Seat cordoba uit '98, gekocht bij autobedrijf De Honselquote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
vertel keijz??
Ik zat van half 4 tot half 6 op het terras bij de Mirell op maandagquote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef GotC het volgende:
[..]
EnHollywood
.
Vandaag de halve dag bij de Mirelle gezeten! Goed te doen!
Die auto is stoerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat van half 4 tot half 6 op het terras bij de Mirell op maandag![]()
Ik heb nog een foto gemaakt van die blauwe cabrio die langsreed: Gespot deel 39
Ik heb voor die pokermeet trouwens ook nog een koffer met 300 fiches + 2 decks.
En strychnine, gecondoleerd![]()
Hey muts ik zat rond die tijd ook op het terras daarquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat van half 4 tot half 6 op het terras bij de Mirell op maandag![]()
Ik heb nog een foto gemaakt van die blauwe cabrio die langsreed: Gespot deel 39
Ik heb voor die pokermeet trouwens ook nog een koffer met 300 fiches + 2 decks.
En strychnine, gecondoleerd![]()
Over geen tafel gesproken:quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey muts ik zat rond die tijd ook op het terras daar. Was jij 1 van die gasten die eerst geen tafel had (en bij een oud stel ging zitten)?
Ik stond eerst met een vriend effe op het midden van het plein, toen gingen er een paar mensen weg en hadden we voor ons eigen een tafeltje. Toen kwam er nog een gozer met een blauwe korte broek en een zwart petje bijzitten. Waar zaten julli eergens dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey muts ik zat rond die tijd ook op het terras daar. Was jij 1 van die gasten die eerst geen tafel had (en bij een oud stel ging zitten)?
Dan ben je niet de enigequote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef keijz het volgende:
Bootje84, heb je al een datum geprikt?
En de locatie wordt gewoon de Ouwe Droog?
Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest![]()
Wij zaten zeg maar aan de andere kant van dat straatje, bijna in de linkerhoek van het terras. Daar zat een dik vet vatsig wijf (quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef GotC het volgende:
Ik liep volgens mij langs jullie toen ik geld ging pinnenWit/groen truitje, spijkerbroek, witte hakken (
ik op hakken!)
Wij zaten op het terras gelijk bij de Mirelle
Eerder de hoeveelheid drank die jij nodig zal hebben om je (geld)problemen te verzuipenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:10 schreef keijz het volgende:
Tafels moeten ook wel sterk genoeg zijn om mijn enorme berg chips te dragen
zolang het een besloten groepje is, mag het.. dit is enigszins gesloten..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:15 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier een paar gewoon nog nooit in de Ouwe geweest!? Ik drink er op vrijdagavond eigenlijk altijd wel vaak een biertje. Maar ik zal anders wel even vragen of ze het erg zouden vinden als er gepokerd wordt... (Zou het eigenlijk niet gewoon illegaal zijn om het in een café te doen!??)
Pokeren buiten het casiono is altijd illegaal hoor, het wordt alleen bijna altijd gedoogdquote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zolang het een besloten groepje is, mag het.. dit is enigszins gesloten..
Niet zo lullig over mn vriendinquote:Op donderdag 12 april 2007 09:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wij zaten zeg maar aan de andere kant van dat straatje, bijna in de linkerhoek van het terras. Daar zat een dik vet vatsig wijf () met een paar vrienden, wij zaten daar vlaknaast. Ik had een paars t-shirt aan geloof ik.
Idd, heeft niemand zn pa hier een tuinquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef keijz het volgende:
[..]
Pokeren buiten het casiono is altijd illegaal hoor, het wordt alleen bijna altijd gedoogd
Maar kunnen we niet bij iemand thuis / in de schuur zitten?![]()
Volgende week zondag, dan schrijf ik me uit hehe.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb een achtertuin van 750 m2 gok ik zo, alleen weet ik niet hoe het weer zal zijn..
planning atm is iets als volgende week zondag..
kan evt. aan papa en mama vragen of het mag, maar dan zal de tafel krap zat zijn..
Het is gewoon toeval. 9/10 zondagen kan ik maar de 22ste is mn pa jarigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
hoezo FvP? als je een betere datum voor ogen heb, be my guest..
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef keijz het volgende:
Nou oke, zondag dus.. Doen we dan de 29e? Wie kan er dan niet?
Ik moet dat nog even checken.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef keijz het volgende:
Zo jezus lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moet dat nog even checken.
Godverdomme, wordt me pa vandaag 50, gaat ie met m'n ma in scheveningen lunchen, dondert er een glazen plaat van de gevel, zo op z'n knarOppervlakkige snijwond, maar dit moet toch niet zomaar kunnen?
Ikquote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef keijz het volgende:
Daarom, mijn vader wordt zondag 50.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Godverdomme, wordt me pa vandaag 50, gaat ie met m'n ma in scheveningen lunchen, dondert er een glazen plaat van de gevel, zo op z'n knarOppervlakkige snijwond, maar dit moet toch niet zomaar kunnen?
Nou, hij komt er iig nog goed vanaf, je moeder aardig geschrokken zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
In een cafe mag het niet dacht ik. En je moet ook weer kijken hoe je dat met prijzengeld doet e.d..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zolang het een besloten groepje is, mag het.. dit is enigszins gesloten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |