at morn ma wee net zo is vandaag is hek gin klaagnquote:Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook good te passe, zonnetje is ook fot aan disse kant
dat kump zekers wa goodquote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
at morn ma wee net zo is vandaag is hek gin klaagn
ik vat oe niet helemoalquote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef jovink het volgende:
[..]
t= verdomme gin karnevalnet zoiets as de vjenne kloeten haha
een stoplicht springt op rood een stoplicht sprint op groen in hoksebrge is altied wat te doenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef jovink het volgende:
[quote]Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vat oe niet helemoal
kun ie ook niks an doeen :pquote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef kaos- het volgende:
* kaos- woont ook in Twente, Almelo
Ben alleen een rasechte Leidenaar![]()
maar wel een Tukker, dus welkomquote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Twente, maar ik heb de taal nooit kunnen spreken. Ik kan het prima verstaan en volgen, maar spreken is er niet bij. Waarschijnlijk niet mee opgegroeid thuis....
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.![]()
Machtig mooi manquote:Op donderdag 26 april 2007 09:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Tukker ben ik zeker, in hart en nieren, dus ik voel me hier prima thuis.![]()
Joa, kiek hier emn' dan: http://www.absolutelyfresh.nl/index.php#quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Stienn het volgende:
Nu zaterdag?
feest in Źnskequote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Joa, kiek hier emn' dan: http://www.absolutelyfresh.nl/index.php#
![]()
dinsdag gewoon weer richting afstudeerplek, geen vakantie voor mijquote:Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en dan dinsdag maar eens slapen...
hmmm is er vrijdagavond ook nog ergens iets te doen?
Dat zekers, vind dat altijd wel gezellie. Beetje ouwehoeren, slap lullen enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hehe... daar krijg ik me vriendinnen niet heen
dan maar gewoon terras hangen, ook prima besteding van de vrijdagavond...
dat kunnen we heel erg goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Beetje ouwehoeren, slap lullen enzo!
Is er een leuker tijdverdrijf dan dat? Ik ga het weekend ook maar eens op een terras doorbrengen....quote:
Ik ook zaterdag. Zondag bij de voetbal!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is er een leuker tijdverdrijf dan dat? Ik ga het weekend ook maar eens op een terras doorbrengen....
Voetballers zijn alleen leuk om naar te kijken, niet om mee te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook zaterdag. Zondag bij de voetbal!![]()
Nou nee dat vind ik dan weer minderquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef jovink het volgende:
dames voetbal das we zo mooi om naar te kijken biertje dr bij zonnetje dr bij tada
Ha ha ha nou dat valt mee tochquote:
Kiek noe toch, nog ene uut Goorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:54 schreef insan3 het volgende:
Slinger mij ook maar op de tukkerlijst(Goor
)
Oldenzaal is geweldig !! Ben er geboren en getogen en tot mijn 20ste gewoond.quote:Op maandag 30 april 2007 14:58 schreef Tpluijm het volgende:
Oldenzaal
Ik heb in Almelo op school gezeten, vond er eigenlijk niet zo heel veel aan. Maar dat is mijn smaak.quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef Incolumis het volgende:
Almelo mien jonges
dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef Incolumis het volgende:
Almelo mien jonges
tja 't is niet voor niks een pauperstadquote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb in Almelo op school gezeten, vond er eigenlijk niet zo heel veel aan. Maar dat is mijn smaak.
Ha ha dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 30 april 2007 19:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja 't is niet voor niks een pauperstad
ook geen vakantie nee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Stienn het volgende:
Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |