Ja, dan hij zou in het rijtje van Liverpool-Milan, Deportivo-Milan en een paar andere komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Je weet het niet. Liverpool stond ooit met drie nul achter.
Zo'n uitslag wil ik maar een keer per milenium zien en die hebben we al gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
3-6 gekkenpartij
Mah Liverpool kan zich voorbereiden op de halve finalequote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo'n uitslag wil ik maar een keer per milenium zien en die hebben we al gehad
Dan ben je een van de weinige denk ik.quote:
Ik had gedacht dat jij het wel lekker zou vinden om PSV wederom de pan in gehakt te zien wordenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon die jonkies laten spelen...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
heb dit seizoen genoeg clubs met 0-4 zien winnen hehe
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Poker je nog wel eens of toch maar mee gestopt HM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Makkie.
0-5 Kluivert 1x, Koné 2x Farfan 2x
De Geweldige Da Costa houd de 0 in z'n eentje wel
Al sinds november ofzo gestopt. En blij toequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Poker je nog wel eens of toch maar mee gestopt HM?
Je mag ook gewoon zeggen dat je nooit wat won hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Al sinds november ofzo gestopt. En blij toeVeels te tijdrovend, eentonig, verslavend en hersendodend op den duur
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je nooit wat won hoor.
Wil je nu eigenlijk zeggen dat ik wel of niet poker?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]kneus.. ik was juist weer goed aan het winnen op moment dat ik stopte.
Je mag ook gewoon zeggen dat jij nog muurvast in je ziekelijke verslaving zit zoals vele anderen en jaloers bent dat ik wél lekker gestopt ben hooredit: blijkbaar geen pokeraar
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen we het over Liverpool en PSV hebben ?
Als jullie Vrijdag net zo spelen als afgelopen Zondag in Waalwijk win je niet Vrijdag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik hoop op een bijna stunt en een paar blessures. Kan Ajax mooi op doelsaldo kampioen worden.
Ja het lukt jullie niet echt om ons in te halen dus wat wil je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef PizzaSalami het volgende:
We zouden al een paar keer verder praten.
Aaah man, maar dat jullie het verneukten lag toch aan het veld van RKC of niet?quote:Wonderlijk hoe teams het zo kunnen verneuken. Maar goed dit gaat over de CL.
Nee hoor, zit er niet in.quote:Misschien een piepkleine stunt?
quote:1400 fans mee?
Gaan jullie het vliegtuig tegenhouden als ze verliezen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef PyTh het volgende:
Nog best veel gezien het feit dat er zo veel 3 maanden terug nog geweest zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Happel het volgende:
1400 is sowieso veel voor een club die een paar jaar geleden met maar 75 man in [insert buitenlandse stad] zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |