Van Nicolaasquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Lol, ik zie nu dat t-shirt pas van Huub.....
"Als het je niet bevalt...."
Was die uitspraak oorspronkelijk niet van Bart ? Of Stefan ?
Je hebt helemaal gelijk, maar het ging meer om de gedachtengang van Eric, zoals door Natasja (sic) geuit werd....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je eigen kinderen verlaten voor een jaar of langer, staat niet in verhouding .
Eric 's moeder is overleden, zij kiest er zelf voor haar kinderen achter te laten imho.
Van Bart geloof ik...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Lol, ik zie nu dat t-shirt pas van Huub.....
"Als het je niet bevalt...."
Was die uitspraak oorspronkelijk niet van Bart ? Of Stefan ?
Dat is het dus ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
omdat je je grote bek moeten houden (kan een citaat zijn)
Kwam ze van de "bok"?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:52 schreef getl0st het volgende:
En opeens is ze er weer..
precies. natasia die is soms echt niet goed Gaat echt te ver. Hoe dat mens denkt, is eng.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je eigen kinderen verlaten voor een jaar of langer, staat niet in verhouding .
Eric 's moeder is overleden, zij kiest er zelf voor haar kinderen achter te laten imho.
Die heeft al een hele beste prestatie neergezet. Tussen de 30 en 40 kilo al kwijt geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef Kinga het volgende:
valt wel weer op dat natasia niet mee sport.
Achter, de buren, het keukenterras, de Febo... de redactie dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef getl0st het volgende:
de bok?
De achtertuin, de snackbar, de Febo, daar waar pannenkoeken gebakken worden.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef getl0st het volgende:
de bok?
Ze kan er eigenlijk niets aan doen dat ze zo weinig mogelijk bij haar kinderen wil zijn. Ze heeft een enorme postnatale depressiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
precies. natasia die is soms echt niet goed Gaat echt te ver. Hoe dat mens denkt, is eng.![]()
Niet kunnen zien.. het eerst wat ik zag was dat ze in de slaapkamer liepquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Achter, de buren, het keukenterras, de Febo... de redactie dus.
Vind ik niet. Het vasthouden van je gewicht is pas een prestatie. Ik wil eens zien dat ze zo blijft een jaar. Afvallen kan elke imbeciel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele beste prestatie neergezet. Tussen de 30 en 40 kilo al kwijt geloof ik.
Scan, in de villa, is ze 16 kilo afgevallen, 5 kilo bijgekomen, 2 kilo afgevallen, ga zo maar door.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele beste prestatie neergezet. Tussen de 30 en 40 kilo al kwijt geloof ik.
Plus een groot gedeelte door een maagband..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, in de villa, is ze 16 kilo afgevallen, 5 kilo bijgekomen, 2 kiloo afgevallen, ga zo maar door.
Ze telt alles bijelkaar op, dan kom je al gauw op 30 kilo.
Het is dat ik weet over wie je het hebt, anders.......quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef getl0st het volgende:
PFFFF ze is nog geen 10 tellen klaar met sporten en ze is alweer bezig met dat haar.. houdt het dan nooit op?
Ze heeft duidelijk psychische problemen en daarvoor zou ze opgenomen moeten worden, is ze ook wel van haar kinderen weg maar dan is ze aan t eind van de rit iig genezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan er eigenlijk niets aan doen dat ze zo weinig mogelijk bij haar kinderen wil zijn. Ze heeft een enorme postnatale depressie
Zij Die Fuckt, misschien denkt ze dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef Paris_Texas het volgende:
Amanda weet niet wat de ZDF is......
Hoe kunnen die schoenen in godsnaam nog veren met zoveel gewicht erop???quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Jaap vraagt nog maar eens geergerd naar zijn steunzolen. Die zouden er al binnen een week zijn. Zijn sportschoenen zijn te verend en zacht. Tja, zoveel gewicht op die voeten....
De gemiddelde tiener weet niet eens wat een "publieke omroep" is, dus zo vreemd is dat nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef Paris_Texas het volgende:
Amanda weet niet wat de ZDF is......
Zij Die Faked bij hdnkkk.......?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij Die Fuckt, misschien denkt ze dat?
In die kringen kennelijk niet , nee....Die kent alleen maar MTV, de box en TMF, denk ik....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De gemiddelde tiener weet niet eens wat een "publieke omroep" is, dus zo vreemd is dat nou ook weer niet...
Waar bemoeit Carlos zich mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Paris_Texas het volgende:
Carlos pusht hen om een keus te maken.....
Hoewel ik niet onder de indruk ben van Carlos' capaciteiten als trainer, vind ik wel dat hij het recht heeft om zich met Jaap te bemoeiten. Hij is aangesteld als Jaap's trainer en als Jaap faalt zal dat negatief zijn voor Carlos' reputatie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
Waar bemoeit Carlos zich mee.
En toen ze vroegen of ze de villa in wilde gaan voor Tien dacht ze: "10??? daar zit toch Cartoon Network?!"quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In die kringen kennelijk niet , nee....Die kent alleen maar MTV, de box en TMF, denk ik....![]()
Dat vind ik zulke niet verantwoorde en ongezonde uitdagingen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Mika25 het volgende:
Jaap gaat weer aan de zalm![]()
![]()
Vis mag dan wel gezond zijn, maar het is ook vet.
10 Kilo in 2 weken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen ze vroegen of ze de villa in wilde gaan voor Tien dacht ze: "10??? daar zit toch Cartoon Network?!"
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen ze vroegen of ze de villa in wilde gaan voor Tien dacht ze: "10??? daar zit toch Cartoon Network?!"
Bij iemand van 85 kilo wel, bij iemand van 185 kilo niet echt... procentueel stelt het geen bal voor en met een beetje een fatsoenlijk eetpatroon zal die 10 kilo er dan ook afvliegen bij Jaap.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat vind ik zulke niet verantwoorde en ongezonde uitdagingen...![]()
Vorige keer praatte hij (ook al) negatief over Jaap waar Jaap zelf niet bij was. Ik vind dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoewel ik niet onder de indruk ben van Carlos' capaciteiten als trainer, vind ik wel dat hij het recht heeft om zich met Jaap te bemoeiten. Hij is aangesteld als Jaap's trainer en als Jaap faalt zal dat negatief zijn voor Carlos' reputatie.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaajen.........als ik weet wie erin komt, weet ik wie ik eruit kan stemmen.
Ik zeg, daar zit een gedicht in.
Eerst heeft ze haar complimentjes ontvangen, "Goed gedaan Natasja, je precies gedaan wat we wilde dat je deed". Vervolgens vertellen ze tegen haar, ga vooral zo door met schreeuwen en roddel over SHE elke sconde van de dag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik ben zo nieuwsgierig wat Natasia een uur lang van "achter" heeft gehoord en gezien..
Yep, ze moest van "achter" Edit, wat jij zegt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef Mika25 het volgende:
De oude Natasja is weer helemaal terug, roddel en achterklap begint weer...
Ik denk de shit die SHE over haar lultquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik ben zo nieuwsgierig wat Natasia een uur lang van "achter" heeft gehoord en gezien..
Kijk ik naar een andere poll op tien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Als de poll op TIEN gaat tussen Nena, Nicolaas en Stefan, dan ga ik er vanuit dat het idd een van die drie zal zijn
De vreselijk grove manier waarop ze te keer ging vanmiddag, liet in ieder geval eindelijk weer eens duidelijk zien dat het nog steeds de totaal verrotte, zieke geest is die van het begin af aan zagen. Alleen de laatste tijd was ze er in geslaagd mensen zand in de ogen te strooien met haar nieuwe taktiek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk psychische problemen en daarvoor zou ze opgenomen moeten worden, is ze ook wel van haar kinderen weg maar dan is ze aan t eind van de rit iig genezen.
Duidelijk he, als Nena komt kan Amanda wegquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaajen.........als ik weet wie erin komt, weet ik wie ik eruit kan stemmen.
Ik zeg, daar zit een gedicht in.
De mensen op TIEN.TV zijn voornamelijk pubers, dus logisch dat de meesten voor Nena gaan. Denk dat op FOK en vooral op VOL de meesten toch voor Nicolaas gaan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Kijk ik naar een andere poll op tien?
* Ik wil vers bloed! 14%
* Stephan laat je zien! 2%
* Nena kom terug! 63%
* Nicolaas er in! 14%
* Doe mij maar een andere... 7%
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Tomahawk39 het volgende:
Er valt me iets op.............. knallende ruzie tuusen eric en natas.....Paqlma en huub/eric..........huub en eric die vanacht weer iets gaan uitspoken............nicolaas of nathanael of nena er weer in(ook rellen) en dat na een week van betrekkelijke rust.
Vraag me af of het script weer is omgegooid van aardig naar rellen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De mensen op TIEN.TV zijn voornamelijk pubers, dus logisch dat de meesten voor Nena gaan. Denk dat op FOK en vooral op VOL de meesten toch voor Nicolaas gaan...
Kijk effe in het topic over de kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Tomahawk39 het volgende:
Er valt me iets op.............. knallende ruzie tuusen eric en natas.....Palma en huub/eric..........huub en eric die vanacht weer iets gaan uitspoken............nicolaas of nathanael of nena er weer in(ook rellen) en dat na een week van betrekkelijke rust.
Vraag me af of het script weer is omgegooid van aardig naar rellen
Denk het ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De mensen op TIEN.TV zijn voornamelijk pubers, dus logisch dat de meesten voor Nena gaan. Denk dat op FOK en vooral op VOL de meesten toch voor Nicolaas gaan...
Absoluut niet, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het lijkt wel allemaal glitter and glamour, maar het is keihard werken.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda zonet tegen Mark aan de telefoon: Ja ik snij echt veel.
Nu bij Eric... ik heb geen tijd en we moeten nog dansen en zoveel.
Alsof ze geen tijd hebben
Hmm, de poll op fok laat 240 stemmen voor nena zien en 67 voor nicolaas. . .quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die poll is "wie denk je dat er terugkomt...", en niet "wie wil je dat er terugkomt"quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:27 schreef CartWOman het volgende:
Niet echt
[POLL] Wie van de oud bewoners komt weer terug?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik wil wel onder de zonnebank maar ik ben al zo bruin
Ah, zit daar het grote verschil inquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die poll is "wie denk je dat er terugkomt...", en niet "wie wil je dat er terugkomt"
Nicolaas vond ik een zwaar gestoord, niet leuk mannetje. Gelukkig wil hij zelf nooit meer met zoiets meedoen, dus de kans dat hij het is, is erg klein. Nena gaat voor best wat heibel zorgen. Als er een man in komt, heb je 5 mannen en 3 vrouwen, dus nog een reden om er een vrouw bij te zetten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nena is mooi, maar Nicolaas veel interessanter voor het spel....![]()
En jij denkt dat die pubers hier dat zo hebben begrepen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die poll is "wie denk je dat er terugkomt...", en niet "wie wil je dat er terugkomt"
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En jij denkt dat die pubers hier dat zo hebben begrepen?![]()
Serieus: ik denk echt dat de meesten hier Nena terug willen zien, myself included.![]()
Iedereen kan van mening veranderen, ook Nicolaas. Maar je hebt wel een punt dan is de man / vrouw verhouding niet optimaal (alhoewel. . .). Het zal inderdaad wel een vrouw worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas vond ik een zwaar gestoord, niet leuk mannetje. Gelukkig wil hij zelf nooit meer met zoiets meedoen, dus de kans dat hij het is, is erg klein. Nena gaat voor best wat heibel zorgen. Als er een man in komt, heb je 5 mannen en 3 vrouwen, dus nog een reden om er een vrouw bij te zetten.
Nicolaas was zijn tijd ver vooruit....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas vond ik een zwaar gestoord, niet leuk mannetje.
Zeker weten. ik moet er niet aan dénken dat het Nicolaas is. Dan wordt het denk ik afbouwen voor mij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En jij denkt dat die pubers hier dat zo hebben begrepen?![]()
Serieus: ik denk echt dat de meesten hier Nena terug willen zien, myself included.![]()
Het is hier een bigger issue dan in de villa, maar ik vermoed dat ze voor een oude bewoner stemmen, tot nu toe is alleen Brian mordicus tegen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef akveor het volgende:
Is er al wat bekend wat de bewoners eventueel doen? Ik hoor ze maar weinig babbelen over de stemming van vanavond.
Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat mensen er bij voordat uitgaan dat SHE dan HENS gaat worden. In het begin zal Nena zeker voor spectakel gaan zorgen, maar ik verwacht nog steeds dat Nena en Amanda binnen de kortste keren weer vriendinnen zullen zijn, ze hebben beide immers meerdere keren laten zien dat ze erg vergevings gezind zijn. De hamvraag is vanaf dat moment dan, wat gaan ze doen met de rat? Uiteraard hoop ik net als vele anderen hier dat de rat helemaal gaat doordraaien, maar na de teleurstellende beloften omtrent Amanda, Eric en Jaap ben ik toch een beetje sceptisch geworden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef CartWOman het volgende:
Nicolaas is tof!! Ik laat daar Huub keihard voor vallen. Nicolaas wordt dan wederom mijn favoriet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik ken die Nicolaas niet, weet ik ook 'es hoe het voelt een newbie te zijn.![]()
Maar ik ga af op het oordeel van Scan, meestal matcht dat wel met mijn mening.
Ja dat vond ik ook al. Maar als er zo weinig in het huis over gesproken wordt geeft mij het idee dat het al vast staat dat er een oude bewoner inkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hier een bigger issue dan in de villa, maar ik vermoed dat ze voor een oude bewoner stemmen, tot nu toe is alleen Brian mordicus tegen.
Nicolaasquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicolaas is tof!! Ik laat daar Huub keihard voor vallen. Nicolaas wordt dan wederom mijn favoriet.
Natasia zegt dat als Nicolaas het is dat Huub dan de Sjaak is.
Ik had verwacht dat hij z'n achterban vandaag zou proberen om te praten, maar hij ziet blijkbaar in dat dat een kansloze zaak is. Mocht Nena komen met een plannetje om Brian te naaien gaat hij rap door het lint.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hier een bigger issue dan in de villa, maar ik vermoed dat ze voor een oude bewoner stemmen, tot nu toe is alleen Brian mordicus tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |