da's de bedoeling; ik ga voor het perverse effect in deze ; zooooooooooo dom zijn wij belgen ook weer nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Document1 het volgende:
Oooooh dit word leuk!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Document1 het volgende:
Eerste hit op google met belg btw
[afbeelding]
Had op iets leukers gehoopt
of denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
De OP bewijst maar weer is dat Belgen totaal niet kunnen typen
Ik snap ook niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon op een Belgisch forum doen... Het is een beetje vloeken in de kerk, zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
De OP bewijst maar weer is dat Belgen totaal niet kunnen typen
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Arrogante noorderburen...
maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
misschien zijn andere belgen toch wel wat slimmer dan jij en delen ze die mening van jou niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..
surf jij enkel op .nl misschien ??!![]()
en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk![]()
frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN![]()
![]()
Ik surf alleen op .nl ja, als jij nou eens rustig op .be doorgaatquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..
en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk![]()
frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN![]()
![]()
Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
Zeg klapjosti, viel je iets niet op? Fok.nl? Als je het allemaal zo triest vind wat doe je hier dan in godsnaamquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef misteriks het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd met onzer vaak arrogante noorderbuur ??!
Je moet er maar dagelijks de frontpage op nagaan. Elke dag is er wel een "item", zoo gekopieerd uit de Belgische Telegraaf-versie.. Ok, een dom "fait-divers" (===> ja , speciaal in het 'vlaams' zodat de modale kees al niet meer kan volgen) ; maar zo typisch voor Fok!; en nog méér voorspelbaar is de modale hollandse onwetende; arrogante en beledigende repliek...
Of beter gezegd: Belgen , spuw hier uw gal over al die domme reacties van een volkje dat blijkbaar zelf te saai en belabberd is om een leuk topic te maken; en ja, het mag gezegd worden; zelfs op het vlak van "humor" zijn hollanders parasieten. Ik kan die vreemde "humor" alvast niet volgen; laat staan dat belgenmoppen soo '80ties klinken...
dus , hier mijn , en ook van andere belgen hun, welgemeende![]()
![]()
![]()
![]()
op de modale kaaskop met z'n afstompende en veel te veel herhalende belgie-bash-reflex
(met excuses en respect voor de nederlandse enkelingen die ook dit al doorhadden , en de moed hebben om hun eigen "volkje" daarop te wijzen)
so, let the games begin , rien ne va plus !![]()
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.
Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoegquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Arrogante noorderburen...
maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Je gaat nu serieus lopen klagen?![]()
Jij moet echt een .... zijn..![]()
Neem het als een bikkel en wees een man, sta erboven, als je gaat klagen hap je en kan je meer verwachten.![]()
Viel me van de zomer trouwens ook op, belgen hebben amper humor lijkt wel, daar ook al zo'n sjaggerijnig groepie Belgen.![]()
Ale, komaan zeg! Ge leefe mar 1 keer! Lach is!![]()
Tis frietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef rihago het volgende:
[..]
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisje
Ik kom uit de randstadquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Tis frieten Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes patat noemtquote:
Zolang hun 'boooh'' of 'mannetje' zeggen blijf ik patat zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes pata noemt![]()
zegt de reserve belgquote:
Dat noemen ze Holland.... de rest is Nederlandquote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
Goed ideequote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?quote:
wereldvreemd?????!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.![]()
Vlaanderen en Brabant armlastig?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?
Ja, dat zou eigenlijk .lb moeten zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef cerror het volgende:
Zie je die .nl in forum.fok.nl?
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuurquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vlaanderen en Brabant armlastig?Holland is niks zonder de technologische innovatie van Eindhoven
![]()
Alles is beter dan in een land wonen waar plaatsen als Hoofddorp en Nieuwegein kunnen uitdijenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuur
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |