HtC beweerd van wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Hebben we überhaupt een centrale spits nodig dan? Babel kan ook centraal.
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax wil Martina een jaartje verhuren, lijkt me geen slechte zaak. Misschien wat voor twente of groningen ofzo.
quote:Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Welke held van hun? En Twente moet even realistisch zijn en inzien dat Van der Meyde echt niet naar Twente gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.
Oostenrijkse spits in de A1, die naar het schijnt geweldig speelde afgelopen weekend tegen Ajax.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Welke held van hun? En Twente moet even realistisch zijn en inzien dat Van der Meyde echt niet naar Twente gaat.
Maar die zal wel vertrekken na dit seizoen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Twente heeft al een betere rechtsbuiten.
Arnautovicquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oostenrijkse spits in de A1, die naar het schijnt geweldig speelde afgelopen weekend tegen Ajax.
En naast Ajax schijnen Manchester United, Newcastle United en Chelsea ook geinteresseerd te zijn in Steve Sidwell, maar ik vermoed dat dat uit een duim komt.quote:'Ajax volgt Afonso Alves'
Geplaatst op 04-04-2007 22:27 door Yannick Spoorenberg - Bron: AT5
Ajax-trainer Henk ten Cate heeft in een interview aangegeven zeer geinteresseerd te zijn in Afonso Alves, zo meldt AT5. Probleem zou echter de gevraagde transfersom van de Heerenveen-spits zijn.
De Friezen vragen minimaal 15 miljoen euro voor de goaltjesdief, dit is volgens de Amsterdammers vooralsnog wat te gortig. Ajax zou wel Nicolae Mitea in de deal willen betrekken. De kleine Roemeen is dit seizoen nog niet uit de verf gekomen onder Henk ten Cate, mede daarom zouden ze hem van de hand willen doen.
Alves maakte dit seizoen furore door zijn vele doelpunten in de Eredivisie. De Braziliaan scoorde tot op heden 25 maal in 27 officiële wedstrijden voor zijn huidige werkgever.
omdat Twente dit niet langer vasthoud dan 1-2 seizoenen en teruggaat naar plek 6-12quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Arnautovic
en waarom zou van de Meyde niet naar Twente gaan. Hij heeft laatst nog aangegeven het meeste plezier te hebben gehad in zijn periode bij Twente
Sterke speler natuurlijk. Maar het liefst kijk ik het nog een seizoen aan, al zal het dan wel te laat zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 23:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe denken we over Alves?
Dat snap ik nog steeds niet. Alves had toen al veel betere statistieken dan Rosenbergquote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te duur. Ze haddenhem al moeten kopen toen ze Rosenberg gingen scouten.
Idd. Niet doen dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te duur. Ze haddenhem al moeten kopen toen ze Rosenberg gingen scouten.
duidelijk, dezequote:Op woensdag 4 april 2007 01:29 schreef PLAE@ het volgende:
Guess who's back.
Nou weet ik niet welke account ik verder moet gebruikendie oude schreeuwerige nostalgische. Of die nieuwe afgeslankte vorm.
lijkt mij ook niet verstandig.quote:
hij heeft een psv hoofd, heel vaagquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef De_Ananas het volgende:
Huntelaar en Alves kunnen niet samen spelen. Alves is trouwens ook helemaal geen Ajax spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |