Nathanael is gelukkig met patricia en zijn zoontje... en heeft net een nieuwe baan. Die wil ook niet meer zijn leven door Huub laten vergallen, dus die gaat er echt niet meer in. Ik denk ook dat de redactie daar niet op zit te wachten, want wie weet gaat de volgende keer Huub wel in de fout en zijn ze hun kijkcijferkanon kwijt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ik zelf denk is daar ze het zelf specifiek aan de bewoners hebben gevraagd, ze dit deden zodat Nena of NL er ingezet kan worden.
Alsjeblieft niet natahanael![]()
Op de Tien site is de poll-keuze tussen Nena, Nicolaas en Stephan, waarbij de percentages op dit moment 64, 14 en 2 zijn... de overige procenten worden verdeeld tussen "Vers bloed" en "een andere oud-bewoner"quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat Angelique komt extreem klein is. Dan heb je 2 rustige vrouwen, die allebei spiritueel ingesteld zijn. Dat is gewoon te veel. Sylvia heeft een grote fanbase van 21% momenteel, maar het heeft wel zo`n 4 maanden geduurd voordat de kijker haar wist te waarderen. Angelique is bijna een onbekende, want ze was vrij snel weg dus daar zit de redaktie toch echt niet op te wachten.
Voor de kijkcijfers zijn er maar 3 mogelijkheden: Nicolaas, Nena en Nathanael.
Misschien is dat wel de bedoeling, denk je maar eens in wat dat voor heibel geeftquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar ben bang dat als nena er in kmomt ze net als eerst weer voor brian gaat vallen.
Met het eerste ben ik het volledig met je eens, maar over die ruzie met Amanda maak ik me geen zorgen. In de eerste week zullen er uiteraard veel ruzies zijn, maar ik verwacht dat ze het vrij snel zullen bijleggen. Waarschijnlijk sneller dan de streamers voor mogelijk houden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft zwaar de pest aan Brian en ook dikke heibel met Amanda.
Dat is de bedoeling. Zal ze toch eerst Snollie uit de weg moeten ruimen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar ben bang dat als nena er in kmomt ze net als eerst weer voor brian gaat vallen.
want??quote:
OF waar volgens mij nog niet veel mensen rekening mee houden.. je krijgt BNA..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik het volledig met je eens, maar over die ruzie met Amanda maak ik me geen zorgen. In de eerste week zullen er uiteraard veel ruzies zijn, maar ik verwacht dat ze het vrij snel zullen bijleggen. Waarschijnlijk sneller dan de streamers voor mogelijk houden.
Ik denk ook dat dat wel eens het begin van een "derde" groepje kan zijn. De DGK_REDAKTIE zijn ook niet op een achterhoofd gevallen, die weten heus wel dat zolang er 2 groepjes zijn, ze erg beperkt zullen zijn in verhaal-lijnen en dat is funest op de lange termijn, vooral als het mooi weer wordt. Ik hoop dus op SHE, BNJ en NA en dan krijgen we een verhaal lijn dat of Eric uit SHE gaat, of Jaap naar NA of zoiets...
Zijn teller of zijn lul?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
OF waar volgens mij nog niet veel mensen rekening mee houden.. je krijgt BNA..
Nena valt weer voor brian.. amanda wil brian ook.. brian wil allebei.. en brian zijn teller stijgt weer?
Snap niet dat ze uberhaubt stemmen heeft in de poll, denk echt niet dat zij erin gaat komen. Bart zou eventueel kunnen als het Lesley-verhaal net op de klippen is gelopen, maar Ilona is kansloos daar, die zou er meteen worden uitgestemd denk ik.quote:
Die Ben&Jerry's vallen wel mee met calorien hoor. Maar wat dacht je van die 8 kroketten of elke dag zalm eten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef proh het volgende:
Jaap 2,2 kg aangekomen!!! dat krijg je door 's nachts ijs te vreten
Nou ken ik veel bijnamen voor dat ding, maar 'teller' is nieuwquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
OF waar volgens mij nog niet veel mensen rekening mee houden.. je krijgt BNA..
Nena valt weer voor brian.. amanda wil brian ook.. brian wil allebei.. en brian zijn teller stijgt weer?
Er is verder niemand in tha house, dus...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Half zes en we hebben twee streamlocks..... Gaat dit de trend worden ?
Patricia is niet zo dom inderdaad..... Nathanael een nieuwe baan: "Milionair" in de kooi.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef neehe het volgende:
Wie zegt dat het waar is van die nieuwe baan van Nathanael ?
Omdat Patricia dat heeft gezegt ?
Niets is wat het lijkt.
Ik denk dat Nathanael er in komt.
Op de domme spelfouten na iig vrij objectief.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
Het lijkt een vredige dag, maar de schijn bedriegt. Natasia en Eric beginnen plots druk te kissebissen in de keuken. De nieuwe visagiste zit er met een beteuterd hoofd bij. ‘Gezellige boel hier in de Villa’, lijkt ze te denken. Dan maakt Eric de grote fout om Natasia’s kinderen bij hun ruzie te betrekken. En als je ergens niet over moet beginnen is het haar engeltjes. “Je gezin heeft je zeker ook niet nodig”, mompelt Erik. “Oh, dat is zo onder de gordel om over mijn gezin te beginnen."
De twee kemphanen staan tegenover elkaar. Hun neuzen raken elkaar bijna. De ruzie ontaard in een ware 'schreeuwwedstrijd':”Omdat je je grote bek moeten houden over mijn kinderen. Jij speelt de hoer met drie mannen in de jacuzzi”, gilt een bloedlinke Natasia. Gezellig zo...en dat terwijl Carlos net binnenkomt met een verrassing!
Weer een erg objectief stukje van tien.
Oh? Is ze met de Toerek aan het krossen ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is verder niemand in tha house, dus...
Carlos baalt wel dat Zdngmw er niet is.
nieuwe baan (= 24/7 in DGK?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef schatje het volgende:
Nathanael zal het wel niet worden omdat ie een nieuwe baan heeft. Dat vertelde Patricia afgelopen zaterdag.
Vrij objectief, maar waar is het stukje van Natasia ??? je weet wel over de overleden moeder ????quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de domme spelfouten na iig vrij objectief.
1 schrijffoutje zie ik... en dat is 'ontaard'quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de domme spelfouten na iig vrij objectief.
Mwah... misschien extra kwetsend voor Eric en de zijnen als dat op de site ook nog even herhaald wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Vrij objectief, maar waar is het stukje van Natasia ??? je weet wel over de overleden moeder ????
Snelle editquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 schrijffoutje zie ik... en dat is 'ontaard'
Natasja gaf aan, dat Eric door het gemis van zijn moeder, zijn ongeluk projecteerde op de kinderen van Natas.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Vrij objectief, maar waar is het stukje van Natasia ??? je weet wel over de overleden moeder ????
Och, er zijn wel meer opmerkingen van Natasja weggelaten. Maar kijkt iemand daar nog van op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
zou meer kwetsend zijn tegenover natasia in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... misschien extra kwetsend voor Eric en de zijnen als dat op de site ook nog even herhaald wordt?
Weer een reden om Nathanael erin te halen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat DGK_redaktie anti SHE is dus zal er (als er gekozen word voor een oud bewoner) iemand in komen die zich bij BANJ aansluit
Tis maar waar je hoofd vol van is....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe dat gezicht van Amanda, alsof ze DP genomen wordt
Dat is dan ook gelijk de enige die zich idd bij BANJ zou aansluiten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Weer een reden om Nathanael erin te halen....![]()
maar de schijn bedriegt > maar schijn bedriegtquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 schrijffoutje zie ik... en dat is 'ontaard'
Denk het niet, ik ga er nog steeds van uit dat er binnen de redaktie personen zijn die doorhebben dat de impasse tussen de 2 groepen doorbroken moet worden. Als NL terugkomt dan heb je BANJN tegen SHE, uiteraard heb je dan een week clashes, maar de impasse blijft bestaan. Of de bestaande groepen moeten door elkaar geschud worden, of er moet een derde groep komen. In mijn ogen is dat de enige manier om van die 2-groep situatie af te komen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat DGK_redaktie anti SHE is dus zal er (als er gekozen word voor een oud bewoner) iemand in komen die zich bij BANJ aansluit
Amanda is echt lui dat zie je zelfs bij het sportenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe dat gezicht van Amanda, alsof ze DP genomen wordt
Je eigen kinderen verlaten voor een jaar of langer, staat niet in verhouding .quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Natasja Natasia gaf aan, dat Eric door het gemis van zijn moeder, zijn ongeluk projecteerde op de kinderen van Natas.
Op zich was dat wel een te verdedigen stelling imho...
Nog nooit gezien?? Nou dat dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Tis maar waar je hoofd vol van is....![]()
Dit is DE manier om zand in de ogen te strooienquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Als de poll op TIEN gaat tussen Nena, Nicolaas en Stefan, dan ga ik er vanuit dat het idd een van die drie zal zijn
Ze doen wat het beste is voor het programma. SHE is nu in de minderheid, dus het zou vrij logisch zijn als de nieuwe zich bij Huub aansluit. Er zijn nu ook 4 mannen en 3 vrouwen... dus met Nicolaas of nathanael erbij zou het 5 tegen 3 worden. Doen ze denk ik ook niet. Nog een reden dat ik denk dat alleen Nena eigenlijk maar mogelijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
Dat denk ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Tomahawk39 het volgende:
[..]
Dit is DE manier om zand in de ogen te strooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |