quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
oke, zet hem niet op RTL4, nu Studio Sport is afgelopen, ik meen het
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Houniet het volgende:
volgens mij draait die pizzaboer voor Marcel overuren
net zoveel waarschijnlijk dat zn moeder een kogel in de bijlage doet van t volgende mailtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?
19 x 42" LCD tv's van, jawell.... Philipsquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je naar hem toegestuurd?
BEDANKT! Gelijk begonnen met opnemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Nu allemaal zappen naar AT5 voor geouwehoer over '95 met o.a. Van Gaal en Blind!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze speelden de eerste helft redelijk en waren niks minder dan Liverpool. Tweede helft is het wat in elkaar gezakt. Maar zo groot zijn de verschillen niet ( ja wel in stand)
Van dramatisch is in ieder geval geen spraken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
19 x 42" LCD tv's van, jawell.... Philips![]()
wat is die wehkamp toch goed
Gisteren al gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Mensen die AT5 kijken, terugblik op Ajax van laatste 15 jaar ofzo met Blind en Louis.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Nu allemaal zappen naar AT5 voor geouwehoer over '95 met o.a. Van Gaal en Blind!
Echt mooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Mensen die AT5 kijken, terugblik op Ajax van laatste 15 jaar ofzo met Blind en Louis.
Lach even mee met Kakkie_Wquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar ik mij aan erger is dat elk ajax topic compleet word vol geplaatst met foto's van "95. Maar goedSinds "95 hebben ze niets meer gewonnen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
lang genoeg om 2 wedstrijden te kunnen verliezen
Gast, dat jij er weer zo kinderachtig op in moet gaan zegt meer over jouw verstand (van voetbal).quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Robbie wat maak je je weer belachelijk.
[..].
Kerel, dat jij hier psv komt verdedigen omdat je Ajax zo blind haat zegt mij genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast, dat jij er weer zo kinderachtig op in moet gaan zegt meer over jouw verstand (van voetbal).
Nu alleen Gomes/Cocu nog en ik ga weer hopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef ericajax het volgende:
Jefferson Farfán is mogelijk enkele weken uitgeschakeld met een hamstringblessure.
![]()
![]()
offlinequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat was de status van Konee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |