da's de bedoeling; ik ga voor het perverse effect in deze ; zooooooooooo dom zijn wij belgen ook weer nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Document1 het volgende:
Oooooh dit word leuk!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Document1 het volgende:
Eerste hit op google met belg btw
[afbeelding]
Had op iets leukers gehoopt
of denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
De OP bewijst maar weer is dat Belgen totaal niet kunnen typen
Ik snap ook niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon op een Belgisch forum doen... Het is een beetje vloeken in de kerk, zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
De OP bewijst maar weer is dat Belgen totaal niet kunnen typen
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Arrogante noorderburen...
maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
misschien zijn andere belgen toch wel wat slimmer dan jij en delen ze die mening van jou niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..
surf jij enkel op .nl misschien ??!![]()
en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk![]()
frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN![]()
![]()
Ik surf alleen op .nl ja, als jij nou eens rustig op .be doorgaatquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..
en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk![]()
frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN![]()
![]()
Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
Zeg klapjosti, viel je iets niet op? Fok.nl? Als je het allemaal zo triest vind wat doe je hier dan in godsnaamquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef misteriks het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd met onzer vaak arrogante noorderbuur ??!
Je moet er maar dagelijks de frontpage op nagaan. Elke dag is er wel een "item", zoo gekopieerd uit de Belgische Telegraaf-versie.. Ok, een dom "fait-divers" (===> ja , speciaal in het 'vlaams' zodat de modale kees al niet meer kan volgen) ; maar zo typisch voor Fok!; en nog méér voorspelbaar is de modale hollandse onwetende; arrogante en beledigende repliek...
Of beter gezegd: Belgen , spuw hier uw gal over al die domme reacties van een volkje dat blijkbaar zelf te saai en belabberd is om een leuk topic te maken; en ja, het mag gezegd worden; zelfs op het vlak van "humor" zijn hollanders parasieten. Ik kan die vreemde "humor" alvast niet volgen; laat staan dat belgenmoppen soo '80ties klinken...
dus , hier mijn , en ook van andere belgen hun, welgemeende![]()
![]()
![]()
![]()
op de modale kaaskop met z'n afstompende en veel te veel herhalende belgie-bash-reflex
(met excuses en respect voor de nederlandse enkelingen die ook dit al doorhadden , en de moed hebben om hun eigen "volkje" daarop te wijzen)
so, let the games begin , rien ne va plus !![]()
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.
Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoegquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Arrogante noorderburen...
maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Je gaat nu serieus lopen klagen?![]()
Jij moet echt een .... zijn..![]()
Neem het als een bikkel en wees een man, sta erboven, als je gaat klagen hap je en kan je meer verwachten.![]()
Viel me van de zomer trouwens ook op, belgen hebben amper humor lijkt wel, daar ook al zo'n sjaggerijnig groepie Belgen.![]()
Ale, komaan zeg! Ge leefe mar 1 keer! Lach is!![]()
Tis frietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef rihago het volgende:
[..]
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisje
Ik kom uit de randstadquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Tis frieten Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes patat noemtquote:
Zolang hun 'boooh'' of 'mannetje' zeggen blijf ik patat zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes pata noemt![]()
zegt de reserve belgquote:
Dat noemen ze Holland.... de rest is Nederlandquote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
Goed ideequote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?quote:
wereldvreemd?????!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.![]()
Vlaanderen en Brabant armlastig?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?
Ja, dat zou eigenlijk .lb moeten zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef cerror het volgende:
Zie je die .nl in forum.fok.nl?
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuurquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vlaanderen en Brabant armlastig?Holland is niks zonder de technologische innovatie van Eindhoven
![]()
Alles is beter dan in een land wonen waar plaatsen als Hoofddorp en Nieuwegein kunnen uitdijenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuur
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoeg
Het kostte al genoeg moeite om er van af te komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Kluupkluup het volgende:
Wanneer lijven we Belgie nou in?
misschien is die tweede optie nu nog een leuke uitdaging voor TS, mochten de Hells Angels Belgie al ontdekt hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?
Je gaat toch ook niet de lokale keet van de Hells Angels binnenwandelen en zeggen dat ze allemaal leernichten zijn?
WHahah ja hun pata t was niet te vreten! Echt goorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
Belgen![]()
Onze kleine mongoïde broertjes. Wat een verpauperd kutland is dat zeg... Een vriend van mij woont er nu bijna een jaar en wil nu al terug.
Oprotten met je vieze friet
ah!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?
Je gaat toch ook niet de lokale keet van de Hells Angels binnenwandelen en zeggen dat ze allemaal leernichten zijn?
U meneer, is vaag!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah!je hebt het door! (samen met Toffe_Ellende); je geeft dus toe dat het pijn doet als je op het plekje duwt waar het ziek is?
![]()
mission completed(en ik point enkel op bekwame Nlers; die al even zeldzaam zijn als hun BE-variant
)
![]()
Ik denk dat de Belgen net zo reageren als ik op een Belgisch forum de Belgen belachelijk maak, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah!je hebt het door! (samen met Toffe_Ellende); je geeft dus toe dat het pijn doet als je op het plekje duwt waar het ziek is?
![]()
mission completed(en ik point enkel op bekwame Nlers; die al even zeldzaam zijn als hun BE-variant
)
![]()
Whaha doet helemaal geen pijn voor ons, is alleen grappig wat je probeerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
)
![]()
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker wordenquote:
Mag ik op z'n hollands reageren? so what ? dat een hollander me/ons uitlacht doet me/ons niets; dat is het'm juist wat ik in de OP aanklaag; maar ja , je weet al wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha doet helemaal geen pijn voor ons, is alleen grappig wat je probeerd.Ze lachen je gewoon uit hier hoor, heb je dat niet door
![]()
jij bent écht een pauperquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker worden![]()
ik wist al langer dat heineken slecht voor een gezonde geest was
Ik had vandaag een Belgische aan de lijn die ik verwees naar de website. Ze antwoordde dat op haar internet geen Nederlandse sites zaten (en nee dit is geen grapquote:
Ik drink geen Hollands bierquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker worden![]()
ik wist al langer dat heineken slecht voor een gezonde geest was
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:56 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Belgische aan de lijn die ik verwees naar de website. Ze antwoordde dat op haar internet geen Nederlandse sites zaten (en nee dit is geen grap)
Wie heeft er nu een Amerikaanse vlag in zijn avatar?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
Belgie het land waar de mensen uit het Noorden niks met het zuiden te maken wilt hebben.
Toffe Ellende land verrader rot op!
spreek voor jezelf dude; en kom nog eens terug als je minder! spellingsfouten maaktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
Belgie het land waar de mensen uit het Noorden niks met het zuiden te maken wilt hebben.
Toffe Ellende land verrader rot op!
dat bestaat nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is een goed Belgenforum trouwens? Heb het hier wel gezien inmiddels.
And proud of it!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een Amerikaanse vlag in zijn avatar?![]()
dat vind ik ook weer niet zo aardig over die a67 en grens enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef r8ality het volgende:
Nederlanders
Mensen die tussen de Nederlandse grens en de A67 wonen.
De rest daaronder tot Wallonië![]()
Reserve-Fransen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef ScudRaket het volgende:
België, het land waar er evenveel overheden als biertjes zijn
Met wielrennen, kunstschaatsen voor mannen en tennis doen ze het anders stukken beter dan Nederlandquote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef BonJovi het volgende:
Whahah ze zijn nergens goed in die belgen
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met wielrennen, kunstschaatsen voor mannen en tennis doen ze het anders stukken beter dan Nederland.
Nou geweldig en wij in voetbal, schaatsen en zwemmenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met wielrennen, kunstschaatsen voor mannen en tennis doen ze het anders stukken beter dan Nederland.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef danos het volgende:
[..]
gelukkig ownen wij ze met voetbal, zwemmen, hockey, honkbal, cricket, korfbal, schaatsen,volleybal, softbal, boxen, judo en noem alle sporten naast de door jou gegeven maar op
.
Belgie is op zich best economisch interessant om te annexeren, maar het probleem is dat we dan eerst al die mensen naar Frankrijk moeten jagen zodat we de hele boel plat kunnen gooien en er een fatsoenlijk land van kunnen bouwen
Maakt me geen ruk uit. Het enige voordeel ervan is dat er op de Vlaamse TV veel koersen uitgezonden worden waar men bij de NOS de moeite niet voor neemtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou geweldig en wij in voetbal, schaatsen en zwemmenwho gives a fuck
Barbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Wielrennen is dan ook net ff minder spannend dan verf zien opdrogen.
Wat een totaal suffe, doodsaaie en hersendoodmakende sport om naar te kijken zeg. tig uur lang een rij fietsers op een rijtje door een weiland.
WHAHAHquote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef SolinvictuS het volgende:
Belg, flikker op naar een Belgisch forum, wij zijn heersers der wereld, zuig een hollandse penis.
Je gedraagt je precies zoals een Belg een domme Ollander zou omschrijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH![]()
wielrennen is alleen bij de tour de France de rest zuigt en hoef het niet te zien.
Komende zondag weer de ronde van Vlaanderenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Goed argument ook.
Ergo: je hebt eigenlijk wel gelijk HW.
Al moet ik zeggen dat een touretappe me wel meer boeit dan een stuk driedaagse van de Panne zoals gister op tv wasquote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Je gedraagt je precies zoals een Belg een domme Ollander zou omschrijven.
De Tour de France is qua grote ronde overigens het minst interessant. De Giro d'Italia, daar wordt pas echte strijd geleverdEn ik en vele andere wielerliefhebbers kijken veel liever uit naar de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix dan naar een gemiddelde Tour-etappe.
Dat is ook wel weer zo. Die overload aan Belgische voorjaarskoersen gaat mij ook net te ver.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat een touretappe me wel meer boeit dan een stuk driedaagse van de Panne zoals gister op tv was.
Tja ieder zijn eigen keus he, ik vind de Tour wel leuk. Heb het ook in het echt gezien, dan zie je pas hoe snel ze voorbij flitsen. Maar me pa is een echte liefhebber van wielrennen, hij kijkt dan ook naarveel wedstrijden. Hij heeft zelf in zijn jongere jaren ook in Belgie gefietst. Maar zelf hou ik helemaal niet van fietsenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Je gedraagt je precies zoals een Belg een domme Ollander zou omschrijven.
De Tour de France is qua grote ronde overigens het minst interessant. De Giro d'Italia, daar wordt pas echte strijd geleverdEn ik en vele andere wielerliefhebbers kijken veel liever uit naar de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix dan naar een gemiddelde Tour-etappe.
Miepert dat gebruiken we gewoon lekker door elkaar hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef Victor_Eremita het volgende:
Voor de Belgen onder ons:
Dit is Holland.
[afbeelding]
Buiten de Randstad niet. Het is Randstedelijke arrogantie.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Miepert dat gebruiken we gewoon lekker door elkaar hoor.
Voor ons is het wel hetzelfde hoor. Je hebt de randstad=nederland=holland. De rest is nutteloze opvullingquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Victor_Eremita het volgende:
Holland en Nederland zijn niet hetzelfde, verdomme. De randstadders moeten er ECHT eens mee ophouden om gelijk heel Nederland maar naar hun regio te vernoemen. Zeer irritant.
Als ze in Amerika heel Nederland 'Friesland' zouden noemen zou je wel anders miepen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef BonJovi het volgende:
Boeiuh als je in Amerika ofzo gaat zeggen ze toch ook Holland who cares
Ja, inderdaad, de totaal verstopte Randstad is een lang leven beschoren met haar volkomen dichtgeslibte infrastructuur.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor ons is het wel hetzelfde hoor. Je hebt de randstad=nederland=holland. De rest is nutteloze opvulling.
Juist, je kunt me nu wel in een keurslijf stoppen; feit blijft dat Zuid- en Noord-Holland maar 13% van het totale oppervlak van Nederland bevatten.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Totaal verstopt.
En we zijn zeker ook allemaal aan de drugs, gaan elke dag naar de hoeren, overal en dan ook OVERAL lopen junks, om de 4 min een moord, je kan als vrouw niet over straat etc etc.
Aandoenlijk, bevooroordeelde provinciaaltjes.
Iemand Theo Bos gezien in het weekend?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Wielrennen is dan ook net ff minder spannend dan verf zien opdrogen.
Wat een totaal suffe, doodsaaie en hersendoodmakende sport om naar te kijken zeg. tig uur lang een rij fietsers op een rijtje door een weiland.
da is zeker nie waar eej mannekequote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef r8ality het volgende:
Nederlanders
Mensen die tussen de Nederlandse grens en de A67 wonen.
De rest daaronder tot Wallonië![]()
Reserve-Fransen.
Er is ook een reden dat alle infrastructuur zich in het westen des lands bevindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Juist, je kunt me nu wel in een keurslijf stoppen; feit blijft dat Zuid- en Noord-Holland maar 13% van het totale oppervlak van Nederland bevatten.
Trouwens, ik heb sociale geografie gestudeerd dus misschien is er een kleine kans dat ik weet waar ik het over heb.
Idd een kleine kansquote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Juist, je kunt me nu wel in een keurslijf stoppen; feit blijft dat Zuid- en Noord-Holland maar 13% van het totale oppervlak van Nederland bevatten.
Trouwens, ik heb sociale geografie gestudeerd dus misschien is er een kleine kans dat ik weet waar ik het over heb.
Ben je ooit door een Belgische bejaarde in je kont geneukt of zo?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
And proud of it!
Maar als Nederlander Belgen gaan helpen ben je nog erger dan een rat. En wat moet je met die Belgische gay in je avatar?
Misteriks beter spelfouten dan jullie irritante kut taaltje![]()
De enige reden dat de belgen veel meer uitzenden, is dat ze verder gewoon nergens goed in zijn, en daarom de belgen maar proberen te indoctrineren met de enige sport waar ze goed in zijn. Nouja goed, met een beetje hulp van doping (Frank VDK, Johan Musseeuw) zijn ze in ieder geval ver gekomen. Ik snap ook niet dat belgie zich altijd maar profileerd als HET fietsland, man leg eens fatsoenlijke wegen aan! En daarnaast fietsen wij in nederland veel en veel meer dan dat de belgen dat doenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit. Het enige voordeel ervan is dat er op de Vlaamse TV veel koersen uitgezonden worden waar men bij de NOS de moeite niet voor neemt.
Dus mensen met een zachte G zijn knullig en het maakt dus niet uit wat ze zeggen? Dat, en ze provinciaal noemen, vindt jij niet arrogant?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd een kleine kans.
Waar het om gaat is dat getrap richting de randstad dat WIJ arrogant zijn, maar in dit soort topics zie ik nooit een randstedeling beginnen over provincialie. Het is altijd meteen "die arrogante hollanders"..
Soort van ADO haat Ajax, maar Ajax lacht wat schamper om het knullige van ADO...
En een zachte g icm boos zijn helpt ook niet in een discussie.
ik vind dat eigenlijk heel logisch, met die zachte G klinken ze in eerste instantie gewoon een stuk dommer, net zoals amsterdammers en hagenezen lomp en asociaal klinken met hun geschreeuwquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Dus mensen met een zachte G zijn knullig en het maakt dus niet uit wat ze zeggen?
Ik heb er gewoondquote:Op woensdag 4 april 2007 03:11 schreef kievit19 het volgende:
[..]
dat vind ik ook weer niet zo aardig over die a67 en grens enzo
bevalt me hier prima btw
(trouwens ook wel heel vreemd dat iemand uit ehv dat moet zeggen aangezien de a67 daar uitkomt, )
Het klinkt minder agressiever in ieder geval. Ik hoorde vanochtend op Radio1 een Kerkraadse verpleegster. Ik had dus niet het idee dat ze dommer over kwam door haar accent (dat zwaar leunt op Duitse klanken). Ik denk dat volkse mensen over het algemeen minder intelligent over komen omdat ze geen zogenaamd abn spreken. Of dat nou in Amsterdam is of in Brabant.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef danos het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk heel logisch, met die zachte G klinken ze in eerste instantie gewoon een stuk dommer, net zoals amsterdammers en hagenezen lomp en asociaal klinken met hun geschreeuw
Veel verder weg van de Randstad dan waar ik woon gaat niet lukken hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Buiten de Randstad niet. Het is Randstedelijke arrogantie.![]()
Onder de rivieren wordt het in ieder geval niet geaccepteerd.
Ik ben bijna afgestudeerd Planoloog en ben toch echt van mening dat je loopt te miepen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Victor_Eremita het volgende:
Zijn je ouders trots op je dat je je afkomst verloochent?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben bijna afgestudeerd Planoloog en ben toch echt van mening dat je loopt te miepen.
Thx, nu kan ik de koffie weer van mn toetsenbord vegenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef SolinvictuS het volgende:
Belg, flikker op naar een Belgisch forum, wij zijn heersers der wereld, zuig een hollandse penis.
Ze happen iig wel heerlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Dus mensen met een zachte G zijn knullig en het maakt dus niet uit wat ze zeggen? Dat, en ze provinciaal noemen, vindt jij niet arrogant?
Ik had laatst een topic geopend dus als je daar kijkt snap je hetquote:Op woensdag 4 april 2007 12:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben je ooit door een Belgische bejaarde in je kont geneukt of zo?Ben je slachtoffer geworden van Marc Dutroux misschien?
Brusselmans? Die heeft humor. Er is geen enkele Nederlandse schrijver die qua humor (en nog veel andere gebieden) aan hem kan tippen.
Dit kan alleen in Belgie, hier zou men door onze kleinburgerlijkheid geschokt zijn...
Brusselmans
Urbanus
Dat heeft met aanpassen te maken, grapjas. En Amsterdam moet ook niet in het Zuiden met zijn grote bakkes domme grappen lopen maken. Aanpassen! En Amsterdam wil ik trouwens geen Nederland meer noemen. Almere, dat is waar de Amsterdammers wonenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze happen iig wel heerlijk.
Ik smul van dit soort topics.
Feit is gewoon dat er toch altijd een soort minderwaardigheidscomplex heerst beneden de rivieren, die dus omslaat in haat. En dat uit zich weer in dingen als arrogant bleren etc.
Wij in de randstad geven niet zoveel om de rest van Nederland, en das niet zozeer negatief of arrogant, het boeit gewoon niet zo. Alles wat daar is hebben wij ook en veel meer. We houden ons niet zo met jullie bezig eigenlijk. Maar ik heb echt geen echte hekel aan jullie hoor.
En dat gezellige is ook zo overtrokken. Kom als brabo in mijn stamkroeg en je wordt gewoon geholpen en je kan gewoon een praatje maken, ook met zachte g. Kom als plat Amsterdams pratende in een brabandtse kroeg en je hebt gewoon ruzie. En ja, das uit eigen ervaring....
Wat nou aanpassen manquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat heeft met aanpassen te maken, grapjas. En Amsterdam moet ook niet in het Zuiden met zijn grote bakkes domme grappen lopen maken. Aanpassen! En Amsterdam wil ik trouwens geen Nederland meer noemen. Almere, dat is waar de Amsterdammers wonen![]()
Jongen rot op naar Belgie, wat doe je hier eigenlijk? Je praat heletijd over Belgie dit Belgie datquote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het klinkt minder agressiever in ieder geval. Ik hoorde vanochtend op Radio1 een Kerkraadse verpleegster. Ik had dus niet het idee dat ze dommer over kwam door haar accent (dat zwaar leunt op Duitse klanken). Ik denk dat volkse mensen over het algemeen minder intelligent over komen omdat ze geen zogenaamd abn spreken. Of dat nou in Amsterdam is of in Brabant.
Nee het niet zo serieus man...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Als ik in Brabandt een kroeg binnenloop moet ik toch gewoon een biertje kunnen bestellen? Wie heeft het over domme grappen maken? Bij "ons" kan het gewoon hoor, zonder scheve blikken en opmerkingen.
En dus "jullie" mogen Amsterdam geen Nederland noemen, maar als "wij" het doen is het arrogant.. jaja.
Die hebben volgens mij ook niet veel problemen met de term Holland als het in het buitenland om Nederland gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Zijn je ouders trots op je dat je je afkomst verloochent?
Nee, ik vind het hier veels te leuk met al die zuurpruimen die koste wat het koste die vinexwijken en verpauperde Hollandse steden willen verdedigenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jongen rot op naar Belgie, wat doe je hier eigenlijk? Je praat heletijd over Belgie dit Belgie dat
Hoe lang ga je trouwens nog off-topic postenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Als ik in Brabandt een kroeg binnenloop moet ik toch gewoon een biertje kunnen bestellen? Wie heeft het over domme grappen maken? Bij "ons" kan het gewoon hoor, zonder scheve blikken en opmerkingen.
En dus "jullie" mogen Amsterdam geen Nederland noemen, maar als "wij" het doen is het arrogant.. jaja.
Ja of niet echt dom!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Amsterdam, Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hier veels te leuk met al die zuurpruimen die koste wat het koste die vinexwijken en verpauperde Hollandse steden willen verdedigen![]()
Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je trouwens nog off-topic posten
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Chiwakka het volgende:
Wij hebben helemaal geen minderwaardigheidscomplex, het feit dat jullie zo denken duid erop dat jullie gewoon chauvinistisch zijn.
ps; Belgische humor:
voorbeeld 1
voorbeeld 2
en nog een plezant fotoke van hollandse humor/folklore:
[afbeelding]
Whahah of nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfde.
Nee, Duitsland... rheinlandquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja of niet echt dom!. Ff serieus Limburg moet naar Belgie
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.quote:
En wees er trots op met al die filesquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er is ook een reden dat alle infrastructuur zich in het westen des lands bevindt.
aandagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef -Muse- het volgende:
Want alle Nederlanders zijn hetzelfde, en ook all Belgen zijn samen 1 persoon!
Flikker toch op deze discussie gaat nergens over, tis alleen een kutbelg die wat aandag nodig heeft.
Als je het goed wilt doen dan stop je Venlo, Kerkrade, Landgraaf, Vaals bij Duitsland. Roermond en Weert bij Brabant. Maastricht en Sittard/Geleen bij Belgie en Heerlen wordt een Hollandse enclave. Maar goed, dat laatste zullen jullie wel niet helemaal begrijpen...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Met die Amerikaanse vlagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen wasquote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef -Muse- het volgende:
Nee vanwegen je standaard Fok!verslaafde opmerking.
Zeker, vind je in Nederland nergens.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zegquote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
*kijkt*quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijken![]()
ik verwijs je naar zuid-walloniëquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijkquote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vindt nederlanders over het algemeen net zo gaar als belgen
nee, Oostenrijkers, dat zijn goede mensen![]()
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijk![]()
Nog steeds hetzelfde gebied?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijn![]()
kun je in nederland niet zeggen, godsamme, wat schaam ik me er sosm voor
Geloof je daar niet in? Volgens mij is Belgie voor jou het beste land everquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gebied?Je weet dat een deel van Nederland ooit van de Habsburgers is geweest?
ach, het gras is altijd overal groener. Ik geloof daar niet meer zo in. In Nederland wonen absoluut veel klootzakken (en niet alleen in de Randstad) maar elders ook. In Oostenrijk is men gemiddeld wat racistischer dan elders... lijkt me toch ook geen echt goeie eigenschap.
nee, ik ga altijd naar het zuiden, dicht bij italie enzovoorts, de invloed merk je, zoeen relaxte mensen daarquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gebied?Je weet dat een deel van Nederland ooit van de Habsburgers is geweest?
ach, het gras is altijd overal groener. Ik geloof daar niet meer zo in. In Nederland wonen absoluut veel klootzakken (en niet alleen in de Randstad) maar elders ook. In Oostenrijk is men gemiddeld wat racistischer dan elders... lijkt me toch ook geen echt goeie eigenschap.
Ai thanks voor me kroontje, ben een KING jaquote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef Quannum het volgende:
Dit topic![]()
De reacties in dit topic![]()
De meeste users in dit topicBonJovi spant wel de kroon.
![]()
ost en sud tirol zijn zeker goed te doen en het brixental ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ik ga altijd naar het zuiden, dicht bij italie enzovoorts, de invloed merk je, zoeen relaxte mensen daar
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ai thanks voor me kroontje, ben een KING ja![]()
Ja, wij als Limburgers danken god ervoor dat jij geen Limburger bent, als die god zou bestaan.quote:
OK je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
Tis frieten Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
Maar jullie krijgen dat Belgische bier niet verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef battlesickloner het volgende:
[..]
OK je kunt ook te ver gaaner is geen beter bier dan belgisch, misschien sommige braziliaanse die nog in de buurt komen, maar duits of hollands zeker niet.
http://www.inbev.com/quote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Fastmatti het volgende:
Maar jullie krijgen dat Belgische bier niet verkochtTerwijl wij Nederlanders veredeld slootwater overal ter wereld als premium-bier verkocht krijgen
![]()
Heineken is wel degelijk een groter bedrijf dan inbev kijkt Behalve als je alleen naar de bierproductie kijktquote:
dat zeg jijquote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
King of Stupidity. Wees er maar trots op.![]()
Daarom zijn we beide blijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, wij als Limburgers danken god ervoor dat jij geen Limburger bent, als die god zou bestaan.![]()
![]()
Maar toch verkopen we het beter dan jullie bier, wie is er dan dom?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef battlesickloner het volgende:
[..]
OK je kunt ook te ver gaaner is geen beter bier dan belgisch, misschien sommige braziliaanse die nog in de buurt komen, maar duits of hollands zeker niet.
Verder niet zoveel tegen nederlanders, maar de meeste zijn wel zulke navelstaarders, alleen hebben ze dat zelf natuurlijk niet echt door
Trots op een bedrijf .. nee maar tis toch een van de grotere brouwerijen ... en die verkopen veul biertjesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Fastmatti het volgende:
Overigens snap ik niet waarom je zo trots bent op een bedrijf dat al die authentieke bieren van de markt haalt![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef erikkll het volgende:
only in belgië:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef zBus het volgende:
Hey lompe belg? Ben je blind ofzo? het is toch fok.NL of niet dan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef erikkll het volgende:
only in belgië:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en gulle blijft allemaal binnen .nl zeker...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef rival het volgende:
het zal gerust al gezegd zijn maar als je zo een trotse belg bent, waarom blijf je dan .nl gebruiken? misschien omdat de belgen te dom zijn om goede sites te maken?
Zoals toen die Belgische minister die het had over het uiterlijk van Balkenende?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef zoalshetis het volgende:
belgen zijn leuk. totdat ze weer dat eeuwige mes in je rug steken. achterbaks, meelopend volk.
De Belgische mannen zijn toch lelijk heb je die ministers gezien daar?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals toen die Belgische minister die het had over het uiterlijk van Balkenende?Prachtig was dat... en hier kon er niemand om lachen
![]()
Euhm, als je op de autobahn rijdt al je de Hollander er altijd zo uit. Is niet voor niks dat als je door Zwitserland rijdt, de gemiddelde Zwitser als een stier op de gele kentekens afkomen. Bumperkleven, aso inhalen... dat hebben de Hollanders zeg maar niet voor niks gekregen. Ik vermoed dat de Hollander over het algemeen best kan rijden maar door plaatsgebrek het niet kan doen. Dus als ze de ruimte krijgen dan worden ze helemaal gek. Het zijn net kleine kinderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Belgen moeten leren auto rijden
Jezus kerel, meet je je een niveau aan of zo... heb geen zin om iedere keer hier de lolbroek te moeten uithangen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
De Belgische mannen zijn toch lelijk heb je die ministers gezien daar?
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb geen zin om iedere keer hier de lolbroek te moeten uithangen.![]()
Ik spreek in ieder geval beschaafd Nederlandsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?
ja of niet hij is net zo erg als een belgquote:Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?
Dat rechter bord is natuurlijk voor fietsers en bromfietsersquote:Op donderdag 5 april 2007 01:21 schreef Boschkabouter het volgende:
[afbeelding]
Is er eigenlijk een Belg die me kan uitleggen waar dit voor dient?
Nouja, ik zie het in Maasmechelen een aantal keer op weg zonder fietspad ertussen. Met tussen de twee borden vaak nog een flitskast.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat rechter bord is natuurlijk voor fietsers en bromfietsers![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:33 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het in Maasmechelen een aantal keer op weg zonder fietspad ertussen. Met tussen de twee borden vaak nog een flitskast.
Mocht je er wel eens komen: De grote (2x2 baans weg) van de E314? naar de Euroscoop/Outlet center/kartbaan.
dat daar de "zone 50" stopt (zie ook "zone 30"), en op het volgende stuk nog efkes 50 rijden tot waarschijnlijk een paar honderd meter, tot er terug een plakaat staat waarop staat dat ge is goed moogt doorpappen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:21 schreef Boschkabouter het volgende:
[afbeelding]
Is er eigenlijk een Belg die me kan uitleggen waar dit voor dient?
Gewoon de vaste en eeuwenoude gebekvecht tussen Hollanders en Belgen over welk deel van de wereld nu het beste is.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:28 schreef Vincenski het volgende:
Kan iemand me ff een samenvatting geven van dit topic, want ik snap er echt geen donder meer van
Ohja vrouwen met limburgs accenten brabants accent
![]()
Ik, als Nederlander, vind het gewoon heel onlogisch en een verspilling van verkeersborden. We zijn hier wat zuiniger met borden, wat mijns inzien ook een stuk duidelijker is.,quote:Op donderdag 5 april 2007 02:39 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
dat daar de "zone 50" stopt (zie ook "zone 30"), en op het volgende stuk nog efkes 50 rijden tot waarschijnlijk een paar honderd meter, tot er terug een plakaat staat waarop staat dat ge is goed moogt doorpappen.
Raar he, dat al je voorspellingen aan de hand van 1 usericon uit kunnen komenquote:Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
En ze hebben toffe dorpsnamen als Tollembeek, Mol en Munkzwalm
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
En ze hebben toffe dorpsnamen als Tollembeek, Mol en Munkzwalm
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen was
en wat is er mis met een Amerikaanse vlag![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?
Dat dusquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon. Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien
.
Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feitenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon. Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien
.
Gelukkig heb ik geen familie die Belg isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah dus toch die Belgische oom met de riem?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feiten
Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...quote:Op donderdag 5 april 2007 02:28 schreef Vincenski het volgende:
Kan iemand me ff een samenvatting geven van dit topic, want ik snap er echt geen donder meer van
Ohja vrouwen met limburgs accenten brabants accent
![]()
Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...
Wat hier nog haast geen kat doorheeft is dat deze kutbelg met een vette knipoog z'n noorderbuur uitnodigt om eens naar zichzelf te kijken (en niet enkel naar z'n navel)
Trouwens; waarom moeten de NLers , zoals hier eentje beweert zich met een dolk in de rug gestoken voelen ???! Mag oprechte kritiek niet meer misschien ???!! zijn jullie dan zooooo perfect?? i don't think so![]()
enfin; wegens het succes van dit topic dreigt er een vervolg op te komen; hopelijk gaat het er daar wat constructiever aan toe
![]()
ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijn
Nou de meeste zijn wel achterbaks, en waarom vind je ons arrogant en luid dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef misteriks het volgende:
[..]
ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?
wel; dan trekt er eindelijk eens een belg z'n "bakkes" open , en dan is het nog niet goed ??!
typerend trouwens dat er dan met die belachelijke foto's "als tegenargument"gespeeld wordt... het bevestigt gewoon de bescheiden mening vd belg tgo de "hollander"
![]()
ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef r8ality het volgende:
BonJovi heeft wel ergens een punt. Belgen zullen eerder achter je rug om lopen ouwehoeren dan recht in je gezicht. En dat is gebaseerd op ervaring. Aan de andere kant, je kan natuurlijk ook gewoon over dingen praten , als stijf je kaken op elkaar houden.
Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef r8ality het volgende:
Verder ben ik het absoluut niet met BonJovi eens. In Nederland moet alles zo stijf en strak. In Belgie kan er nog wat tenminste.
Denk aan huizenbouw, wegen aanleggen, regels, enz.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?
Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat danquote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Nou heb je de wegen daar gezien? Beter stijf en strak dan niet goed toch
ja maar het resultaat mag dan wel wezenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat dan. ) met drempels en stoplichten word je vrolijk van
.
No way. Ach, Zweden is toch beter dan Nederland en België bij elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja maar het resultaat mag dan wel wezen
Was huis van me ouders, en ik ging alleen helpen verven. Ze woonden er nog niet want ze waren nog bezig met opknappenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef battlesickloner het volgende:
Belgie, daar kan tenminste nog alles
En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ...en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
![]()
![]()
![]()
Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.
Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg!.
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.quote:
Wat er was gebeurd zou voor een grotendeel voor veel mensen gelden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
quote:
Nou.. Ik dacht dat alleen Noordelijke Fransen zo waren. Zuidelijke Fransen hebben dan weer een hekel aan de arrogantie van de Noordelijke Fransen omdat ze geen engels willen praten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef erikkll het volgende:
fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.
Boeiende informatie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.
Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.![]()
![]()
Discussieerbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Taal is niet met een hoofdletter.
Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet.
Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |