Mooi, die had het ff neit meerquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, hij komt er iig nog goed vanaf, je moeder aardig geschrokken zeker?
Rot opquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef keijz het volgende:
Ik denk dat ik me om 7 uur nog een keertje omdraai
Geniale partner in m'n groep, om 5 uur vanmiddag, morgen is de deadline:quote:Op donderdag 12 april 2007 23:39 schreef keijz het volgende:
Moet je echt op donderdagavond nog huiswerk maken dan?
Ik heb daar ook nog genoeg leuke anekdotes overquote:
Wat eenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb wel mooi een dikke voldoende40 pagina's over Final Accounts..
.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:14 schreef alsderaket het volgende:
dubbidub
wlsandman
keijz
broodmonkeh
Bootje84
ThaRoop
Frituurvetpan
Vriend van Bootje (Furdian)
Kassenbouwer (en misschien nog wel een vriend erbij)
alsderaket
Oe, ik was vanochtend om kwart over negen me nest uit, toen kwam ik erachter dat ik toen les had, was precies 45 minuten te laat in een 50 minuten durende lesquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef keijz het volgende:
Ik denk dat ik me om 7 uur nog een keertje omdraai
Een lurker, die de pokermeet pas reden vindt om te gaan postenquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
GotC hoe was het trouwens in de Mirell?
Tof hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
GotC hoe was het trouwens in de Mirell?
Hee, zat jij ook in t midden (op t plein)? Of nja, waar dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Zit ik vanavond met een paar vrienden drie flessen rosé weg te drinken bij Mirell. Blijkt dat zo'n fles 18 euro per stuk kost't Is maar dat jullie 't ff weten. Het was wel gezellig hoor.
Ja, ik zat een beetje in de hoek, aan de kant van de jamin zeg maar... Waar zat jij dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, zat jij ook in t midden (op t plein)? Of nja, waar dan?
Vetquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik zat een beetje in de hoek, aan de kant van de jamin zeg maar... Waar zat jij dan?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef kassenbouwer het volgende:
Hmm... Ik heb geen mensen gezien met AH-kleren. Ik zal de volgende keer wat beter opletten. Maar ja, als je bij de AH werkt zal ik vast wel eens een keer wat hebben afgerekend bij je
Heb je wel een jongen met een grijs vest zien zitten bij de Mirell dan?
Ja die jongen met dat grijze vest zou ik wel eens geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij welHeb ook niet geweldig goed opgelet.
Enne, ik ben een vakkenvuller schat. Soms kassa ja, zoals morgenmiddag.
Mijn vader had het gisteravond ook over een brandluchtquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef Strychnine het volgende:
Hebben jullie iets gehoord over brand oid in het Westland vanavond?
Ik woon in 's-Gravenzande in het centrum, en er hangt me hier toch een doordringende brandgeur, al zeker een uur. Maar die walm is zo 'dik' dat ik tranende ogen heb en moet hoesten en duizelig ben. Kan op regionale en landelijke nieuwszenders niks terugvinden, ook via een politiescanner niet.
Dus of bij de buren is een kachel/barbecue ontploft, of het is nog niet op het nieuws.
Kromme Jongens was goed he!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:22 schreef InnocentFR het volgende:
Ik was gister begin van de avond nog eventjes bij de Mirell voordat ik naar de Kromme Jongens ging, was wel geslaagd avondje! Daarna nog eventjes naar winkel geweest maar dat was niet zo veel.
Nou als je voor half 5 komt, zit ik mooi achter de kassa, en 's avonds op de winkelvloerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:11 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja die jongen met dat grijze vest zou ik wel eens geweest kunnen zijn
Ik vind trouwens die chipszakken bij de AH altijd goed gespiegeld. Dat is zeker jou werk? Morgen ga ik wel nog wat vlees kopen, want we gaan volgens mij bbq-en. Dus wie weet zie je nog wel iemand naar je lachen, maar weet je niet wie het is.
Dan lag het dus toch niet aan mijquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader had het gisteravond ook over een brandlucht
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
Frituurvet zou overval hebben verijdeld
FvP wat doe je
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
Frituurvet zou overval hebben verijdeld
FvP wat doe je
Ik was er pas om half acht om alle bbq-spullen te halen. Overal gezocht, maar je was er niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou als je voor half 5 komt, zit ik mooi achter de kassa, en 's avonds op de winkelvloer. Zoek maar iemand met donkerrood haar met zo'n kuif, dan heb je mij te pakken. Ben benieuwd
.
Hoi, ik was er tot half 10quote:Op zondag 15 april 2007 15:46 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik was er pas om half acht om alle bbq-spullen te halen. Overal gezocht, maar je was er niet meer
Goed bezigquote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef dubidub het volgende:
Teeeering. Zaterdag van 12 tot 2 veul te hard zitten pilzen op m'n werk. Toen later nog ff gaan varen met een biertje. Verbrand. Toen 's avonds naar een vriend, daarna winkeltje, waar ik GotC zag. Alleen het was een beetje veel te druk daarzo. Toen na het winkeltje ging ik nog 'even' na de scouting. Ik weet niet hoe laat ik thuis kwam, ik weet wel dat het na half vijf was
![]()
Vandaag niets gedaan
Goed weekend.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Durfde je nu wel Gotsie aan te spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |