IK heb van RBC, Sparta, en van ado een clubcard.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Moet je daar ff clubcard aanvragen, zie W2 topic.
Met de cc van RBC moet het wel lukkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan je dan daarmee daar kaarten halen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Ok, wist ik niet. Dan komt het allemaal wel goed.
Lekker kwartetten daar bij de kaartverkoop.
Nu kan je overal naar binnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Uw aanvraagformulier voor de RBC ClubCard is in goede orde ontvangen! Na goedkeuring ontvangt u uw RBC ClubCard binnen drie weken op het door u opgegeven adres!
Heb je het nu over het kampioen dat we van jullie gaan 'stelen'...?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Gemeen hoor
Had het wel verwacht gisteren dus de klap kwam minder hard aan
En lijkt me leuk Pizzaboy![]()
Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
Vang ik dat hier goed op? En RBC CC en je kan overal naar toe?
quote:LET OP: U MAG ÉÉN CLUBCARD OF ÉÉN SEIZOENCLUBCARD IN UW BEZIT HEBBEN. DE AANVRAAG ZAL NIET WORDEN GOEDGEKEURD ALS U REEDS EEN (SEIZOEN)CLUBCARD VAN RBC ROOSENDAAL OF EEN ANDERE CLUB HEEFT!
Lees gewoon ff de info op de sites en op ticketservice dat spreekt allemaal voor zich.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
kan iemand het principe ff uitleggen want ik snap het niet, hoe kun je nou met die kaart overal kaarten halen?
En je hebt toch genoeg gegevens van vrienden/familie om van de gehele eerste en ere divisie CC's te bestellenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jaen hij is ook nog gratis.. Maar hoe doen jullie dat eigenlijk?
[..]
Met de beker ben ikook gewoon naar het uitvak gelopen en dat was geen probleem, was ook met ov.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:
Staat dus alleen een CC van Willem II ofzo? Die van mij moet nog binnenkomen.
En over die autocombi, als ik met het OV kom kan ik vast toch wel ergens m'n OWB omwisselen, ook al heb ik geen auto. Niet-autobezitters worden anders ernstig gediscrimineerd.![]()
Bel een tijd van te voren naar Willem II, zeg dat je met je voetbalclub 60 kaarten wil hebben, niemand die het meer over clubcards heeft daarquote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Eigenlijk is dat hele systeem zo lek als een mandje, maar goed.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bel een tijd van te voren naar Willem II, zeg dat je met je voetbalclub 60 kaarten wil hebben, niemand die het meer over clubcards heeft daar.
Dani is een held.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:43 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dani heeft kortstondig gespeeld in Engeland voor hij naar Ajax kwam. Daarvoor kwam hij uit de relatief mindere competitie Portugal. Wat een een voorbeeldige prof was dat, tot 7 uur s'ochtends met ajaxsupporters discotheken afstruinen.
Ze worden iig duurder volgens de FP...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Vanaf komend seizoen geen tickutbox meer, is het al bekend hoe ze het dan gaan doen qua kaartverkoop?
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Vanaf komend seizoen geen tickutbox meer, is het al bekend hoe ze het dan gaan doen qua kaartverkoop?
Ik zat ook al te zoeken ja. Kon me niet voorstellen dat het al voor aankomend seizoen zou zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef Silenus het volgende:
Is pas per 1 juli 2008 mensen. Geen paniek.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze worden iig duurder volgens de FP....
Waarom nou weer voetbalwedstrijden duurder maken? Is toch allemaal al duur genoeg?quote:Voetbalwedstrijden en pretparken worden duurder
Als het aan het kabinet ligt, gaat de prijs van pretparken, gezamenlijk met kaartjes voor een sportwedstrijd fors omhoog. Niet alleen wedstrijden en pretparken zullen flink duurder worden, maar ook de attracties bij kermissen zullen flink in prijs stijgen. Voor wedstrijden moeten de fans veertig miljoen euro per jaar meer neertellen dan nu het geval is, Voor pretparken en kermissen geldt dat er in totaal 30 miljoen euro meer betaald moet worden dan men nu al doet.
Men gaat er vanuit dat de prijs voor volwassenen en kinderen voor de Efteling 30 euro gaat kosten, waar deze nu nog 26 euro is. Het kabinet probeert met deze maatregel ongeveer 100 miljoen euro te kunnen binnenhalen door de BTW voor attracties van 6% naar 19% te verhogen. Deze prijsverhoging geldt niet voor theater en concertgebouwen. Saillant detail is dat deze zelfs subsidie ontvangen.
Dan komen er geen voetbalsupporters meer. Immers, voetbalsupporters zijn domme, hersenloze idioten zonder baan (dus weinig geld) en als er geen voetbalsupporters meer komen, zijn er geen rellen meer. Aldus de denkwijze van het kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer voetbalwedstrijden duurder maken? Is toch allemaal al duur genoeg?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Maar kunnen we terecht op het Leidseplein als we kampioen worden of niet?
Je kan altijd het Leidse op héquote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
In theorie wel.
Dat kan altijdquote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Maar kunnen we terecht op het Leidseplein als we kampioen worden of niet?
Die kans is kleiner dan de kans dat AZ nog kampioen wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat ze nog wel omgaan voor die evt. georganiseerde huldiging.
Nietus.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan de kans dat AZ nog kampioen wordt.
Eigenlijk wilde ik er weer tegenin gaan, maar straks komt PyThje (die het toch al zo zwaar heeft, de laatste weken) mij weer vertellen dat ik altijd wil horen dat ik gelijk heb. Dus je hebt gelijk, PizzaSalami.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek, volgens mij heb ik dat uitshirt al langs zien komen hier op FOK!..?quote:Kleuren en patroon uit- en thuisshirt seizoen 2007-2008 bekend
Zoals eigenlijk traditioneel geworden is de afgelopen jaren hebben wij ook ditmaal weer de primeur wat betreft de nieuwe shirts voor komend seizoen. Het patroon, de zogenaamde slang, van het nieuwe uitshirt ziet eruit zoals in het voorbeeld met daarbij de opmerking dat de kleur in het voorbeeld niet helemaal klopt. Die zal meer richting Azurri-blauw zijn, zo is ons verteld. De officiële presentatie van Ajax hiervan zal binnen nu en enkele weken plaats vinden. Naar verwachting zal Ajax de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen; uit tegen Willem II, het nieuwe uit-tenue voor het eerst dragen.
Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Wel dus, Cohen heeft het Leischeplein al gereserveerd voor de 29stequote:Op woensdag 4 april 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee.
Tenminste, niet bij een georganiseerde huldiging. Je kan natuurlijk altijd even de stad ingaan.
Teringlelijk ding.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gek, volgens mij heb ik dat uitshirt al langs zien komen hier op FOK!..?
Idd heb dit al vaak zien langskomenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die "template" van adidas is al een aantal maanden bekend, de kleuren waren volgens mij toen een gok.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hahahahahaha denk jij echt nog dat we bij Willem II kampioen gaan worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef BigFire het volgende:
we worden dus kampioen in het nieuwe uitshirt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Wedden?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Wel dus, Cohen heeft het Leischeplein al gereserveerd voor de 29ste.
Je bent wel enthousiast.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef dndiek het volgende:
Offtopic maar weer eens verwijderd!
Hoorde iets over dat er een bedrijf voor elke club een systeem gaat regelen, en je de ticketbox fee dus niet meer hoefde te betalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Messenga het volgende:
Wie zal Ajax in de aanvallende linie halen? zijn we Koeman weer te snel af en halen we Lazovic?
HtC beweerd van wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Hebben we überhaupt een centrale spits nodig dan? Babel kan ook centraal.
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax wil Martina een jaartje verhuren, lijkt me geen slechte zaak. Misschien wat voor twente of groningen ofzo.
quote:Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Welke held van hun? En Twente moet even realistisch zijn en inzien dat Van der Meyde echt niet naar Twente gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.
Oostenrijkse spits in de A1, die naar het schijnt geweldig speelde afgelopen weekend tegen Ajax.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Welke held van hun? En Twente moet even realistisch zijn en inzien dat Van der Meyde echt niet naar Twente gaat.
Maar die zal wel vertrekken na dit seizoen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Twente heeft al een betere rechtsbuiten.
Arnautovicquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oostenrijkse spits in de A1, die naar het schijnt geweldig speelde afgelopen weekend tegen Ajax.
En naast Ajax schijnen Manchester United, Newcastle United en Chelsea ook geinteresseerd te zijn in Steve Sidwell, maar ik vermoed dat dat uit een duim komt.quote:'Ajax volgt Afonso Alves'
Geplaatst op 04-04-2007 22:27 door Yannick Spoorenberg - Bron: AT5
Ajax-trainer Henk ten Cate heeft in een interview aangegeven zeer geinteresseerd te zijn in Afonso Alves, zo meldt AT5. Probleem zou echter de gevraagde transfersom van de Heerenveen-spits zijn.
De Friezen vragen minimaal 15 miljoen euro voor de goaltjesdief, dit is volgens de Amsterdammers vooralsnog wat te gortig. Ajax zou wel Nicolae Mitea in de deal willen betrekken. De kleine Roemeen is dit seizoen nog niet uit de verf gekomen onder Henk ten Cate, mede daarom zouden ze hem van de hand willen doen.
Alves maakte dit seizoen furore door zijn vele doelpunten in de Eredivisie. De Braziliaan scoorde tot op heden 25 maal in 27 officiële wedstrijden voor zijn huidige werkgever.
omdat Twente dit niet langer vasthoud dan 1-2 seizoenen en teruggaat naar plek 6-12quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Arnautovic
en waarom zou van de Meyde niet naar Twente gaan. Hij heeft laatst nog aangegeven het meeste plezier te hebben gehad in zijn periode bij Twente
Sterke speler natuurlijk. Maar het liefst kijk ik het nog een seizoen aan, al zal het dan wel te laat zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 23:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe denken we over Alves?
Dat snap ik nog steeds niet. Alves had toen al veel betere statistieken dan Rosenbergquote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te duur. Ze haddenhem al moeten kopen toen ze Rosenberg gingen scouten.
Idd. Niet doen dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te duur. Ze haddenhem al moeten kopen toen ze Rosenberg gingen scouten.
duidelijk, dezequote:Op woensdag 4 april 2007 01:29 schreef PLAE@ het volgende:
Guess who's back.
Nou weet ik niet welke account ik verder moet gebruikendie oude schreeuwerige nostalgische. Of die nieuwe afgeslankte vorm.
lijkt mij ook niet verstandig.quote:
hij heeft een psv hoofd, heel vaagquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef De_Ananas het volgende:
Huntelaar en Alves kunnen niet samen spelen. Alves is trouwens ook helemaal geen Ajax spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |