Tis frietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef rihago het volgende:
[..]
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisje
Ik kom uit de randstadquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Tis frieten Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes patat noemtquote:
Zolang hun 'boooh'' of 'mannetje' zeggen blijf ik patat zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes pata noemt![]()
zegt de reserve belgquote:
Dat noemen ze Holland.... de rest is Nederlandquote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
Goed ideequote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?quote:
wereldvreemd?????!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.![]()
Vlaanderen en Brabant armlastig?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
pff en wie gaat al die armlastige gebiedjes financieren dan?
Ja, dat zou eigenlijk .lb moeten zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef cerror het volgende:
Zie je die .nl in forum.fok.nl?
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuurquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vlaanderen en Brabant armlastig?Holland is niks zonder de technologische innovatie van Eindhoven
![]()
Alles is beter dan in een land wonen waar plaatsen als Hoofddorp en Nieuwegein kunnen uitdijenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
we pikken er idd graag een graantje van mee, maar volgens dat aanvalsplan moeten er nog veel meer provincies bij die geen stuiver opleveren, soort van Maxi Belgie word dat dus met bijbehorende zwarte gebouwen en aftandse infrastructuur
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |