ik blijf mijn hele leven in Twente wonen, schitterend gewoonquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar binnen 3,5 jaar ben ik gauw weer trug (rare lui die noorderlingen)
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik blijf mijn hele leven in Twente wonen, schitterend gewoon![]()
meen je niet!!!!!! wat GEWELDIG!quote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemorgen allemaal, Twente is zowaar weer te bereiken per trein![]()
Gisteren weer vertragingen, vieze gore graftreinen!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef Stienn het volgende:
Klopt, stond vanmorgen ook raar te kijken in hengelo. Er kwam weer zo'n oude boemel trein aan..![]()
![]()
hahaha we hadden ook niet verwacht dat ze ineens optijd zouden gaan rijden??? DAT ze uberhaupt rijden is al een hele verbeteringquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gisteren weer vertragingen, vieze gore graftreinen!
Was gelukkig met de auto![]()
Hij doet ut weer?quote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemorgen allemaal, Twente is zowaar weer te bereiken per trein![]()
iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Bedankjes sturen omdat de trein wél rijdt, t moet niet gekker worden
Helaas? Schaam je!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik woon hier al bijna 22 jaar en ik kan ook geen twents typen![]()
twents praten doe (helaas) ik helaas wel
zat vanmorgen Herman Finkers te kijken (Kalm An En Rap Een Beetje) heeft hij het over dat Limburgs zangerig klinkt, en dat Twents dat niet doet... "nee: 'woj 'n lik an de bek hebben?' klinkt absoluut niet zangerig..."quote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waarom?? Zo charmant klinkt twents nou ook weer niet
haha ja da's dan wel weer leuk!! Maar zou ABN kunnen praten toch wel erg handig vinden soms... zeker met mensen buiten twente, die gaan altijd meteen zo drammen... (of ze vinden het "schattig.... YEA RIGHTquote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zat vanmorgen Herman Finkers te kijken (Kalm An En Rap Een Beetje) heeft hij het over dat Limburgs zangerig klinkt, en dat Twents dat niet doet... "nee: 'woj 'n lik an de bek hebben?' klinkt absoluut niet zangerig..."![]()
![]()
wederom Herman Finkers: "meisjes met een Twentse tongval zijn erg populair bij de 06-lijnen... ze slikken namelijk alles in"quote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
haha ja da's dan wel weer leuk!! Maar zou ABN kunnen praten toch wel erg handig vinden soms... zeker met mensen buiten twente, die gaan altijd meteen zo drammen... (of ze vinden het "schattig.... YEA RIGHT)
heb je de marathon gelopen?quote:Op zondag 22 april 2007 21:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nog mensen die me hebben aangemoedigd vandaag?
en wat heb je tegen CCCCCCCChiel gezegd dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Vanmiddag ff wezen lunchen in de stad. Zagen we Thomas Berge nog op een bankje zitten!
Homoquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat heb je tegen CCCCCCCChiel gezegd dan?
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemiddag, wat een rust hier. Iedereen geniet zeker van het mooie weer onder genot van een pilsje?
Boeiundquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
FC Twente geet veur de voorronde CL, wi-j haalt het toch niet, moar wi-j kunt altied prober'n![]()
Aj t doat, doat t dan goad!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was gewoon ff een excuus om Twents te praten![]()
Ben geen expert in Twents schrijven, typ t zoals ik t zegquote:
is mooi warkquote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen expert in Twents schrijven, typ t zoals ik t zeg!
welkom karr-1quote:Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef karr-1 het volgende:
Mag een extukker zich hier ook melden? 20 jaar in Oldenzaal gewoond, 5 jaar in Enschede en nu al meer dan 6 jaar in de Randstad. Maar het is nog steeds een goed gevoel om thuis te komen.
Het is dat ik vanwege de liefde en werk in de Randstad woon, anders was ik in Twente blijven wonen. Veel rustiger, mensen zijn relaxter, geen verkeersdrama's elke dag of treinen die om de 2 meter stil staan etc.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welkom karr-1waarom kom je hier nog graag terug dan?
iddquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef karr-1 het volgende:
Veel rustiger, mensen zijn relaxter, geen verkeersdrama's elke dag of treinen die om de 2 meter stil staan etc.
yepquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef karr-1 het volgende:
Bovendien, als je geboren bent in Twente, dan blijft Twente toch altijd in het hart zitten?
hee stout!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was gewoon ff een excuus om Twents te praten![]()
nee, de deal was dat er ook ABN gepraat mag worden, i.p.v. alleen Twentsquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hee stout!
we zouden hier ABN praten toch!!!![]()
![]()
hmmmm nou vooruitquote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, de deal was dat er ook ABN gepraat mag worden, i.p.v. alleen Twents
helamaal als ze n beetje schor praten en er af en toe een dialectje tussendoor gooienquote:Op zondag 22 april 2007 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
on op een paar kleine dingen letten, maar meestal horen ze wel dat ik uit Twente kom, als ik buiten Twente benen vrouwen die Twents praten zijn ook schattig
![]()
[..]
ie hebt oons nog n keer op de foto e zet in diekaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemiddag, wat een rust hier. Iedereen geniet zeker van het mooie weer onder genot van een pilsje?
joah bets he ist zonnetje daar ook vertrokken?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmm nou vooruit
en ja prima te pas hier, en jij?
hier ook good te passe, zonnetje is ook fot aan disse kantquote:Op woensdag 25 april 2007 17:54 schreef jovink het volgende:
[..]
joah bets he ist zonnetje daar ook vertrokken?
at morn ma wee net zo is vandaag is hek gin klaagnquote:Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook good te passe, zonnetje is ook fot aan disse kant
dat kump zekers wa goodquote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
at morn ma wee net zo is vandaag is hek gin klaagn
ik vat oe niet helemoalquote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef jovink het volgende:
[..]
t= verdomme gin karnevalnet zoiets as de vjenne kloeten haha
een stoplicht springt op rood een stoplicht sprint op groen in hoksebrge is altied wat te doenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef jovink het volgende:
[quote]Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vat oe niet helemoal
kun ie ook niks an doeen :pquote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef kaos- het volgende:
* kaos- woont ook in Twente, Almelo
Ben alleen een rasechte Leidenaar![]()
maar wel een Tukker, dus welkomquote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Twente, maar ik heb de taal nooit kunnen spreken. Ik kan het prima verstaan en volgen, maar spreken is er niet bij. Waarschijnlijk niet mee opgegroeid thuis....
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.![]()
Machtig mooi manquote:Op donderdag 26 april 2007 09:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.![]()
Joa, kiek hier emn' dan: http://www.absolutelyfresh.nl/index.php#quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Stienn het volgende:
Nu zaterdag?
feest in Ênskequote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Joa, kiek hier emn' dan: http://www.absolutelyfresh.nl/index.php#
![]()
dinsdag gewoon weer richting afstudeerplek, geen vakantie voor mijquote:Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en dan dinsdag maar eens slapen...
hmmm is er vrijdagavond ook nog ergens iets te doen?
Dat zekers, vind dat altijd wel gezellie. Beetje ouwehoeren, slap lullen enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hehe... daar krijg ik me vriendinnen niet heen
dan maar gewoon terras hangen, ook prima besteding van de vrijdagavond...
dat kunnen we heel erg goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Beetje ouwehoeren, slap lullen enzo!
Is er een leuker tijdverdrijf dan dat? Ik ga het weekend ook maar eens op een terras doorbrengen....quote:
Ik ook zaterdag. Zondag bij de voetbal!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is er een leuker tijdverdrijf dan dat? Ik ga het weekend ook maar eens op een terras doorbrengen....
Voetballers zijn alleen leuk om naar te kijken, niet om mee te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook zaterdag. Zondag bij de voetbal!![]()
Nou nee dat vind ik dan weer minderquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef jovink het volgende:
dames voetbal das we zo mooi om naar te kijken biertje dr bij zonnetje dr bij tada
Ha ha ha nou dat valt mee tochquote:
Kiek noe toch, nog ene uut Goorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:54 schreef insan3 het volgende:
Slinger mij ook maar op de tukkerlijst(Goor
)
Oldenzaal is geweldig !! Ben er geboren en getogen en tot mijn 20ste gewoond.quote:Op maandag 30 april 2007 14:58 schreef Tpluijm het volgende:
Oldenzaal
Ik heb in Almelo op school gezeten, vond er eigenlijk niet zo heel veel aan. Maar dat is mijn smaak.quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef Incolumis het volgende:
Almelo mien jonges
dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef Incolumis het volgende:
Almelo mien jonges
tja 't is niet voor niks een pauperstadquote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb in Almelo op school gezeten, vond er eigenlijk niet zo heel veel aan. Maar dat is mijn smaak.
Ha ha dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 30 april 2007 19:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja 't is niet voor niks een pauperstad
ook geen vakantie nee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Stienn het volgende:
Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |