Oi, dan wil ze straks toch compensatieshoppen. Hoe ga je dat doen dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik het voor doe ?![]()
Het leuke is natuurlijk dat mijn wederhelft denkt dat er geen reis in zit,vanwege het budget.![]()
Met de handboeien aan het bed bindenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oi, dan wil ze straks toch compensatieshoppen. Hoe ga je dat doen dan?
Je moet toch iets doen met die handboeien he, op straat gebruik ik ze nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Kinky.
TPG werkt niet meer mee hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef borisz het volgende:
als TPG meewerkt zou er vandaag een grote zak vol met kaarten bij Eilanden terecht komen![]()
Ik denk dat je het met TNT moet doen!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef borisz het volgende:
als TPG meewerkt zou er vandaag een grote zak vol met kaarten bij Eilanden terecht komen![]()
veel plezierquote:
Kijk zo hoort hetquote:
Gisteren was ik helaas te laat... de brievenmeneer had alles al opgehaald.. nou ja dan krijgt hij het morgenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het met TNT moet doen!
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:51 schreef borisz het volgende:
We moeten het bordje "pas op springende eenden" tevoorschijn halen voor half 4![]()
dan zit ik in vergaderingquote:Op woensdag 4 april 2007 13:51 schreef borisz het volgende:
We moeten het bordje "pas op springende eenden" tevoorschijn halen voor half 4![]()
sjimmie je moet niet gaan stelen, maar zelf boeven vangenquote:
Met het stelen van bandbreedte?quote:
Wel Spicy Tunaquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef sjimz het volgende:
is deze wel zichtbaar?
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SMS nu! Welke illegaal mag blijven?
Geweldig!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eBV1pqzAEuI![]()
Hoi Bloesjequote:
*purrr*quote:
Je bent nu eenmaal populairquote:
Nee op viste bij mn oom en tante voor 3 weken in Cape Elizabeth.quote:
Oh oja, dat was jijquote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee op viste bij mn oom en tante voor 3 weken in Cape Elizabeth.
Stofzuigen heb ik ook al achter de rug. Afwassen doe ik niet meer sinds we daar zo'n machine voor hebben aangeschaft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |