Mochten Nena en Amanda dan weer closer worden is de kans groter dat HENS dan SHENA wordt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat mensen er bij voordat uitgaan dat SHE dan HENS gaat worden. In het begin zal Nena zeker voor spectakel gaan zorgen, maar ik verwacht nog steeds dat Nena en Amanda binnen de kortste keren weer vriendinnen zullen zijn, ze hebben beide immers meerdere keren laten zien dat ze erg vergevings gezind zijn. De hamvraag is vanaf dat moment dan, wat gaan ze doen met de rat? Uiteraard hoop ik net als vele anderen hier dat de rat helemaal gaat doordraaien, maar na de teleurstellende beloften omtrent Amanda, Eric en Jaap ben ik toch een beetje sceptisch geworden...
En de titel is: Natasia en Eric hebben ruzie (TIP:doe oordopjes in)quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef kissa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tLZYTVuvrnY
Godallemachtig wat is het toch een pokkewijf![]()
![]()
![]()
Oei nou maak je het me moeilijk, noekje...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicolaas is tof!! Ik laat daar Huub keihard voor vallen. Nicolaas wordt dan wederom mijn favoriet.
Natasia zegt dat als Nicolaas het is dat Huub dan de Sjaak is.
"Mocht Nena komen met een plannetje"... Ik denk dat daar het grote probleem ligtquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik had verwacht dat hij z'n achterban vandaag zou proberen om te praten, maar hij ziet blijkbaar in dat dat een kansloze zaak is. Mocht Nena komen met een plannetje om Brian te naaien gaat hij rap door het lint.
Pas daar maar mee opquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik ken die Nicolaas niet, weet ik ook 'es hoe het voelt een newbie te zijn.![]()
Maar ik ga af op het oordeel van Scan, meestal matcht dat wel met mijn mening.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Er is niet echt een vrouw bij de oud bewoners die spel kan spelen, niemand van hun is in staat de anderen af te bluffen, dus het zal een man worden en ik denk toch echt Nicolaas, die is wat mondiger tegen iedereen en doet wat hij wil, precies wat ze nodig hebben, die laat zich niet bemoederen door Natasja en zich niet afbluffen door Huub. Nena is even leuk, maar over een week zitten we dan weer hier "ik weet niet", dus niet zo'n succes lijkt mij.
Nogmaals: Nicolaas wil zelf nooit meer met zoiets meedoen. En Nena erin zorgt voor enorm veel opschudding in het huis. Natasia en brian zijn echt super anti Nena, dus dat levert al een hele zwik clashes op. Nena/Amanda is ook een verhaal op zich, om nog maar te zwijgen over een Huub/Nena relatie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Er is niet echt een vrouw bij de oud bewoners die spel kan spelen, niemand van hun is in staat de anderen af te bluffen, dus het zal een man worden en ik denk toch echt Nicolaas, die is wat mondiger tegen iedereen en doet wat hij wil, precies wat ze nodig hebben, die laat zich niet bemoederen door Natasja en zich niet afbluffen door Huub. Nena is even leuk, maar over een week zitten we dan weer hier "ik weet niet", dus niet zo'n succes lijkt mij.
Ik zie het liefst Neentje terugkomen, dat mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. ik moet er niet aan dénken dat het Nicolaas is. Dan wordt het denk ik afbouwen voor mij.
Nee, niet door de stemming. Amanda heeft het te druk met al die cursussen en lessen. Heel veel huiswerk enzo..en natuurlijk haar haar. Ze ziet het daardoor even niet meer zitten. Ze zit eraan te denken om pianoles te schrappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef akveor het volgende:
Zegt Natasia nou tegen Amanda: Heb vertrouwen in jezelf en dat het vanavond gaat lukken? ivm met de stemming? Dan lijkt het me zeker dat Nena terugkeert.
Dat ze huub gaan pakken met Liekequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef Sporti het volgende:
pppppppfffffffff ik hoorde weer niet wat die Brian aan het smoezen was
Als ze humor heeft geeft ze de "brief" vervolgens aan Brian... met maar 1 woord erop: "boter"quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "Ik ga grillen, kun je me even helpen"
Amanda : "Ja, heb je 1 seconde, want ik moet even een brief schrijven"
Wat is Amanda toch snel in het brieven schrijven ......
Welnee. Natasia woog toch geen 110 kilo toen ze de kooi binnen liep? Ik dacht dat ze tegen de 90 kilo was..en nu 75 dus 15 kilo afgevallen. Is ook een prestatie...maar je moet niet overdrijven..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele beste prestatie neergezet. Tussen de 30 en 40 kilo al kwijt geloof ik.
Meestal komt er wat tussen of backfired hetquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
Brian wil Huub kei en keihard gaan pakken.
Dat kán Brian helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
Brian wil Huub kei en keihard gaan pakken.
Met het verschil dat Huubje zo weer aardig kan praten over Lieke.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Brian en Natasia spreken af Huub keihard te pakken op zijn liefdesverdriet en Eric op Bart.
Ja, hij heeft een plannetje. Maar is de tekst van zijn 'bashen' nu samen met Nataisa uit het hood aan het leren. Zinnetjes letterlijk oefenen voor later vanavond........ Vraag is of het dan echt werkt !quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
Rat kan het weer niet alleen af.
Heeft een plannetje.
Dat zal Natasia wel voor hem doen dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kán Brian helemaal niet.
Brrr... wat zal Huub bang zijn zeg
Zeker weten. Wat dat betreft moet ik Natasia een pluim geven. Haar vuurwerk met/tegen Eric vanmiddag was van onovertroffen klasse. Ik heb zelden iemand gezien die zoooo geweldig kan tieren !quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben wel duidelijk opdracht gekregen weer meer met het spel bezig te gaan.
Werd ook weer eens tijd zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben wel duidelijk opdracht gekregen weer meer met het spel bezig te gaan.
Ja en? Huub raakt z'n CP toch altijd kwijt door domme acties; Verliest 100 aan een weddenschap met Brian of 300 voor een goedmakertje met Bart. Tegen Amanda zegt ie vooraf dat het hem niks kan schelen of ie CP krijgt op niet. Amanda wou eerst 50 geven en vervolgens geeft ze niets. Dus die PP is alleen goed voor Huub's ego en laat dat nu net het vervelende Huubje in hem wakker maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
Het enige vervelende voor Huub is dan dat zijn populairiteit daalt door de aanwezigheid van Nena...
Aan de andere kant zou dat ook wel weer even goed voor hem kunnen zijn. Denken dat hij God is heeft hij nu weer lang genoeg gedaan, hij zal met de rol van Jezus genoegen moeten nemen.
Huub z'n zwakke plek is niet Lieke maar Eric. Let maar eens op als Amanda Huub treitert met het wat gebeurt is tussen Eric en Huub. Stilte en een rood hoofd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Huub z'n zwakke plek op dit moment is ook Lieke. Als ze Huub willen pakken dan is Lieke idd een goede. We hebben vanmiddag mogen aanschouwen wat Natasia haar zwakke plek was dus oog om oog, tand om tand.
Laat maar gaan met z'n allen! Het was veel te rustig de laatste tijd.
Okay thanks viel net in dat gesprek....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet door de stemming. Amanda heeft het te druk met al die cursussen en lessen. Heel veel huiswerk enzo..en natuurlijk haar haar. Ze ziet het daardoor even niet meer zitten. Ze zit eraan te denken om pianoles te schrappen.
Maar het was wel op de streams en volgens mij heeft hij ook gevraagd of iemand deze kon opsturen naar hemquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub vergeet dat het zoenen van Brian wel eens niet op de streams te zien kan zijn geweest.
Daar houdt hij geen rekening mee.
Hamburger antwoordt terug: he parabrother alles boeng dushi !!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef STAP01 het volgende:
Nou, Brain is weer op dreef! Hij praat tegen een hamburger!!! "Hi hamburger"!
Zó grappig is dit! Nog niet zo lang geleden wenste bijna het hele forum Natasia een uitermate pijnlijke dood toe vanwege dat getier, en nu heeft iedereen zoiets van: hè hè, eindelijk weer wat spektakel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten. Wat dat betreft moet ik Natasia een pluim geven. Haar vuurwerk met/tegen Eric vanmiddag was van onovertroffen klasse. Ik heb zelden iemand gezien die zoooo geweldig kan tieren !
Brian praat tegen Brian.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
Wat praat Brian in zich zelf over Lieke?
Lieke is een prachtvrouw.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef STAP01 het volgende:
Nou, Brain is weer op dreef! Hij praat tegen een hamburger!!! "Hi hamburger"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |