Ni-co-laasquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef havefun het volgende:
Wie denken jullie dat het gaat worden vanavond?
nico-laasquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef havefun het volgende:
Helaas voor Jaap ziet hij nog steeds het belang van sporten niet in, echte overgave heeft die alleen met etenquote:
Nena hoop ik. en anders maar een versequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef havefun het volgende:
Nee, verplichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef Paris_Texas het volgende:
ik zeg: bewoners..... (Is de TT expres ambivalent?)
ik seg: "ik maak ook spellingfouten, maar van een professionele tekstschrijver mag je beter verwachten"quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Krekc_ het volgende:
Wat een spelfouten staan er in die dagelijkse stukjes op tien.tv zeg, echt niet te geloven
Bewoners mogen niet stemmen voor een persoon alleen tussen vers/oude bewoner.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef havefun het volgende:
Dat zal wel rond 21:00 worden. En ik verwacht wel dat de nieuwe bewoner dan vrij snel zal komen, want als je een dag gaat wachten dat raak je de opgebouwde spanning kwijt...quote:Is er al gestemd voor een nieuwe of oude bewoner?
Bikkelquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()
Brian wil dat ze nu écht beginnen.....
Die heeft meerdere malen hardgrondig aangegeven het een walgelijk en smerig programma te vinden en dat hij enorme spijt had te hebben meegedaan. En jij denkt echt dat hij er opnieuw in gaat?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef havefun het volgende:
Hebben jullie die ruzie van vamiddag al gezien? Echt lachen
Rechtzaak? is dat ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Vanavond is de stemming als ik het goed begrijp.
Natasia wil liever een oud bewoner. Brian is doodsbang dat Nena terug komt.
Ik vrees voor Angelique (vanwege die rechtzaak die ze zou hebben aangespand) maar daar had ze dan ook wel een hele goede reden voor. Hoe dat ging was echt belachelijk.
Stel nena komt terug. Die papt toch weer met brian aan. jaloezie![]()
Ik maak ook fouten maar daar op Tien kunnen ze er helemaal wat van, vind ik eigenlijk niet kunnen.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Krekc_ het volgende:
Wat een spelfouten staan er in die dagelijkse stukjes op tien.tv zeg, echt niet te geloven
Wat ik zelf denk is daar ze het zelf specifiek aan de bewoners hebben gevraagd, ze dit deden zodat Nena of NL er ingezet kan worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft meerdere malen hardgrondig aangegeven het een walgelijk en smerig programma te vinden en dat hij enorme spijt had te hebben meegedaan. En jij denkt echt dat hij er opnieuw in gaat?
Nena's foto staat er ook al je gestemd hebt wie je het huis in wil zien.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft meerdere malen hardgrondig aangegeven het een walgelijk en smerig programma te vinden en dat hij enorme spijt had te hebben meegedaan. En jij denkt echt dat hij er opnieuw in gaat?
En dat ze op de TIEN site zijn foto gebruiken zegt mij ook dat hij het dus NIET is.
Ik ook niet. Het lijkt net de schrijfstijl van Amandaquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik maak ook fouten maar daar op Tien kunnen ze er helemaal wat van, vind ik eigenlijk niet kunnen.....
Denk dat de kans dat Angelique komt extreem klein is. Dan heb je 2 rustige vrouwen, die allebei spiritueel ingesteld zijn. Dat is gewoon te veel. Sylvia heeft een grote fanbase van 21% momenteel, maar het heeft wel zo`n 4 maanden geduurd voordat de kijker haar wist te waarderen. Angelique is bijna een onbekende, want ze was vrij snel weg dus daar zit de redaktie toch echt niet op te wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Ik vrees voor Angelique (vanwege die rechtzaak die ze zou hebben aangespand) maar daar had ze dan ook wel een hele goede reden voor. Hoe dat ging was echt belachelijk.
Godallemachtig wat is het toch een pokkewijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
Ruzie Eric Natasia: http://www.youtube.com/watch?v=tLZYTVuvrnY
nena is leuk voor een maand en als cambabe, maar nicolaas zal indien hij eenmaal op stoom is betere tv momenten maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Mika25 het volgende:
Denk wel dat iedereen het er mee eens is dat het of Nicolaas of Nena gaat worden. Of het Nicolaas wordt hangt af of zijn "issues" met de redaktie inmiddels opgelost zijn. Maar denk dat het gewoon Nena gaat worden...
[..]
De programmamakers hebben ten alle tijde het recht een bewoner eruit te zetten die niet voldoet. Dat is dus met Angelique gebeurd en kan ze nooit aanvechten. Ze was te saai voor woorden en moest daarom weg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Stel nena komt terug. Die papt toch weer met brian aan. jaloezie![]()
Juf Judith komt toch ook vanavond ????? Of gaat dat hierdoor niet door ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Mika25 het volgende:
Denk wel dat iedereen het er mee eens is dat het of Nicolaas of Nena gaat worden. Of het Nicolaas wordt hangt af of zijn "issues" met de redaktie inmiddels opgelost zijn. Maar denk dat het gewoon Nena gaat worden...
[..]
Dat zal wel rond 21:00 worden. En ik verwacht wel dat de nieuwe bewoner dan vrij snel zal komen, want als je een dag gaat wachten dat raak je de opgebouwde spanning kwijt...
Of Natasja, die haar huiswerk doet om secretaresse te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lijkt net de schrijfstijl van Amanda![]()
Precies, daarom hoop ik dat zij erin komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena heeft zwaar de pest aan Brian en ook dikke heibel met Amanda. Die gaat de boel op stelten zetten samen met Huub en Eric
dat zou echt heel erg mooi zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De programmamakers hebben ten alle tijde het recht een bewoner eruit te zetten die niet voldoet. Dat is dus met Angelique gebeurd en kan ze nooit aanvechten. Ze was te saai voor woorden en moest daarom weg.
Nena heeft zwaar de pest aan Brian en ook dikke heibel met Amanda. Die gaat de boel op stelten zetten samen met Huub en Eric
Inderdaad, tenenkrommendquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik maak ook fouten maar daar op Tien kunnen ze er helemaal wat van, vind ik eigenlijk niet kunnen.....
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De programmamakers hebben ten alle tijde het recht een bewoner eruit te zetten die niet voldoet. Dat is dus met Angelique gebeurd en kan ze nooit aanvechten. Ze was te saai voor woorden en moest daarom weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |