jouw schuld door jou had ik de laatste postquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Misstique het volgende:
Wat si dit nou weer voor TT? En waar is de OP?.
Jij had de laatste post, jou schuld, nu willen we een OP!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw schuld door jou had ik de laatste post
rustig ik heb al een topic report gezet, het is slechts een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij had de laatste post, jou schuld, nu willen we een OP!
schiet OP!
Niet zo baggeren dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw schuld door jou had ik de laatste post
piep tuut tuut piep blehhhquote:
ok dagquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
piep tuut tuut piep blehhh
ehm, ik zoek verder
beter dan letterlijk kut neerzetten,quote:
Nee hoor, ga maar verder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
beter dan letterlijk kut neerzetten,
maar hier gaat het dus gewoon verder, dan stop ik moet zoeken!
Ik heb de TT aangepast luie hond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ff de OP ook nog siemen
Ik heb niks aangepast hoor. Ik heb een ATV dag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ff de OP ook nog siemen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef Misstique het volgende:
Zo, dat is al stukken beter.
pffrtquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast luie hond..
Welk vak?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al verteld dat ik sinds vorige week juf ben? Ik geef bijles aan 4 koters, en ze vinden het geweldig en steken hun vingers op voordat ze praten enzo.
Nadeel is dat ik nu een les moet voorbereiden zodat het lijkt alsof ik weet wat ik doe.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef SiemeN het volgende:
Tiek?
Vooruit, omdat je gerekendt met dt typt mag het...quote:
Anders zou het aspect Nederlands niet naar voren komen he lambalquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je gerekendt met dt typt mag het...
Ja?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef SiemeN het volgende:
Tiek?
Haha, ik blijf nog langer hangen dan een alcoholist in een bar,quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders zou het aspect Nederlands niet naar voren komen he lambal
ennu weg hier ksst
Ga weg, ik wil weten wat SiemeN en Tiek aan het bespreken zijn en je ouwehoert erdoorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha, ik blijf nog langer hangen dan een alcoholist in een bar,
jou taak gedaan, nu ik hier rondhang, ehm, okequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zit BeF opgescheept met een dwarse puber die niet weg wil ganamijn taak voor vandaag is weer gedaan
tot morgen![]()
me is gone,quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga weg, ik wil weten wat SiemeN en Tiek aan het bespreken zijn en je ouwehoert erdoorheen.
Heb je ook lang weekend vanaf vrijdag?quote:
Nee, ik moet vrijdag gewoon werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je ook lang weekend vanaf vrijdag?.
Ik heb bijna net zoveel medelijden met je als dat ik met Knut het ijsbeertje heb.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik moet vrijdag gewoon werken.
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb bijna net zoveel medelijden met je als dat ik met Knut het ijsbeertje heb.
ik ben ook vrijquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?
Ik heb al een mobiele.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben ook vrij
als troost mag je mn ouwe mobiel kopne
[TK] Nokia 5140 Simlockvrij
ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Misstique het volgende:
Je bent weer terug op je ouwe niveau zie ik.
lambalquote:
Omdat het goede vrijdag is maar heidenen mogen niet mee doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?
Dan is iedereen die in de commercie werkt dus heiden. Ahuh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat het goede vrijdag is maar heidenen mogen niet mee doen
Kom, laten we daar wat verandering in gaan brengen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Wat een hoop zwarten hier. Het lijkt Rotterdam wel.
haaiquote:
Kunnen we direct wat aan de PIcount van dit topic doen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
Puik idee.
smurfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Wat een hoop zwarten hier. Het lijkt Rotterdam wel.
Oops.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
We hebben nog geen 'lunch' gehad trouwens, Tiek.
Waarom niet?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Misstique het volgende:
En morgen ook niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan is iedereen die in de commercie werkt dus heiden. Ahuh.
Hele dag overleg en klantenbezoek.quote:
Ik mis je nu al.quote:
Misschien dat er 's middags nog eventjes ben. Misschien.quote:
Maar ik ben vrijdag dus alleen hier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga hopen.
zodra ik in delft ben. de zon schijnt en we geld hebbenquote:
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef SiemeN het volgende:
Dat ligt er een beetje aan wat ik vrijdag doe met m'n dag.
Meestal ben ik er dan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo..
Daar gaat m'n vrije dagquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh peopletjesgordon en Joling komen morgen bij me op het werk als stagiaires voor dat programma van hun !!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh peopletjesgordon en Joling komen morgen bij me op het werk als stagiaires voor dat programma van hun !!
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ohja, ik krijg nog 3 euro van je!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zodra ik in delft ben. de zon schijnt en we geld hebben![]()
quote:
ja stel je voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
joah ik had betaald in Café vlaanderen he!
Wat heeft mijn vader er mee te maken dat jij gierig bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heuy niet iedereen heeft zo'n rijke papa als jij he
Ik zou echt zo ontzettend vrij nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Insgelijks. Lessen voorbereid?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
Me tooquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou echt zo ontzettend vrij nemen.
Buitenlands Fruit. Misschien dat je het wat uit dat dipje kan trekken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:21 schreef Q. het volgende:
Van welk forum zou ik mod moeten worden?
Het zou ook goed zijn voor ONZ, denk ik zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Binnenlands Bier. Dat lijkt me een mooie variatie op het oude thema. Vertrouwd en toch onbekend.
Wist je dat epilepsie niet meer is dan onvrijwillig breakdancen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Leer mij eens wat
nopequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Wist je dat epilepsie niet meer is dan onvrijwillig breakdancen?
Mét spuug.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Wist je dat epilepsie niet meer is dan onvrijwillig breakdancen?
ik kom ze wel bij jou halen danquote:
DOOD!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
zowaar leven in dit topic vandaag
sambalquote:
Ik kan hier geen filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:57 schreef Q. het volgende:
De link Tiek, de link.
Het is een docu over wat doorgedraaide bijbelgelovers.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan hier geen filmpjes bekijken.
Hallo.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:01 schreef SiemeN het volgende:
Morge.
Ditto. Tot 11 uur.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
Overleg.
Ik hoor bouwvakkers stampen op het dakquote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor bier
Schiet ze er van af!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoor bouwvakkers stampen op het dak
wel lekker weer tiek , beetje vrolijker!!quote:
Eensch, zo in bed liggen met een laptop is echt nutteloos. Ik heb voor de lol mijn email van mijn werk open staan.... en ben een klassikale les aan het voorbereiden. En dat terwijl ik me ziek gemeld hebquote:
Ik ben voor niks naar een klant gereden, een half uur gewacht op een belangrijke zending aldaar, die uiteindelijk niet is aangekomen en nu ben ik dus weer terug op mn werk en ben 2 uur kwijt aan niks. Gelukkig mag ik vanmiddag weer die kant op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wel lekker weer tiek , beetje vrolijker!!![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben voor niks naar een klant gereden, een half uur gewacht op een belangrijke zending aldaar, die uiteindelijk niet is aangekomen en nu ben ik dus weer terug op mn werk en ben 2 uur kwijt aan niks. Gelukkig mag ik vanmiddag weer die kant op..
Happy thoughts! Denk aan een dansende pinguin.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben voor niks naar een klant gereden, een half uur gewacht op een belangrijke zending aldaar, die uiteindelijk niet is aangekomen en nu ben ik dus weer terug op mn werk en ben 2 uur kwijt aan niks. Gelukkig mag ik vanmiddag weer die kant op..
Daar kunnen we iets aan doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef Misstique het volgende:
Ben ik terug, is het hier alsnog saai..
Bring it on.quote:
Ik hoop dat je dat verschil toch wel voelt.quote:
Ik dacht eigenlijk dat Siemen em zou inkoppen doe moet het wel vaker van die makkelijke dingen hebben maar dit kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat verschil toch wel voelt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat verschil toch wel voelt.
Waar zie ik je?quote:
Ik ben nog steeds vrij. Geef maar een kusje aan FB van mequote:Op woensdag 4 april 2007 12:37 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga deze week 2 dagen werkenik ben geod
In het magazijn.quote:
Zet een hoed op. En een zonnebril.quote:
Check.quote:
jij bent 1 van hunquote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
Ik verbaas me keer op keer over de incompetente idioten waar ik mee samenwerk. Hun stupiditeit is grenzeloos..
Heul niet! Ik ben degene die hun shit moet opruimen!quote:
Je bent schoonmakerquote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben degene die hun shit moet opruimen!.
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:
Je werkt op een sociale werkplaats?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wed dat ik met dommere mensen heb gewerkt
Mja pas ergens bijverdiendquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
I know..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kan nog veel erger
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
I know..
"Hey, dit moet op plaats A blijven liggen en mag onder geen beding naar plaats B, okay?"
"Okay"
paar weken later:
"Hey plaats B had dat spul niet meer, dus we hebben dat spul verplaatst van plaats A naar plaats B."
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
En nu houden ze weer een wedstrijdje boeren laten. Ik hoor het gewoon door de muur heen..
Nee, ik zit er voor de rest van mn leven aan vast.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Kun je dat contract nog opzeggen?
Ik zal ervoor zorgen dat je op de gastenlijst staat.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef kLowJow het volgende:
Mag ik komen trouwens... op de begrafenis of een soortgelijk ritueel afscheid? Ik heb het op zulke gelegenheden altijd erg naar mijn zin.
Je sorteert echt pallets?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
altijd elkaar naaien daar ook die heftrucks vooralsta je in pad 2 moet dat ding iets in pad 1 halen
stuur je em via 32 vind ie niks dan bij 20 nog een keer proberen dan bij 15
ach het houdt ze van de straat he
Dank je, dan word ik tenminste niet aan de deur geweigerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal ervoor zorgen dat je op de gastenlijst staat.
Kan geregeld worden.quote:
wat vraag je?quote:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal ervoor zorgen dat je op de gastenlijst staat.
doe die kist maar danquote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Wat zeg ik nu? Ik ben er zelf niet actief bij! Want of ik lig je met open armen op te wachten of we liggen in één kist..
En dáárom hou ik nou van je.quote:
Ieuw.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Dagonet het volgende:
Zeg Tiek, je wordt trouwens gecremeerd. En dan stuur ik je as op naar lifegem.com zodat ik je altijd als een diamanten ring kan dragen
lul je je mooi uitquote:Op woensdag 4 april 2007 19:48 schreef Dagonet het volgende:
Het is de nieuwste hype in begrafenisland, loop met je intens samengeperste geliefde om je nek of aan je vinger. All the cool kids are doing it..
Zie je het voor je? *ril
Crematie sowieso vinnik al.
Met mij naast je.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Nee hoor, ik hebn jaren geleden al besloten dat ik begraven wil worden, na een paar crematies te hebben bijgewoond.
Onder een mooie boom in een mos en schaduwrijk plekje..
okee en nu weer terug naar je drumcirkelquote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Nee hoor, ik hebn jaren geleden al besloten dat ik begraven wil worden, na een paar crematies te hebben bijgewoond.
Onder een mooie boom in een mos en schaduwrijk plekje..
M'n wat?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okee en nu weer terug naar je drumcirkel
Zodat de maden door ons beider lichamen waden.quote:
En eindelijk ons vlees net zo versmolten wordt als onze harten.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zodat de maden door ons beider lichamen waden..
Dude pas op straks ben je per ongeluk gevatquote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Dude pas op straks drogen je slijmklieren uit
Moet je niet zo snel eten.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef Misstique het volgende:
Ik word ook lichtelijk onpasselijk nu.
Lijkt een beetje 9/11 complot in star wars...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Misstique het volgende:
Wat heb je in godesnaam in je sig staan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Misstique het volgende:
Wat heb je in godesnaam in je sig staan?
quote:3) Why was the rebel pilot who supposedly destroyed the Death Star reported to be on the Death Star days, maybe hours, prior to its destruction? Why was he allowed to escape, and why were several individuals dressed in Stormtrooper uniforms seen helping him?
Wat hebben special effects uit 1973 te maken met Star Wars?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:17 schreef SiemeN het volgende:
En zeker niet special effects uit 1973.
Uhh, wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat ik weer een verjaardagskado op je lijst kan zetten.
Ow, ik dacht dat het een boek was.quote:
Het is een parodie op alle 9/11 complotten. Ik heb zin om in TRU te gaan rondgrazen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het een boek was..
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een parodie op alle 9/11 complotten. Ik heb zin om in TRU te gaan rondgrazen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat hebben special effects uit 1973 te maken met Star Wars?
De Death Star explodeert voor het eerst in de allereerste Star Wars film (of deel IV, net hoe je het ziet). Die film stamt uit een jaar ergens rond die tijd. Had geen zin het exacte jaar van release te zoeken, dus maakte er maar 1973 van.quote:Analysis of the tape of the last moments of the Death Star show numerous small explosions along its surface, prior to it exploding!
Dude. 30 jaar dit jaar. Vandaar de R2D2 brievenbussen in de Stats.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
[..]
De Death Star explodeert voor het eerst in de allereerste Star Wars film (of deel IV, net hoe je het ziet). Die film stamt uit een jaar ergens rond die tijd. Had geen zin het exacte jaar van release te zoeken, dus maakte er maar 1973 van.
Klow!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef kLowJow het volgende:
Twee-eenheid.
Niet iedereen is een Star Wars fanaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude. 30 jaar dit jaar. Vandaar de R2D2 brievenbussen in de Stats.
De brievenbussen waren recent nog in het nieuws.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Star Wars fanaat..
Ik heb wel ooit een Star Wars prijzenpakket gewonnen hier op FOK!.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Star Wars fanaat..
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Dagonet het volgende:
[[url=http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42688000/jpg/_42688969_starwarsbox_203300ap.jpg]afbeelding][/url]
Wie je favoriete karakter was en waarom.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef Dagonet het volgende:
En de vraag?
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef SiemeN het volgende:
En heul stiekem vind ik Yoda niet eens zo tof..
My god wat een verschrikkelijk slecht antwoord.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wie je favoriete karakter was en waarom.
Mijn inzending was iets als "Yoda. Omdat hij ondanks al zijn potsierlijke wijsheden mij toch aanspreekt".
Was kennelijk origineel genoeg. En heul stiekem vind ik Yoda niet eens zo tof..
Yoda was tof, maar GI Yoda was bagger.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Dagonet het volgende:
maar GI Yoda was bagger.
There is no prequel.quote:
Je begintijd. Angelic. Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb geen idee wie er over ging. Ik wist niet eens dat ik gewonnen had tot ik het pakket toegestuurd kreeg. Ik kwam geloof ik ééns per kwartaal op FOK! destijds.
Er wordt hier idd niet gebaggerd, dus voor jou te moeilijk om te volgen.quote:
Je icon.quote:
Ja ik heb starwars nooit gekeken iddquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt hier idd niet gebaggerd, dus voor jou te moeilijk om te volgen.
Een gemis in je opvoeding.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb starwars nooit gekeken idd
Jij gaat nog van een opvoeding uit?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij gaat nog van een opvoeding uit?
Nee ik haat dat soort filmps net als star trek en lord of the rings ofzoquote:
Je hebt iets tegen box office smashhits?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik haat dat soort filmps net als star trek en lord of the rings ofzo![]()
Ik heb iets tegen de hele wereld.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen box office smashhits?
Leuker kunnen ze het wel maken. Maar ze doen het niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Belastingaangifte is stom.
Een honkbalknuppel?quote:
Pas op gek of ik prik je met m'n lampzwaardquote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen box office smashhits?
Als ze mij nou een keer geld zouden geven in plaats van steeds geld aan mij te vragen. Vorig jaar kreeg ik nog aardig wat terug. Misschien had ik dit jaar weer een huis moeten kopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het wel maken. Maar ze doen het niet.
Die lampzwaarden hebben wel miljarden opgeleverd. Lach er maar om.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas op gek of ik prik je met m'n lampzwaard
Nog heul effe doorsparen en dan koop je er zes in de VS.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze mij nou een keer geld zouden geven in plaats van steeds geld aan mij te vragen. Vorig jaar kreeg ik nog aardig wat terug. Misschien had ik dit jaar weer een huis moeten kopen.
Tulpenbollen leveren nog veel meer op maar die zijn ook niet tofquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die lampzwaarden hebben wel miljarden opgeleverd. Lach er maar om.
Maar wel voedzaam.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tulpenbollen leveren nog veel meer op maar die zijn ook niet tof
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Misstique het volgende:
Doe mij maar chocosla.
Ik heb paaseitjes met spikkels.quote:
Tiek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |