Ach, iemand anders uit m'n klas hoeft zelfs maar een 1.7 te halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef DahaKa het volgende:
als jij vwo doet ben je extreem.
ik wil een antw o/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef robski18 het volgende:
[..]
Ach, iemand anders uit m'n klas hoeft zelfs maar een 1.7 te halen![]()
Ja, dat dacht ik al, maar wist dat niet zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:52 schreef ArendBarend het volgende:
Omdat binnenlandse producten duurder worden.
Klopt, ik heb eigenlijk wel alle theoretische vragen gelezen van de examens uit mijn examenbundel, en het is niet zo complex nee. Ik vergeet soms wel een tussenstap te noemen. Jammergenoeg heb ik economie 1,2.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef ArendBarend het volgende:
Economie (1 althans) is simpel, is alleen maar logisch nadenken en een paar definities weten en je bent er.
Ik heb vorig jaar al examen gedaan, hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:04 schreef DahaKa het volgende:
nou dat zal je vies tegenvallen, het is ook grootendeels het kunnen leggen verklaren van veel verbanden...
Tijdvak 1 van 2006 is zeerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al examen gedaan, he
Edit: en gehaald ook
Ehh, oke....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tijdvak 1 van 2006 is zeer. Tijdvak 2 van economie 1,2 is
![]()
.
TV 2 maakte ik dus vanochtend, zonder ook maar een blik in de boeken te hebben geworpen. Ik dacht al dat er iets mis wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tijdvak 1 van 2006 is zeer. Tijdvak 2 van economie 1,2 is
![]()
.
vast wel, ik denk wel dat die examens van internet genoeg zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef frank07 het volgende:
hoe ga ik dit nou weer leren (ec1)
ik heb geen examenbundel maar ik heb ook geen zin om al die boeken door te lezen.
Eigenlijk nooit wat aan economie gedaan en sta nu een 6.5. Zou ik het redden met alleen het oefenen van een paar examens op internet..
Nou ik denk het niet, maar ik ben natuurlijk ook maar een havistquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
vast wel, ik denk wel dat die examens van internet genoeg zijn
jaaaaaaa als iemand dat zou kunnen fixen ben ik klaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef Tomash het volgende:
iemand al de begrippen/formules @ notefolio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |