gespaard voor de eredivisiequote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt die chinees niet?
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSVquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
leuk begin, mooi ook dat langs de lijn milan ook heeft
Die heb ik liever in het middenveld ja en dan feher rechtsachterquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt die chinees niet?
Jij wel dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSV![]()
Nee, anders hadden ze nu geen muziekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Langs de lijn gelooft dus niet echt in een overwinning van PSV![]()
Als ik eerlijk ben, zie ik op dit moment liever Addo dan Da Costa in de basis staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Toch jammer dat Addo er in staat... dat is bijna wel een garantie voor tegendoelpunten
Die speler mag ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bellamy op de grond
Ey, hoe doe je datquote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
fowler zal er wel inkomen
had lijstje van de bank van liverpool. is hun enige echte spits op de bank.quote:
Ik zie wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Toch jammer dat Addo er in staat... dat is bijna wel een garantie voor tegendoelpunten
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef denthemen het volgende:
8 pagina's? Nieuw? PSV tot nu toe de bovenliggende partij, doen ze goed
Ik denk dat je ineens 25 reakties per pagina hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef denthemen het volgende:
8 pagina's? Nieuw? PSV tot nu toe de bovenliggende partij, doen ze goed
het is nog een kind inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.
Het kan mij mijn reet roesten, ik ben Ajax fanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een kinderhand is gauw gevuld................niet gemerkt dat liverpool op halve kracht speelt? Zelfs in die situatie bakt psv er nog weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |