Voor mij persoonlijk was Sylvia al favoriet voor er een SHE kon ontstaan omdat Huub en Eric er simpelweg nog niet waren, en waarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef danos het volgende:
Daarentegen vind ik dat Sylvia uitsluitend populariteit geniet doordat ze bij SHE zit, als er 1 is die helemaal niks brengt in de hele gouden kooi dan is het Sylvia wel.
Daar zullen ze in een gesloten inrichting anders over denken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan heeel veel raar giechelen en achterlijke geluidjes maken, dan kom je harstikke vrolijk over![]()
voor jou geldt dus hetzelfde als Maril; "Zoek een ander forum waar je het wel naar je zin hebt'!! Misschien dat jullie samen kunnen zoeken?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef danos het volgende:
[..]
Ik ben redelijk neutraal, heb geen echte favorieten maar door het grote fanatisme van mensen om voortdurend de ene groep de grond in te stampen bij alles wat ze doen, zoek een pagina op in alle recente Cossen waar geen ongefundeerde negatieve opmerking over Jaap of Brian wordt gespuit en je zal hem absoluut niet vinden. Daartegen wil ik een weerwoord geven omdat ik vind dat deze mensen gewoon blind zijn/willen zijn.
Daarentegen vind ik dat Sylvia uitsluitend populariteit geniet doordat ze bij SHE zit, als er 1 is die helemaal niks brengt in de hele gouden kooi dan is het Sylvia wel.
Ik vind het prima en logisch dat mensen voorkeuren hebben, en ik ben absoluut niet op zoek naar mensen die mijn mening (wat die dan ook mogen zijn) toejuichen maar wordt er vaak gewoon doodmoe van om door alle billies de vetzak, brainless de mongool die ook nog eens niet kan zingen heen te moeten lezen als deze 80% van de posts uitmaken.
Staat brian ook op film met een zoen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
Ruzie Eric Natasia: http://www.youtube.com/watch?v=tLZYTVuvrnY
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk was Sylvia al favoriet voor er een SHE kon ontstaan omdat Huub en Eric er simpelweg nog niet waren, en waarom?
Omdat ze de enige normale persoon is in de villa en ook de enige persoon die "het spel" op een fatsoenlijk niveau zou kunnen spelen.
Het was weer hetzelfde als altijd: Sylvia is weer de enige die zich die avond normaal gedragen heeft (uit vrije wil)... Jaap kan de credits niet krijgen omdat ie nix te rommelen kon krijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:33 schreef CHAOS_ het volgende:
Trouwens Amandelletje heeft ook gezoend in de masterbedroom, ze ging toen een beetje uit beeld staan zodat je alleen de jongen kon zien, zodat het voor haar leek dat zij niet gezien werd en geloofd dat ze niet gezien is. Ze verschool zich voor de douche achter het muurtje en de jongen stond met zijn rug naar de camera.
wat hebben de kamervragen met het afzeiken van Natasia te maken door SHE? Ik heb het over het motief om iemand daarmee af te zeiken, is puur omdat het gemakkelijk is en dat je degene er altijd wel het makkelijkst mee raakt. Maar dat SHE uit barmhartigheid en meelevendheid met die kinderen (zoals sommige mensen hier schijnen te vinden) Natasia juist daarmee gaan afzeiken, dat vind ik hypocriet om te denken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vind ik erg simplistisch... of ben je de kamervragen vergeten?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Amanda nou net: "Dat niemand van ons toegeefde"???
Precies! Dat is een deel van het spel. Niemand houdt je tegen hetzelfde te doen voor jouw favorieten. Er is zelfs een hooligan topic voor het geval je echt lekker tekeer wilt gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef danos het volgende:
[..]
Daartegen wil ik een weerwoord geven omdat ik vind dat deze mensen gewoon blind zijn/willen zijn.
Ik ben het met je eens als je zegt dat die bijnamen wel eens wat al te makkelijk automatisch uit de toetsenborden komen.quote:maar wordt er vaak gewoon doodmoe van om door alle billies de vetzak, brainless de mongool die ook nog eens niet kan zingen heen te moeten lezen als deze 80% van de posts uitmaken.
Toen ze Natasia hadden kunnen pakken door de studio-opnames van een liedje met haar dochter te blokkeren deden ze dat niet, sterker nog: het kwam geen seconde in ze op. Waarom niet? Omdat ze haar dochter nooit iets door de neus zouden boren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:37 schreef danos het volgende:
[..]
wat hebben de kamervragen met het afzeiken van Natasia te maken door SHE? Ik heb het over het motief om iemand daarmee af te zeiken, is puur omdat het gemakkelijk is en dat je degene er altijd wel het makkelijkst mee raakt. Maar dat SHE uit barmhartigheid en meelevendheid met die kinderen (zoals sommige mensen hier schijnen te vinden) Natasia juist daarmee gaan afzeiken, dat vind ik hypocriet om te denken.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[Carlos en Jaap]
En wat ie echt zou moeten hebben is een psycholoog
Sylvia en Leo (?) waren anders wel een uurtje "missing" hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
Het was weer hetzelfde als altijd: Sylvia is weer de enige die zich die avond normaal gedragen heeft
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
Al zou daar wat gebeurd zijn (wat ik niet denk omdat ze haar libido laag wil houden) dan zou dat nog een 1 op 1 situatie zijn waarbij Sylvia geen relatie of andere bindingen heeft... dat vind ik onder "normaal gedragen" vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia en Leo (?) waren anders wel een uurtje "missing" hoor
Maar Huub en Amanda waren die dag belangrijker voor de cameras...
Oh my god en wat smerig trouwens dat ze de dode moeder van Eric erbij haalt. Eric kan er niets aan doen dat zijn moeder dood is, maar zij kan er wel wat aan doen dat haar kinderen haar niet bij zich hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
Hij kan gesprekken aanvragen binnen DGK, maar ik vermoed dat hij daar ook geen vertrouwen in heeft. Of hij wil het niet ivm de camera's.maar dan had hij niet in dat hok moeten gaan zitten.quote:
Is SylviSAAI misschien lesbisch???quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al zou daar wat gebeurd zijn (wat ik niet denk omdat ze haar libido laag wil houden) dan zou dat nog een 1 op 1 situatie zijn waarbij Sylvia geen relatie of andere bindingen heeft... dat vind ik onder "normaal gedragen" vallen.
Nee, Sylvia houdt haar libido gewoon laag om te voorkomen dat ze verhoerd wordt door de producenten.quote:
Hoogstwaarschijnlijk is ze bi, net als NatasJa. Maar we weten wel dat ze op mannen valt, dus lesbisch is ze zeker niet. Maar er zijn wel al verschillende aanwijzingen geweest dat ze ook wel iets met vrouwen heeft gehad, maar dat blijft voor ons speculeren. Waarschijnlijk horen we komende zondag meer als haar zus, en 2 vriendinnen langskomen. 9 uur is erg lang, dus dan hoor je vast wel veel dingen die we nog niet wisten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef Borga het volgende:
Is SuperSylvia misschien lesbisch???
De producenten verhoeren niemand.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Sylvia houdt haar libido gewoon laag om te voorkomen dat ze verhoerd wordt door de producenten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god en wat smerig trouwens dat ze de dode moeder van Eric erbij haalt. Eric kan er niets aan doen dat zijn moeder dood is, maar zij kan er wel wat aan doen dat haar kinderen haar niet bij zich hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Gister ook al met die belangstingformulieren.. en nu weer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Natasia zou een gesprek achter hebben vandaag.
Dat was een uurtje voordat die ruzie begon... toevallig was dat ook voordat die brief kwam, dus goed mogelijk dat die brief door de redaktie geschreven isquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Natasia zou een gesprek achter hebben vandaag.
Inderdaad walgelijk, mij persoonlijk zou dat veeeel meer raken, ik verstond ook nog dat ze moer zei!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god en wat smerig trouwens dat ze de dode moeder van Eric erbij haalt. Eric kan er niets aan doen dat zijn moeder dood is, maar zij kan er wel wat aan doen dat haar kinderen haar niet bij zich hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nu een excuus; van het paard op zijn achterhoofd gevallenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef getl0st het volgende:
En brian staat weer tegen zichzelf te lullen :S
en daar leent Sylvia zich als enige dus niet voor, KLASSE!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef Borga het volgende:
[..]
De producenten verhoeren niemand.
Die geven alleen de gelegenheid.
Ik vind het knap dat eric zich qua geweld in heeft kunnen houden, ik zou in zijn situatie er zwaar op los geramd hebben.. vrouw of niet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Inderdaad walgelijk, mij persoonlijk zou dat veeeel meer raken, ik verstond ook nog dat ze moer zei!
Ik vond een opmerking zoals "jodenvolk" ook best wel heftig hoor, vooral na alle beschuldigingen richting Huub waarin Huub zogenaamd een hekel aan moslims heeft...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
Inderdaad walgelijk, mij persoonlijk zou dat veeeel meer raken, ik verstond ook nog dat ze moer zei!
Amen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef danos het volgende:
[..]
Ik ben redelijk neutraal, heb geen echte favorieten maar door het grote fanatisme van mensen om voortdurend de ene groep de grond in te stampen bij alles wat ze doen, zoek een pagina op in alle recente Cossen waar geen ongefundeerde negatieve opmerking over Jaap of Brian wordt gespuit en je zal hem absoluut niet vinden. Daartegen wil ik een weerwoord geven omdat ik vind dat deze mensen gewoon blind zijn/willen zijn.
Ik vind het prima en logisch dat mensen voorkeuren hebben, en ik ben absoluut niet op zoek naar mensen die mijn mening (wat die dan ook mogen zijn) toejuichen maar wordt er vaak gewoon doodmoe van om door alle billies de vetzak, brainless de mongool die ook nog eens niet kan zingen heen te moeten lezen als deze 80% van de posts uitmaken.
Wat is er zo erg aan Jodenvolk dan ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond een opmerking zoals "jodenvolk" ook best wel heftig hoor, vooral na alle beschuldigingen richting Huub waarin Huub zogenaamd een hekel aan moslims heeft...
Geweld is nooit goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef getl0st het volgende:
Ik vind het knap dat eric zich qua geweld in heeft kunnen houden, ik zou in zijn situatie er zwaar op los geramd hebben.. vrouw of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |