quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij vragen wil ik wel wat helpen.![]()
Goed, economie 1 is ook wel wat simpeler. Neemt niet weg dat een hoge score bij economie 1, ook wel betekent dat je economie 1 en 2 niet gaat verneuken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
Had het examen van 2006-1 gemaakt(eco1) en had een 8.6 daarvoor gescoord, ik denk dat economie mij wel lukt(was ook al in 60 minuten klaar)
Ja, bij mij ook, maar als ik de opgaves ga maken in mijn examenbundel per hoofdstuk dan raak ik behoorlijk gefrustreerd. Ik denk ook maar dat ik alleen oude examens ga oefenen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Market_Garden het volgende:
Na het zien van het examen van vorig jaar heb ik er wel vertrouwen in. Heb het schoolonderzoek met een zeven afgesloten maar vond het examen toch vrij goed te doen. (economie 1 hier)
Nee, ik ga juist niet. Het is inderdaad zonde van mijn geld. Je leert daar niet veel mijns inziens. Ik ben namelijk een dag geweest voor zo'n cursus. 90 euro gedokt, niet veel geleerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je scoort tussen de 6,2 en de 7 maar gaat toch naar een examencursus? Hoeveel geld heb je teveel?
Je kunt inderdaad beter oude examens oefenen, ze lijken meestal heel erg op elkaar. Sowieso is er zo'n site waar precies op staat wat er verlangt wordt wat je moet kunnen, als je zorgt dat je dat kan dan haal je economie met gemak. Mark my words!
En bovendien zijn er genoeg fokkers die gratis antwoord geven op je vragen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Nee, ik ga juist niet. Het is inderdaad zonde van mijn geld. Je leert daar niet veel mijns inziens. Ik ben namelijk een dag geweest voor zo'n cursus. 90 euro gedokt, niet veel geleerd.![]()
Dat je een slap lulverhaal moet opschrijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Bereid je voor op een betoog? Wat word daarmee bedoeld???
Ach, iemand anders uit m'n klas hoeft zelfs maar een 1.7 te halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef DahaKa het volgende:
als jij vwo doet ben je extreem.
ik wil een antw o/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef robski18 het volgende:
[..]
Ach, iemand anders uit m'n klas hoeft zelfs maar een 1.7 te halen![]()
Ja, dat dacht ik al, maar wist dat niet zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:52 schreef ArendBarend het volgende:
Omdat binnenlandse producten duurder worden.
Klopt, ik heb eigenlijk wel alle theoretische vragen gelezen van de examens uit mijn examenbundel, en het is niet zo complex nee. Ik vergeet soms wel een tussenstap te noemen. Jammergenoeg heb ik economie 1,2.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef ArendBarend het volgende:
Economie (1 althans) is simpel, is alleen maar logisch nadenken en een paar definities weten en je bent er.
Ik heb vorig jaar al examen gedaan, hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:04 schreef DahaKa het volgende:
nou dat zal je vies tegenvallen, het is ook grootendeels het kunnen leggen verklaren van veel verbanden...
Tijdvak 1 van 2006 is zeerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al examen gedaan, he
Edit: en gehaald ook
Ehh, oke....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tijdvak 1 van 2006 is zeer. Tijdvak 2 van economie 1,2 is
![]()
.
TV 2 maakte ik dus vanochtend, zonder ook maar een blik in de boeken te hebben geworpen. Ik dacht al dat er iets mis wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tijdvak 1 van 2006 is zeer. Tijdvak 2 van economie 1,2 is
![]()
.
vast wel, ik denk wel dat die examens van internet genoeg zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef frank07 het volgende:
hoe ga ik dit nou weer leren (ec1)
ik heb geen examenbundel maar ik heb ook geen zin om al die boeken door te lezen.
Eigenlijk nooit wat aan economie gedaan en sta nu een 6.5. Zou ik het redden met alleen het oefenen van een paar examens op internet..
Nou ik denk het niet, maar ik ben natuurlijk ook maar een havistquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
vast wel, ik denk wel dat die examens van internet genoeg zijn
jaaaaaaa als iemand dat zou kunnen fixen ben ik klaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef Tomash het volgende:
iemand al de begrippen/formules @ notefolio?
Same here, met m'n Economie 1. Ik heb 3 jaar lang les gehad van een beetje een aparte leraar, en ik vrees nu dat wij echt niet op het niveau zitten waar we móeten zitten. Laatste tentamen, zo'n vraag. 3x +350 = 1070 oid. Hoeveel is x. Sorry hoor, dat kan een derde klasser nog. Dit soort dingen doet mij vrezen met hele grote vrezen.quote:
veel moeilijker dan dat wordt 't nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Same here, met m'n Economie 1. Ik heb 3 jaar lang les gehad van een beetje een aparte leraar, en ik vrees nu dat wij echt niet op het niveau zitten waar we móeten zitten. Laatste tentamen, zo'n vraag. 3x +350 = 1070 oid. Hoeveel is x. Sorry hoor, dat kan een derde klasser nog. Dit soort dingen doet mij vrezen met hele grote vrezen.
Dat betekent alleen maar dat jij met hogere cijfers je examenperiode in gaat dan op basis van je niveau terecht zou zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Same here, met m'n Economie 1. Ik heb 3 jaar lang les gehad van een beetje een aparte leraar, en ik vrees nu dat wij echt niet op het niveau zitten waar we móeten zitten. Laatste tentamen, zo'n vraag. 3x +350 = 1070 oid. Hoeveel is x. Sorry hoor, dat kan een derde klasser nog. Dit soort dingen doet mij vrezen met hele grote vrezen.
Mwah, 6,5 een keer een proefwerk vergaltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:31 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat jij met hogere cijfers je examenperiode in gaat dan op basis van je niveau terecht zou zijn![]()
economie1 iig, 2 blijkt wel een stukje lastiger te zijn maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:44 schreef ArendBarend het volgende:
Bovendien is het idd gewoon eitje, hoor
voor economie1 nietquote:Op zondag 20 mei 2007 15:23 schreef Stupiditeit het volgende:
Moet je ook de derdegraads functie kennen? Wet van meeroprbrengsten ofzo, met buigpunten, lala.
wtf?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:23 schreef Stupiditeit het volgende:
Moet je ook de derdegraads functie kennen? Wet van meeroprbrengsten ofzo, met buigpunten, lala.
Nee, dat je dus bij de afgeleide van de afgeleide dus kunt zien bij welke punt de kosten degressief zijn of progressief.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wtf?
Of bedoel je marginale kosten? Raaklijnen? MO=MK? etc.
Hebben jullie jezelf in Keynes verdiept? Weten jullie hoe je zo'n model kunt oplossen?
Een tip. In je examenbundel moet je even alle opdrachten wat met modellen te maken heeft, dus hoofdstuk over economische kringloop. Dat is dus wat je moet kunnen bij je modellen, en tegelijkertijd ook even je boeken bij houden dan, of op de link kijken naar een samenvatting van Modellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wtf?
Of bedoel je marginale kosten? Raaklijnen? MO=MK? etc.
Hebben jullie jezelf in Keynes verdiept? Weten jullie hoe je zo'n model kunt oplossen?
Waarschijnlijk heeft dat meisje ook een mooie samenvatting van die examentraining gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef dubidub het volgende:
een meisje die ik sprak () was naar een examentraining geweest, daar zeiden ze dat als je zo'n samengevat besteld, en je die een beetje leert, je al 95% kent, aangezien het boek veel te veel bagger tussen de belangrijke dingen hebt staan.
Zij heeft gewoon samengevat besteld en is gaan leren :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef honderd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat meisje ook een mooie samenvatting van die examentraining gemaakt. Kun je jouw charmes niet even in de strijd gooien en deze op internet plaatsen
in de zin van havo eco2 op t zelfde niveau als vwo eco1 ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn leraar gaf als tip om het HAVO examen economie 2 te oefenen, omdat het vaak het geval is dat vragen op havo en vwo overeen komen. Doe er je voordeel mee
Dezelfde soort vragen, vwo wat diepgaander. Heb het nu over eco 2 op zowel havo als vwo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef frank07 het volgende:
[..]
in de zin van havo eco2 op t zelfde niveau als vwo eco1 ?
Of in de zin van dezelfde soort vragen alleen dan een slag makkelijker op de havo.
daar kan ik wel n mooi samenvattinkje voor mn rekenmachine mee maken.. in die overige 3 zit zeker weten geen stof voor eco1 dat zie ik nl niet in iedere samenvatting staan..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef zquing het volgende:
http://members.home.nl/rsmeets/VWOindex.htm
voor als je de lesbrief gebruikt, anders alle samenvattingen leren van de bovenste rij en europa, overige 3 zijn economie1,2
goede vraag! ben zelf ook op zoek!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Game_Error het volgende:
zijn er notefolios in omloop met samenvattingen er in? zou wel handig zijn
de overige 3 bundels bevatten 1,2 stof, ik neem dus aan dat je dat niet hoeft te kennen als je alleen 1 hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef frank07 het volgende:
[..]
daar kan ik wel n mooi samenvattinkje voor mn rekenmachine mee maken.. in die overige 3 zit zeker weten geen stof voor eco1 dat zie ik nl niet in iedere samenvatting staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |