jouw schuld door jou had ik de laatste postquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Misstique het volgende:
Wat si dit nou weer voor TT? En waar is de OP?.
Jij had de laatste post, jou schuld, nu willen we een OP!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw schuld door jou had ik de laatste post
rustig ik heb al een topic report gezet, het is slechts een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij had de laatste post, jou schuld, nu willen we een OP!
schiet OP!
Niet zo baggeren dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw schuld door jou had ik de laatste post
piep tuut tuut piep blehhhquote:
ok dagquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
piep tuut tuut piep blehhh
ehm, ik zoek verder
beter dan letterlijk kut neerzetten,quote:
Nee hoor, ga maar verder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
beter dan letterlijk kut neerzetten,
maar hier gaat het dus gewoon verder, dan stop ik moet zoeken!
Ik heb de TT aangepast luie hond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ff de OP ook nog siemen
Ik heb niks aangepast hoor. Ik heb een ATV dag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ff de OP ook nog siemen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef Misstique het volgende:
Zo, dat is al stukken beter.
pffrtquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast luie hond..
Welk vak?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al verteld dat ik sinds vorige week juf ben? Ik geef bijles aan 4 koters, en ze vinden het geweldig en steken hun vingers op voordat ze praten enzo.
Nadeel is dat ik nu een les moet voorbereiden zodat het lijkt alsof ik weet wat ik doe.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef SiemeN het volgende:
Tiek?
Vooruit, omdat je gerekendt met dt typt mag het...quote:
Anders zou het aspect Nederlands niet naar voren komen he lambalquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je gerekendt met dt typt mag het...
Ja?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef SiemeN het volgende:
Tiek?
Haha, ik blijf nog langer hangen dan een alcoholist in een bar,quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders zou het aspect Nederlands niet naar voren komen he lambal
ennu weg hier ksst
Ga weg, ik wil weten wat SiemeN en Tiek aan het bespreken zijn en je ouwehoert erdoorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha, ik blijf nog langer hangen dan een alcoholist in een bar,
jou taak gedaan, nu ik hier rondhang, ehm, okequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zit BeF opgescheept met een dwarse puber die niet weg wil ganamijn taak voor vandaag is weer gedaan
tot morgen![]()
me is gone,quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga weg, ik wil weten wat SiemeN en Tiek aan het bespreken zijn en je ouwehoert erdoorheen.
Heb je ook lang weekend vanaf vrijdag?quote:
Nee, ik moet vrijdag gewoon werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je ook lang weekend vanaf vrijdag?.
Ik heb bijna net zoveel medelijden met je als dat ik met Knut het ijsbeertje heb.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik moet vrijdag gewoon werken.
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb bijna net zoveel medelijden met je als dat ik met Knut het ijsbeertje heb.
ik ben ook vrijquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?
Ik heb al een mobiele.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben ook vrij
als troost mag je mn ouwe mobiel kopne
[TK] Nokia 5140 Simlockvrij
ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Misstique het volgende:
Je bent weer terug op je ouwe niveau zie ik.
lambalquote:
Omdat het goede vrijdag is maar heidenen mogen niet mee doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom is iedereen vrijdag vrij behalve ik?
Dan is iedereen die in de commercie werkt dus heiden. Ahuh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat het goede vrijdag is maar heidenen mogen niet mee doen
Kom, laten we daar wat verandering in gaan brengen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Wat een hoop zwarten hier. Het lijkt Rotterdam wel.
haaiquote:
Kunnen we direct wat aan de PIcount van dit topic doen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
Puik idee.
smurfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Wat een hoop zwarten hier. Het lijkt Rotterdam wel.
Oops.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
We hebben nog geen 'lunch' gehad trouwens, Tiek.
Waarom niet?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Misstique het volgende:
En morgen ook niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan is iedereen die in de commercie werkt dus heiden. Ahuh.
Hele dag overleg en klantenbezoek.quote:
Ik mis je nu al.quote:
Misschien dat er 's middags nog eventjes ben. Misschien.quote:
Maar ik ben vrijdag dus alleen hier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga hopen.
zodra ik in delft ben. de zon schijnt en we geld hebbenquote:
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef SiemeN het volgende:
Dat ligt er een beetje aan wat ik vrijdag doe met m'n dag.
Meestal ben ik er dan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo..
Daar gaat m'n vrije dagquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ONZ je hard nodig heeft als mod. Al die lui die vrij zijn en gaan baggeren moeten ingedamd worden enzo..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh peopletjesgordon en Joling komen morgen bij me op het werk als stagiaires voor dat programma van hun !!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh peopletjesgordon en Joling komen morgen bij me op het werk als stagiaires voor dat programma van hun !!
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ohja, ik krijg nog 3 euro van je!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zodra ik in delft ben. de zon schijnt en we geld hebben![]()
quote:
ja stel je voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
joah ik had betaald in Café vlaanderen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |