quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
oke, zet hem niet op RTL4, nu Studio Sport is afgelopen, ik meen het
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Houniet het volgende:
volgens mij draait die pizzaboer voor Marcel overuren
net zoveel waarschijnlijk dat zn moeder een kogel in de bijlage doet van t volgende mailtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?
19 x 42" LCD tv's van, jawell.... Philipsquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?
BEDANKT! Gelijk begonnen met opnemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Nu allemaal zappen naar AT5 voor geouwehoer over '95 met o.a. Van Gaal en Blind!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze speelden de eerste helft redelijk en waren niks minder dan Liverpool. Tweede helft is het wat in elkaar gezakt. Maar zo groot zijn de verschillen niet ( ja wel in stand)
Van dramatisch is in ieder geval geen spraken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
19 x 42" LCD tv's van, jawell.... Philips![]()
wat is die wehkamp toch goed
Gisteren al gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Mensen die AT5 kijken, terugblik op Ajax van laatste 15 jaar ofzo met Blind en Louis.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Nu allemaal zappen naar AT5 voor geouwehoer over '95 met o.a. Van Gaal en Blind!
Echt mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Mensen die AT5 kijken, terugblik op Ajax van laatste 15 jaar ofzo met Blind en Louis.
Lach even mee met Kakkie_Wquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar ik mij aan erger is dat elk ajax topic compleet word vol geplaatst met foto's van "95. Maar goedSinds "95 hebben ze niets meer gewonnen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
lang genoeg om 2 wedstrijden te kunnen verliezen
Gast, dat jij er weer zo kinderachtig op in moet gaan zegt meer over jouw verstand (van voetbal).quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Robbie wat maak je je weer belachelijk.
[..].
Kerel, dat jij hier psv komt verdedigen omdat je Ajax zo blind haat zegt mij genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast, dat jij er weer zo kinderachtig op in moet gaan zegt meer over jouw verstand (van voetbal).
Nu alleen Gomes/Cocu nog en ik ga weer hopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef ericajax het volgende:
Jefferson Farfán is mogelijk enkele weken uitgeschakeld met een hamstringblessure.
![]()
![]()
offlinequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat was de status van Konee?
dan heb je de verkeerde voor jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerel, dat jij hier psv komt verdedigen omdat je Ajax zo blind haat zegt mij genoeg.
Of wil je serieus menen dat je psv in de tweede helf 'wat in elkaar gezakt' vond, ondanks alle belachelijke, soms zelfs hilarische foute passes en misverstanden? Man, dat Liverpool na de 3-0 het wel goed vond is een zegen geweest voor psv...
Het ging erom, tot dat moment he. En tot dat moment was PSV niet dramatisch slecht zoals geclaimed werd. Ik heb de 2e helft niet afgezien. Verder snap ik niet wat een wedstrijd van PSV in Europa waarin ze op geen enkele manier concurrent zijn van Ajax met eventuele haat jegens Ajax te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerel, dat jij hier psv komt verdedigen omdat je Ajax zo blind haat zegt mij genoeg.
Of wil je serieus menen dat je psv in de tweede helf 'wat in elkaar gezakt' vond, ondanks alle belachelijke, soms zelfs hilarische foute passes en misverstanden? Man, dat Liverpool na de 3-0 het wel goed vond is een zegen geweest voor psv...
1 shoarmaschotel speciaal voor meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde voor je![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 shoarmaschotel speciaal voor meneer.
koekepizzabakkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde voor je![]()
Jongen, jij lacht de ballen uit je broek als Ajax Europees verliest, dus wat moet uitgerekend jij als Den Bosch fan nou met die laatste opmerking? En waarom zeg je dit dan: 'Tweede helft is het wat in elkaar gezakt. Maar zo groot zijn de verschillen niet ( ja wel in stand)', terwijl je toegeeft er niets van te hebben gezien? Over wiens verstand moeten we het dan gaan hebben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het ging erom, tot dat moment he. En tot dat moment was PSV niet dramatisch slecht zoals geclaimed werd. Ik heb de 2e helft niet afgezien. Verder snap ik niet wat een wedstrijd van PSV in Europa waarin ze op geen enkele manier concurrent zijn van Ajax met eventuele haat jegens Ajax te maken heeft.
Gelukkig heb jij daar in het vitesse forum geen last vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
vind je het gek als het elke keer over andere onzin gaat![]()
quote:
Je zal wel snappen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gelukkig heb jij daar in het vitesse forum geen last van![]()
Nee dat zeg ik niet, ik heb de tweede helft niet helemaal gezien. Wel het eerste stuk, tot die discussie. Daarnaast vond ik ook de doelpunten niet voorkomen uit dramatisch slechte kwaliteiten van psv maar eerder uit super (individuele) kwaliteiten van hun.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jongen, jij lacht de ballen uit je broek als Ajax Europees verliest, dus wat moet uitgerekend jij als Den Bosch fan nou met die laatste opmerking? En waarom zeg je dit dan: 'Tweede helft is het wat in elkaar gezakt. Maar zo groot zijn de verschillen niet ( ja wel in stand)', terwijl je toegeeft er niets van te hebben gezien? Over wiens verstand moeten we het dan gaan hebben?
Nee, dat snap ik niet.Als Ajacied kan het mij toch ook niet rotten hoe hard het vitesse topic gaatquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je zal wel snappen wat ik bedoel.
Ik moet altijd lachen om den boschquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En ja als ze triest spelen zoals tegen dat scandinavische campingclubje dan moet ik af en toe wel eens lachen ja.
Dat mag, is je alle recht. En dat begrijp ik ook best.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om den bosch![]()
Donderdag tegen Argon?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
Wanneer was die extra oefenwedstrijd voor Vermaelen ook weer?
De topics van de topclubs lopen automatisch harder , maar ik bedoel meer met al die onzin van vanavond , ja dan gaat het wel hard , als het niet over ajax gaat. ( maar het boeit mij ook niet hoe hard het gaat , of dat jullie straks alweer bij 600 zitten maar zonder al die onzin waren het er een stuk minder )quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee, dat snap ik niet.Als Ajacied kan het mij toch ook niet rotten hoe hard het vitesse topic gaat![]()
Stel dan nu ook eens kritische noten bij psv, want ik begin te vermoeden dat je stiekem gewoon een lamp bent. Die eerste goal geen dubbele dekkingsfout? Die tweede goal was prachtig uitverdedigd door Simons? Zo triest als vanavond heb ik psv zelden zien spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik heb de tweede helft niet helemaal gezien. Wel het eerste stuk, tot die discussie. Daarnaast vond ik ook de doelpunten niet voorkomen uit dramatisch slechte kwaliteiten van psv maar eerder uit super (individuele) kwaliteiten van hun.
En nee ik lach de ballen niet uit mn broek als Ajax Europees verliest. Had Ajax het wel gegund als ze tegen Bremen thuis op die westrijd waren doorgegaan. En dat heb ik ook gezegd, echter wel met kritische noten erbij bijv. dat ze met rust al dik achter hadden kunnen staan etc.
En ja als ze triest spelen zoals tegen dat scandinavische campingclubje dan moet ik af en toe wel eens lachen ja.
Om den haagquote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat mag, is je alle recht. En dat begrijp ik ook best.
Misschien kunnen we volgend jaar samen lachen.![]()
Nee ik bedoelde, IK start ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Jasza het volgende:
Dat campingclubje wat thuis van United wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |