Ze speelden de eerste helft redelijk en waren niks minder dan Liverpool. Tweede helft is het wat in elkaar gezakt. Maar zo groot zijn de verschillen niet ( ja wel in stand)quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok, ze spelen goed![]()
Ze spelen gewoon slecht, face it.
Eerste helft was het verdedigend nog wel aardig maar aanvallend is het triest.
Cashew graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef plae het volgende:
Dit is het Ajax topic!
Robbie, laatste waarschuwing. Dit kost je een note.
Wat is daar sorry aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef BonJovi het volgende:
Sorry oor maar ik vind het echt wel Dramatisch
kijken hoe Koeman dit gaat managen hequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, even afwachten hoe psv hier mentaal en fysiek uitkomt.
quote:Litmanen verlengt contract bij Malmö FF
Jari Litmanen plakt er nog een jaartje aan vast. De begaafde middenvelder heeft zijn aflopende contract bij Malmö FF met één seizoen verlengd.
De 36-jarige Fin lijkt goed op zijn plek in Zweden. Hij is verzekerd van een basisplaats en draagt daarnaast de aanvoerdersband. Diezelfde band zit ook nog altijd om zijn arm bij het nationale elftal van Finland, waar hij inmiddels al 107 keer voor uitkwam.
Litmanen kwam eerder uit voor Ajax, Barcelona, Liverpool en Hansa Rostock. Met name in Amsterdam kende de routinier een uitstekende periode. Hij won onder meer de Champions League in het jaar 1995 onder leiding van Lious van Gaal.
zou mooi zijn als hij zo zijn interland carriere kan afsluitenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef plae het volgende:
Zal ook komen doordat ze misschien eens naar het EK gaan toch?![]()
Dat vind ik echt top voor 'm.
Ik denk niet dat ze het EK gaan redden. Ze hebben woensdag verloren van Azerbeidjanquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef plae het volgende:
Zal ook komen doordat ze misschien eens naar het EK gaan toch?![]()
Dat vind ik echt top voor 'm.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
wel een onterechte kampioen overigens
Het kan twee kanten op, of ze krijgen nu enorm de spirit erin, of totaal niet. Het laatste ligt voor de hand.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, even afwachten hoe psv hier mentaal en fysiek uitkomt.
teringquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het EK gaan redden. Ze hebben woensdag verloren van Azerbeidjan![]()
je word toch kampioen op basis van het aantal punten die behaald zijn? verder ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
wel een onterechte kampioen overigens
kutquote:Group A Pld Pts
Poland 7 16
Portugal 6 11
Serbia 6 11
Finland 6 11
Belgium 6 7
Kazakhstan 6 5
Azerbaijan 6 4
Armenia 5 1
Forum Opties | |
---|---|