Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je trouwens nog off-topic posten
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Chiwakka het volgende:
Wij hebben helemaal geen minderwaardigheidscomplex, het feit dat jullie zo denken duid erop dat jullie gewoon chauvinistisch zijn.
ps; Belgische humor:
voorbeeld 1
voorbeeld 2
en nog een plezant fotoke van hollandse humor/folklore:
[afbeelding]
Whahah of nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfde.
Nee, Duitsland... rheinlandquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja of niet echt dom!. Ff serieus Limburg moet naar Belgie
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.quote:
En wees er trots op met al die filesquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er is ook een reden dat alle infrastructuur zich in het westen des lands bevindt.
aandagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef -Muse- het volgende:
Want alle Nederlanders zijn hetzelfde, en ook all Belgen zijn samen 1 persoon!
Flikker toch op deze discussie gaat nergens over, tis alleen een kutbelg die wat aandag nodig heeft.
Als je het goed wilt doen dan stop je Venlo, Kerkrade, Landgraaf, Vaals bij Duitsland. Roermond en Weert bij Brabant. Maastricht en Sittard/Geleen bij Belgie en Heerlen wordt een Hollandse enclave. Maar goed, dat laatste zullen jullie wel niet helemaal begrijpen...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Met die Amerikaanse vlagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen wasquote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef -Muse- het volgende:
Nee vanwegen je standaard Fok!verslaafde opmerking.
Zeker, vind je in Nederland nergens.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zegquote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
*kijkt*quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijken![]()
ik verwijs je naar zuid-walloniëquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijkquote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vindt nederlanders over het algemeen net zo gaar als belgen
nee, Oostenrijkers, dat zijn goede mensen![]()
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijk![]()
Nog steeds hetzelfde gebied?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijn![]()
kun je in nederland niet zeggen, godsamme, wat schaam ik me er sosm voor
Geloof je daar niet in? Volgens mij is Belgie voor jou het beste land everquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gebied?Je weet dat een deel van Nederland ooit van de Habsburgers is geweest?
ach, het gras is altijd overal groener. Ik geloof daar niet meer zo in. In Nederland wonen absoluut veel klootzakken (en niet alleen in de Randstad) maar elders ook. In Oostenrijk is men gemiddeld wat racistischer dan elders... lijkt me toch ook geen echt goeie eigenschap.
nee, ik ga altijd naar het zuiden, dicht bij italie enzovoorts, de invloed merk je, zoeen relaxte mensen daarquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gebied?Je weet dat een deel van Nederland ooit van de Habsburgers is geweest?
ach, het gras is altijd overal groener. Ik geloof daar niet meer zo in. In Nederland wonen absoluut veel klootzakken (en niet alleen in de Randstad) maar elders ook. In Oostenrijk is men gemiddeld wat racistischer dan elders... lijkt me toch ook geen echt goeie eigenschap.
Ai thanks voor me kroontje, ben een KING jaquote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef Quannum het volgende:
Dit topic![]()
De reacties in dit topic![]()
De meeste users in dit topicBonJovi spant wel de kroon.
![]()
ost en sud tirol zijn zeker goed te doen en het brixental ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ik ga altijd naar het zuiden, dicht bij italie enzovoorts, de invloed merk je, zoeen relaxte mensen daar
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ai thanks voor me kroontje, ben een KING ja![]()
Ja, wij als Limburgers danken god ervoor dat jij geen Limburger bent, als die god zou bestaan.quote:
OK je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
Tis frieten Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
Maar jullie krijgen dat Belgische bier niet verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef battlesickloner het volgende:
[..]
OK je kunt ook te ver gaaner is geen beter bier dan belgisch, misschien sommige braziliaanse die nog in de buurt komen, maar duits of hollands zeker niet.
http://www.inbev.com/quote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Fastmatti het volgende:
Maar jullie krijgen dat Belgische bier niet verkochtTerwijl wij Nederlanders veredeld slootwater overal ter wereld als premium-bier verkocht krijgen
![]()
Heineken is wel degelijk een groter bedrijf dan inbev kijkt Behalve als je alleen naar de bierproductie kijktquote:
dat zeg jijquote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
King of Stupidity. Wees er maar trots op.![]()
Daarom zijn we beide blijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, wij als Limburgers danken god ervoor dat jij geen Limburger bent, als die god zou bestaan.![]()
![]()
Maar toch verkopen we het beter dan jullie bier, wie is er dan dom?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef battlesickloner het volgende:
[..]
OK je kunt ook te ver gaaner is geen beter bier dan belgisch, misschien sommige braziliaanse die nog in de buurt komen, maar duits of hollands zeker niet.
Verder niet zoveel tegen nederlanders, maar de meeste zijn wel zulke navelstaarders, alleen hebben ze dat zelf natuurlijk niet echt door
Trots op een bedrijf .. nee maar tis toch een van de grotere brouwerijen ... en die verkopen veul biertjesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Fastmatti het volgende:
Overigens snap ik niet waarom je zo trots bent op een bedrijf dat al die authentieke bieren van de markt haalt![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef erikkll het volgende:
only in belgië:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef zBus het volgende:
Hey lompe belg? Ben je blind ofzo? het is toch fok.NL of niet dan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef erikkll het volgende:
only in belgië:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en gulle blijft allemaal binnen .nl zeker...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef rival het volgende:
het zal gerust al gezegd zijn maar als je zo een trotse belg bent, waarom blijf je dan .nl gebruiken? misschien omdat de belgen te dom zijn om goede sites te maken?
Zoals toen die Belgische minister die het had over het uiterlijk van Balkenende?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef zoalshetis het volgende:
belgen zijn leuk. totdat ze weer dat eeuwige mes in je rug steken. achterbaks, meelopend volk.
De Belgische mannen zijn toch lelijk heb je die ministers gezien daar?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals toen die Belgische minister die het had over het uiterlijk van Balkenende?Prachtig was dat... en hier kon er niemand om lachen
![]()
Euhm, als je op de autobahn rijdt al je de Hollander er altijd zo uit. Is niet voor niks dat als je door Zwitserland rijdt, de gemiddelde Zwitser als een stier op de gele kentekens afkomen. Bumperkleven, aso inhalen... dat hebben de Hollanders zeg maar niet voor niks gekregen. Ik vermoed dat de Hollander over het algemeen best kan rijden maar door plaatsgebrek het niet kan doen. Dus als ze de ruimte krijgen dan worden ze helemaal gek. Het zijn net kleine kinderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Belgen moeten leren auto rijden
Jezus kerel, meet je je een niveau aan of zo... heb geen zin om iedere keer hier de lolbroek te moeten uithangen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
De Belgische mannen zijn toch lelijk heb je die ministers gezien daar?
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heb geen zin om iedere keer hier de lolbroek te moeten uithangen.![]()
Ik spreek in ieder geval beschaafd Nederlandsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?
ja of niet hij is net zo erg als een belgquote:Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daar zijn belgen altijd goed in toch ? of ben je een nederlander die belgenbana sucked ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |