moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
btw, kan ik maar 1 dag(deel) genieten van mijn naam in de topic titel?
ohhhnee, ik doe het wel ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
psssst lienelien, I Bet Indie.. is vol.. ik durf geen nieuwe meer te maken hoor...
Nu al 7quote:
77 zeiden ze netquote:
hoezo dat danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
btw, kan ik maar 1 dag(deel) genieten van mijn naam in de topic titel?
Omdat het topic straks vol isquote:
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lul toch op man
Waar verzamelen die paupers altijd? juist. Bij die bunker in de schorem-esch![]()
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je de 300e post maakt, dan mag je #89 openen en zelf de TT verzinnen
Ikke niet, mag ik ook nietquote:
Iets met vliegen en stront.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zijn wel altijd die pauper-bennies die vanaf de andere kant van het spoor komen.![]()
uberhaupt je naam in de TTquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar het is not done om je eigen naam in de OP te zetten
nee die van Isaacquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, mag ik ook niet! Morgen weer fitnessen
![]()
Nope, was ik niet. Heb al paar jaar problemen met de knie maar nog niks geopend. Misschien wel eens in dat topic gepost als denk welk topic jij bedoelt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]ben jij niet die Fok!ker die ooit een topic over zijn blessure geopend had
K heb vorig jaar al een nieuwe Rayban gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Zwaai effe als je ons zietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
zo alweer afsluiten![]()
thuis ff eten, dan naar Enschede (nieuwe zonnebril halen...) en dan vanavond PSV kijken
Daar jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vlakbij station Drienerlo, aan de Hengelosestraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |