Gewoon oude tentamens oefenen en je zal het makkelijk halen! Wat je niet snapt hier gewoon vragen, genoeg mensen hier met enige vakkennis van economie.quote:
Hmm ja, had zelf ook al het vermoeden dat ik na 2 hoofdstukjes Percent het wel genoeg zou vinden. M'n economiekennis is ook wel redelijk goed, dus misschien is dat wat jij zegt wel een beter idee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:13 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb ook percent en moet ook nog beginnnen, maar die 2 boeken doorlezen is echt geen doen, er staat zoveel onzin tussen. je kan beter gewoon oefenexamens maken, en wat van die samenvattingen van eerder dit topic doorbladeren
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon oude tentamens oefenen en je zal het makkelijk halen! Wat je niet snapt hier gewoon vragen, genoeg mensen hier met enige vakkennis van economie.
thnx!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:49 schreef Stupiditeit het volgende:
In mijn examenbundel staat dat je domein onderontwikkeling en sociale zekerheid niet hoef te kennen, want dat wordt niet gevraagd in 2007? Klopt dit? Want op www.watmoetikleren.nl staat wat anders.
Edit: http://eindexamens.leiden(...)vwo_niet-ce-stof.pdf
Hoef je dus niet te leren.
goeie school heb je danquote:
Keynes: Geld uitgeven in tijde van recessie, om de economie een boost te geven, klassiek: hand op de knip houden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Lilies het volgende:
Weet iemand dit?: Klopt het dat iets (de vraag bijv) inelastisch is als de prijselasticiteit tussen de -1 en 1 zit en anders elastisch?
En wat is precies het verschil tussen de Keynesiaanse en Klassieke opvatting? Ennn wanneer is er sprake van volledige mededinging?
Klassieke opvatting:quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Lilies het volgende:
Weet iemand dit?: Klopt het dat iets (de vraag bijv) inelastisch is als de prijselasticiteit tussen de -1 en 1 zit en anders elastisch?
En wat is precies het verschil tussen de Keynesiaanse en Klassieke opvatting? Ennn wanneer is er sprake van volledige mededinging?
Kutquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef JopJuh het volgende:
Uhmm neeee
Inelastisch TUSSEN -1 en 1
Elastisch KLEINER DAN -1 of GROTER DAN 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |