Ja, ThaRooP had ook al met 'r gesprokenquote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Durfde je nu wel Gotsie aan te spreken?
Gelukkig loopt ze bij de AH waarschijnlijk met een naamplaatje op, dat maakt het wat makkelijkerquote:
ik ook nietquote:
Maar daar staat geen GotC opquote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gelukkig loopt ze bij de AH waarschijnlijk met een naamplaatje op, dat maakt het wat makkelijker
Ik heb ze nog nooit gehad hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
op mijn HBO kregen we universitaire toetsen en dan maar klagen dat we het kut deden....
Ok...Ik dacht al, oh daarom werden die prevoortgangtoetsen zo slecht gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
was de minor in haarlem piet...
Waar is ze geweest?quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef Strychnine het volgende:
Mijn mams is net aangekomen op Schiphol
Ik ben er vanmiddag weer van 2-5quote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gelukkig loopt ze bij de AH waarschijnlijk met een naamplaatje op, dat maakt het wat makkelijker
Ik hoorde dat de herkansing prevoortgang blok 7 voor Bedrijfskundige Informatica was ingetrokken.. Konden 3 gasten weer terug naar huis..quote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
had vrijdag herkansing piet van sociaal zekerheidsrecht + HRM
moesten ook een CAO meenemen. goed, CAO uitgeprint, sociale gids volgeschreven met enkele antwoorden, ALLE aantekeningen van HRM voor je neus hebben liggen en alles lekker 1-1 overschrijven
was meerkeuze.. goed te doen dus..
Ik had de eco vragen met berekeningen overgeslagen en meteen aangekaart bij de docent..quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
ja piet.. dat wordt pen en papier en hoofdpijn.
hoorde idd dat die BI verkeerd tentamen ofzo kregen, of uberhaupt geeneen was.. weet niet precies meer. wij zaten ook met 3 man en een ouwe tak![]()
Ze krijgen nog geen eens gratis koffie...quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
lol! ja mooi. blik bejaarden open en toetsen maar
Nee hoor.. laatst stond zo'n gast de klagen dat hij geen koffie kreeg.. Ik was dan weer zo gul om hem koffie te gevenquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
afaik wel hoor piet.
zou ik iig wel denken .
Ze ging er nu voor de tweede keer heen, ze heeft echt een supervakantie gehad. Ik ga haar nu lief aankijken voor de cadeautjesquote:
Ik ben jaloersquote:
Zie ik er uit als een nerd?quote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
voor de wow nerds onder ons.. dit is een lachertje..
http://images.leshy.net/wowwhore.jpg
Huh? Sex in ruil voor WoW geld als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
Tweakerquote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
OMGquote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
Kaapstad, Stellenbosch, Hermanus, Worcester, Franshoek, en Paarel dit jaar, vorig jaar is ze ook op een aantal van die plaatsen geweest (vorig jaar in ieder geval ook Hermanus, Kaapstad, Franshoek en Stellenbosch).quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik ben jaloersWaar is ze precies geweest?
(Ik heb zelf een half jaar in Stellenbosch gewoond)
quote:De Lier krijgt Leeparade
In navolging van de FFWD Danceparade en de Loveparade is er dit jaar in juni in De Lier de Leeparade. Op zaterdag 9 juni wordt de eerste editie gehouden door Café Right Next Door.
De organisatie wil een indrukwekkende parade van boten waarmee prijzen kunnen worden behaald. De parade wordt afgesloten met een Jumpstyle Party in een feesttent nabij het centrum.
Het idee voor de Leeparade is ontstaan na afloop van de Gondelvaart in 2002. De organisatie bedacht toen een parade met boten en harde muziek ala Danceparade In Rotterdam en Berlijn.
De Leeparade 2007 begint in de jachthaven van De Lier, waar de boten vanaf 13.00 uur zullen vertrekken richting de Brede Lee. Tussen 14:00 en 15:00 zullen de boten het evenemententerein tegenover het centrum passeren,alwaar zij zullen worden beoordeeld door een ervaren jury.
Nadat de laatste boot het terrein is gepasseerd, zal de route worden vervolgd door het centrum van De Lier waarna er op de Brede lee gekeerd kan worden om weer terug te keren bij het evenemententerein. Hier zal na het aanmeren van de laatste boot een "after the parade party" worden gehouden.
Ja, dat zijn bekende plaatsen voor mijquote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kaapstad, Stellenbosch, Hermanus, Worcester, Franshoek, en Paarel dit jaar, vorig jaar is ze ook op een aantal van die plaatsen geweest (vorig jaar in ieder geval ook Hermanus, Kaapstad, Franshoek en Stellenbosch).
Gaaf dat je er gewoond hebt
Ze heeft het ook echt heel fijn gehad, ze is ook expres weer naar ZA gegaan, omdat het vorig jaar zo goed beviel.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bekende plaatsen voor mijWalvissen kijken in Hermanus. Wijn in Franschhoek, Paarl en Stellenbosch. En natuurlijk Kaapstad met die mooie Tafelberg. Dat moet een ideale vakantie zijn geweest
Ik sta niet negatief tegenover ooit ergens anders te gaan wonen, maar ik ben wel een trotse Westlander en woon er met plezier.quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef delfshaventje het volgende:
Zijn jullie ook van die typische Westlanders die nimmer het Westland willen verlaten?
Ik niet, dat komt doordat ik wellicht ooit eens naar Australië zal verkassen. Maar ik zou in Nederland denk ik niet ergens anders willen wonen. Ik heb een paar jaar in Maassluis gewoond, en was dolblij toen ik terugging naar het Westland.quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef delfshaventje het volgende:
Zijn jullie ook van die typische Westlanders die nimmer het Westland willen verlaten?
nee, as a matter of fact, wil ik tijdens mn studie naar Utrecht gaan verhuizen, en wat er daarna gebeurt zie ik nog wel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef delfshaventje het volgende:
en hoe oud ben je?quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef delfshaventje het volgende:
Ik vraag dat, omdat ik in De Lier op de basisschool heb gezeten en van mijn klas nog minstens 90% in het Westland woont.
Nee, ik zou best het Westland kunnen verlaten, zeker omdat de starterswoningen in het Westland vrij schaars zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef delfshaventje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |