. Maar goed dit gaat over de CL.
Nee hoor, zit er niet in.quote:Misschien een piepkleine stunt?
quote:1400 fans mee?
Gaan jullie het vliegtuig tegenhouden als ze verliezen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef PyTh het volgende:
Nog best veel gezien het feit dat er zo veel 3 maanden terug nog geweest zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Happel het volgende:
1400 is sowieso veel voor een club die een paar jaar geleden met maar 75 man in [insert buitenlandse stad] zaten
Inderdaad niet Sletquote:
nu nog roma inderdaad, maar dat is vanavond nog maar te bezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef Kadoc het volgende:
PSV is niet de slechtste van deze ronde.
Vanuit Eindhovens perspectief gezien bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef du_ke het volgende:
0-4 moet best kunnen.
Uitslag kan me uiteraard wel boeien, maar de kans op een leuke uitslag is natuurlijk niet zo heel groot.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef Zwansen het volgende:
uitslag kan me nie zoveel boeien. Hoop dat PSV gewoon lekker gaat voetballen.
Mee eens, hopelijk gaan ze zo lekker voetballen dat het een echte wedstrijd wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef Zwansen het volgende:
uitslag kan me nie zoveel boeien. Hoop dat PSV gewoon lekker gaat voetballen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nu nog roma inderdaad, maar dat is vanavond nog maar te bezien.
wel netjes al had ik het liever anders gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.uefa.com/competitions/ucl/statistics/clubs/index.html
Naast wat we op het veld zien, hier ook in statistieken wat PSV zo ver brengt:de zuinigheid. Hulde trouwens voor de weinige gele kaarten.
Denk het ookquote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Binnen 10-15 minuten staat het al 1-0 voor liverpool gok ik
Jongen ik snap je , volgens mij is hij er zelf ook niet gelukkig mee, maar ik geloof dat er iets mat Jack zijn miniscus isquote:
Tom!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:11 schreef borisz het volgende:
Dan is Toine er nog, Dione kan ook
die MILF?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad wat doet die Smeets daarMoet hij niet bukken voor zijn lieverdje?
[afbeelding]
NOSTT 815 of www.uefa.comquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand de opstellingen ?
Tom zegt te vaak ehm ehm, maar hij heeft wel iets.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef borisz het volgende:
Toine in Duitsland, ook goed
Tom moet docu's maken meer niet, zeker geen Studio Voetbal overnemen en interviewen. Autoque lezen moet hij ook nog leren
Anders hou je je smoel gewoon dichtquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Meld dat lekker in het andere topic ofzo
PSV:quote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand de opstellingen ?
Helaas is God niet meer onsterfelijk. Maar hopelijk is het na rust al wel 100% beslist en kan Robbie mooi nog een goaltje meepikken.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef stevengerrard het volgende:
hopelijk mag Bellamy eindelijk eens de 90 min vol maken en 2e helft GOD erin Rafa!!
Ben je nu opeens ook al fan van die boeren geworden?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV Come on PSV
Jullie zijn echt niet serieus te nemen, hij (Mart)Veronschuldigde zich zelfs dat hij daar zat, kennelijk kon niemand andersquote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad wat doet die Smeets daarMoet hij niet bukken voor zijn lieverdje?
[afbeelding]
Doordat ze met 7-1 verloren dacht jij zeker dat ze niet goed speelde of zo? Pure scorebord journalistiek!quote:
Van Gelder is afgeranseld nadat ie gister tussen en eindstand M-U - roma verklaptequote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niet serieus te nemen, hij (Mart)Veronschuldigde zich zelfs dat hij daar zat, kennelijk kon niemand anders![]()
Nu je het zegt..quote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Vreemd, CL in het daglicht
Co heeft toch al zinnen die moeilijk lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef cultheld het volgende:
Pennant is ook Engels.
Goede zoneverdediger, aardige opbouw.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef One_conundrum het volgende:
Is die Marcelis een mandekker of meer een opbouwer?
Ik riep het al keihard tegen m'n tv...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef cultheld het volgende:
Pennant is ook Engels.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
deze gaat in het schoeneneettopic!
Nee die wonnen met 4-0 op Riazor na de 4-1 in Milaan.quote:
gespaard voor de eredivisiequote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt die chinees niet?
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSVquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
leuk begin, mooi ook dat langs de lijn milan ook heeft
Die heb ik liever in het middenveld ja en dan feher rechtsachterquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt die chinees niet?
Jij wel dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSV![]()
Nee, anders hadden ze nu geen muziekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSV![]()
Als ik eerlijk ben, zie ik op dit moment liever Addo dan Da Costa in de basis staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Toch jammer dat Addo er in staat... dat is bijna wel een garantie voor tegendoelpunten
Die speler mag ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bellamy op de grond
Ey, hoe doe je datquote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
fowler zal er wel inkomen
had lijstje van de bank van liverpool. is hun enige echte spits op de bank.quote:
Ik zie wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Toch jammer dat Addo er in staat... dat is bijna wel een garantie voor tegendoelpunten
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef denthemen het volgende:
8 pagina's? Nieuw? PSV tot nu toe de bovenliggende partij, doen ze goed
Ik denk dat je ineens 25 reakties per pagina hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef denthemen het volgende:
8 pagina's? Nieuw? PSV tot nu toe de bovenliggende partij, doen ze goed
het is nog een kind inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.
Het kan mij mijn reet roesten, ik ben Ajax fanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.
*kuch*quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
die eerste drie speelde zaterdag ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*kuch*
addo, marcellis, feher, vayrynen...
Psv heeft ook een half team aan wissels er in staan...
Zegt de jongen die op zijn computer "bommen op amsterdam" gaat zingen en zijn moeder laat mailenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is nog een kind inderdaad![]()
Je zou denken dat hoe dan ook individueel de spelers zichzelf willen laten zien in europaquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef TheGHunter het volgende:
Deze wedstrijd gaat nergens meer om en beide partijen spelen daar ook naar
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt de jongen die op zijn computer "bommen op amsterdam" gaat zingen en zijn moeder laat mailen
Daarom verloren ze ookquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
die eerste drie speelde zaterdag ook.![]()
surequote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt de jongen die op zijn computer "bommen op amsterdam" gaat zingen en zijn moeder laat mailen
die heb ik inmiddels allang opgezochtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Baklap het volgende:
Saaiste wedstrijd ooit? Allang beslist, tamme pot, zend dan die ander uit.
Wel schattig ik zie feyenoord terug in een CL topic. Uniek.quote:
Ik heb hem je net nog laten horen op msnquote:
Scheeldquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Noca het volgende:
Poeh, scheelde weinig!
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb hem je net nog laten horen op msn
En over die mail hoef ik hier niets te zeggen![]()
![]()
Zeg dat maar een keer tegen Dunga. Misschien dat ie dan es een interland krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Gomes wat een geweldige keeper. De beste van de wereld momenteel.
Wel beter voor PSVquote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zeg dat maar een keer tegen Dunga. Misschien dat ie dan es een interland krijgt.
reageer er dan ook niet opquote:
banquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Off topic een Nederlander scoorde net in de andere wedstrijd
homoquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Zet het dan in een spoilerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Nee Overmars is allang gestoptquote:
YEEEEAAAAHquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ach, marcel is mijn homie, je weet tochquote:
Er spelen 3 Nederlanders verspreid over beide teams. Ik zeg toch niet wie ?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je tof bent he.. werkloze
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef denthemen het volgende:
tong80, ophoeren
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef djstoffel het volgende:
milan staat inmiddels voor...
hebben wij wat aanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Tong geen meldingen over de andere wedstrijd graag.
Ik wilde hem nog even quoten, geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
jonge...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef djstoffel het volgende:
Doe even normaal. Was me van geen kwaad bewust. Heb dan ook m'n excuses gemaakt.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je tof bent he.. werkloze
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef djstoffel het volgende:
nou lekker boeiend hoorquote:
Misschien wint PSV wel met 1-5quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef knep het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog even quoten, geweldig![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Was me van geen kwaad bewust. Heb dan ook m'n excuses gemaakt.
Als jij voor elke kutpost van je je excuses zou aanbieden had je mij al ingehaald qua aantal posts.
Voor mij wel. ik wil een samenvatting zien zonder dat ik info heb. daarvoor zit ik in dit topic wel goed leek mequote:
pas op je woordenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Was me van geen kwaad bewust. Heb dan ook m'n excuses gemaakt.
Als jij voor elke kutpost van je je excuses zou aanbieden had je mij al ingehaald qua aantal posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Hup jongensquote:
ander topic, opbokken graagquote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef djstoffel het volgende:
en djpantoffel gaat voor een ban!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef djstoffel het volgende:
seedorf goed op dreef..............1 goal 1 asssit
je kunt beter naar die wedstrijd kijken dan dit geploeter van psv...
net voor rust svpquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Come on PSV!
de openingsgoal mag inmiddels wel
Die tackel was echt geen rood hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef rubbereend het volgende:
vroeger was een tackel van achteren nog rood
De dienstregeling schrijft voor dat er halfweg de 1e helft ook nog eentje in dwarreltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend..alsof PSV door gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar het is wel een thuisfluiter.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze met 0-4 winnen wel he
Dat snapt iedereen welquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zet er ff bij waar het over gaat![]()
was ook meer een algemene constateringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |