quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hij was z'n muziek aan het taggen via iTunes, dat duurt even.
Echt niet, met een quadcore kun je veel sneller Fok-topics refreshenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
Tja bij Intel zitten de echte quadcore processors al een tijd in de pijplijn. Lijkt me niet verwonderlijk als er binnenkort idd een upgrade van de Mac Pro komt.
Maar goed bij dit soort snelheden profiteer je ook alleen maar op Pro niveau.
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Hoe houden jullie het wit van de MacBook wit?
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
MB in de doos laten en je PC gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebtquote:
Niet scrubben me Cifquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...![]()
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet
Ow maar als je het wel wilt doen... een applecare plan kopen en om de maand naar de reseller gaan
M'n PC is een beetje stoffig aan het wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
MB in de doos laten en je PC gebruiken..
Alert van jequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebt
Ik probeer er nog enigzins leven in te houden door em als backup machine te gebruiken. En binnenkort C&C3 erop te spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
M'n PC is een beetje stoffig aan het worden![]()
Retroquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Tomasso het volgende:
Mijn iBook is nog bijna net zo wit als toen ik hem kocht in november 2005.
Elk jaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwen
Het enige wat ik eraan heb veranderd is dat ik het geheugen heb verdubbeld, verder is het nog precies dezelfde machine als toen ik hem kocht. En het draait nog perfect naar m'n wensen. Voorlopig hoeft m'n iBookje (quote:
Ja, uhuh...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Spice girlsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik ben door Last.FM erachter gekomen dat ik een liedje van de Sugababes leuk vind
Wel een nummer van een aantal jaartjes terug, ma goed dacht dat die allleen maar hoog Breez4h-gehalte nummers hadden..
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Je bent me voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zo'n busje iClean (. ) gekocht, werkt echt super. Volgens Gekson is het vast veel te duur en kan het vast ook met Glassex oid, maar goed.
Nee dat durfden ze me niet te garanderen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?
Ok en je bent echt aan het capturen? Want het is natuurlijk geen kwestie van klikken slepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef snoopy het volgende:
Geen domme vraag hoor, maar hij staat op afspelen (VCR). En alle tips die Apple zelf geeft heb ik ook al opgevolgd.
Kwestie van wennen. Ik vind het heerlijk werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb net trouwens dat "tapping" op de trackpad aangezet, maar jezus dat ding reageert nog gevoeliger dan een clitoris van een vrouw (NOFI voor de vrouwelijke Apple-gebruikers onder ons trouwens)Bij de minst of geringste aanraking klikt ie al iets aan...
Of ligt het aan mij?
En dat heb ik ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als het bij de oude wel werkt dan zou je haast denken van wel.
Misschien even opnieuw starten met de camera aangesloten.
Maar dat is wel een ontzettende windows oplossing
En zelfs als je de camera handmatig op play zet van iMovie geen signaal?quote:
Yep. En ook sync, wat heel vaak niet geval is met andere progrjes. Ennuh, Premiere op een Mac?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:36 schreef Junkie het volgende:
Ik werk meestal met andere video edit programma's, maar kan je in iMovie de beelden afspelen op de camera en dan zien in iMovie? Als je nog niet aan het capturen bent. En dan als hij aan het afspelen is op Rec druken.
(Zo doe ik het altijd in Premiere Pro op de faculteit.)
Dat was toch juist ooit afgeschaft? Ach Final Cut Pro FTWquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Yep. En ook sync, wat heel vaak niet geval is met andere progrjes. Ennuh, Premiere op een Mac?Nog niet, maar het komt eraan geloof ik.
Hmm ik ben benieuwd. Dan mogen ze wel met bijzondere features komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef skiczukie het volgende:
http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2080&Itemid=166
Systeem Voorkeuren --> Toetsenbord en Muis --> Muis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. Ik heb vandaag een MM aan mijn MB gehad, en standaard stond de scrollknop voor het openen van de widgets. Nu kom ik thuis, sluit mijn muis aan, en ik probeer op een link te klikken in Safari, en jawel, ik krijg de widgets te zien.Ik zie ook niet in de Preferences hoe ik dit weer moet terugzetten. Iemand een idee?
Die optie was er dus niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Systeem Voorkeuren --> Toetsenbord en Muis --> Muis.
Hier kan je knoppen toewijzen aan bepaalde acties. Linkermuisknop Primaire knop of Dashboard etc.
Thanks, hij doet het weer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Bij Dashboard &expose je muisknop unbinden?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm ik ben benieuwd. Dan mogen ze wel met bijzondere features komen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Junkie het volgende:
We zitten hier weer lekker doorelkaar te posten...
Beta oder final?quote:
Final. Het zal wel een fake zijn. Maar misschien ook niet, kunnen we het even testen voordat we het kopen heh.quote:
Sowieso is die shit veel te duur voor mij, dus ik download wel de Extreme Ultimate Deluxe Collector's Edition ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef Junkie het volgende:
Alleen jammer bij CS dat ze tig verschillende versies gaan uitgeven. Tis net Vista.![]()
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Adobe Creative Suite 3 Design Standard
Adobe Creative Suite 3 Web Premium
Adobe Creative Suite 3 Web Standard
Adobe Creative Suite 3 Production Premium
Adobe Creative Suite 3 Master Collection
En dan heb je daarin ook weer een Photoshop CS3 en een Photoshop CS3 Extended![]()
http://www.adobe.com/products/creativesuite/
Vergelijk: http://www.adobe.com/products/creativesuite/?cs3Tabs=compare
ik vind het wel logisch eigenlijk. Het zijn allemaal behoorlijk verschillende pakketten met duidelijke usergroups. Waarom zou je bijvoorbeeld willen betalen voor indesign als je een motion graphics designer bent etc. En wat moet je als gewone consumer met After FX?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef Junkie het volgende:
Alleen jammer bij CS dat ze tig verschillende versies gaan uitgeven. Tis net Vista.![]()
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Adobe Creative Suite 3 Design Standard
Adobe Creative Suite 3 Web Premium
Adobe Creative Suite 3 Web Standard
Adobe Creative Suite 3 Production Premium
Adobe Creative Suite 3 Master Collection
En dan heb je daarin ook weer een Photoshop CS3 en een Photoshop CS3 Extended![]()
http://www.adobe.com/products/creativesuite/
Vergelijk: http://www.adobe.com/products/creativesuite/?cs3Tabs=compare
Apple Store Romequote:Eerste Officiële Apple Store op het Europese Vaste Land opent de deuren
Apple heeft vandaag voor het eerst een officiele Apple Store geopend op het Europese vasteland. De nieuwe winkel is gevestigd in Rome.
Tot nu toe waren er alleen Apple retail winkels in het Verenigd Koninkrijk. Apple maakte echter onlangs bekend dat er nog ongeveer 10 winkels in Europa zullen worden geopend.
In 2005 verschenen er al vacatures voor de nieuwe winkel in Rome, maar het duurde nog anderhalf jaar voordat de deuren open gingen.
De winkel is gelegen aan de Via Collatina, en heeft een ruime glazen entree, Genius Bar, afdeling voor Apple TV en een speciale kinderhoek.
Foto's zijn te vinden op Macitynet.it. De eerste 1000 bezoekers hebben een gratis T-shirt ontvangen.
Je kan alles van die lui zeggen, maar ze zijn verdomde handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
>Moeder, ik word later Apple Genius
<
>
<
>
Mja. Ach.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan alles van die lui zeggen, maar ze zijn verdomde handig
Het is geen Paradigit of Mycom..quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gewoon bij de Apple Genius'en aan corpulente nerds denken die opgegroeid zijn zonder vrienden en zelf software voor hun Apple's zijn gaan maken om minder eenzaam te worden. En als je dan met een probleem langs komt dat zo'n gast dan ook terloops je nieuwe beste vriend wil worden, omdat hij in jou een nieuwe kans ziet .![]()
In de Paradigit of de Mycom staan alleen van die sneue gamertjes achter de balie.quote:
Veel keus heb je niet dus.. Een Apple Genius of een puisterige Gamenerd achter de balie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de Paradigit of de Mycom staan alleen van die sneue gamertjes achter de balie.Die werken daar dan zodat ze altijd battlefield 2 op de hoogste resolutie kunnen spelen
En als je thuis komt nadat een Apple Genius je geholpen heeft, dat je Adium opstart, en je gelijkt een popup krijgt: "Do you want to add applegenius_mike@apple.com to your contacts?".quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gewoon bij de Apple Genius'en aan corpulente nerds denken die opgegroeid zijn zonder vrienden en zelf software voor hun Apple's zijn gaan maken om minder eenzaam te worden. En als je dan met een probleem langs komt dat zo'n gast dan ook terloops je nieuwe beste vriend wil worden, omdat hij in jou een nieuwe kans ziet .![]()
Ik hoef ze allebei niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik prefereer de gamenerd. Dan lees ik me even in over wat ik wil kopen en ga ik allemaal vragen stellen die ' ie niet kan beantwoorden.
Heb ik ook een leuke dag
Je hebt liever die Linux-chick natuurlijk...quote:
Mijn idee, had iets stijlvoller gekund wel dan het huidige interieurquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het voor een *Apple* winkel in *Rome* maar een flauwe V&D bedoening, zo van de foto's af te zien. Eigenlijk.
Gelukkig hebben al mijn vrienden ook een Apple met camquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echte addicts gebruiken alleen iChat natuurlijk, dat Adium is alleen voor MSN en Yahoo loserts natuurlijk..
zal eens kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand toevallig een regkey liggen van Boomerang..?![]()
Appeltje+shift+3 voor hele screenshotquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef Tware het volgende:
Weet iemand hoe je in OSX screenshots maakt? BIj windows zit er zon leuk prinscreen knopje op het toetsenboard, hier niet...
En jij waarschijnlijk spuitelf 142, hoevaak is dit al niet gevraagd. Het zou misschien in de OP's moeten staan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Appeltje+shift+3 voor hele screenshot
Appeltje+shift+4 voor gedeelte van scherm (nadat je dit hebt gedaan kan je spatiebalk ook indrukken, dan worden vernsters automatisch weergegeven.
Die trick met de spatiebalk kende ik nog niet, die is wel handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Appeltje+shift+3 voor hele screenshot
Appeltje+shift+4 voor gedeelte van scherm (nadat je dit hebt gedaan kan je spatiebalk ook indrukken, dan worden vernsters automatisch weergegeven.
Bedankt dat je me hier aan helpt herinnerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje homo's hier, ook snel CS3 downen heh, nu ga ik nog maart met 10 kb/s.
Idd. En het zou fijn zijn als Google iets nuttigs zou melden bij een zoekactie als "os x screenshot". Oh hee, dat doet ie ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En jij waarschijnlijk spuitelf 142, hoevaak is dit al niet gevraagd. Het zou misschien in de OP's moeten staan.
Bij mij gaat 'ie lekker nog met 300.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef skiczukie het volgende:
7,6 kb/s. Bedankt. Toen ik vanmiddag postte dat ik aan het downen was ging het me 230 kb/s.
Ben je morgen op school?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Bij mij gaat 'ie lekker nog met 300.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef TwyLight het volgende:
"This is Adobe Creative Suite 3 Design Premium pre-release 30-day trial.
Including: Flash and Dreamweaver with PS, Illustrator, InDesign and Acrobat. "
Ik wacht wel op de officiele release en dan download ik mooi de Master Collection
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[SN] : 1326-0262-2192-5687-4024-4755
[SN] : 1326-0750-8173-9966-3895-5607
[SN] : 1326-0626-1671-3776-4934-4757
![]()
Hoitvp btw.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik wacht wel op de officiele release en dan download ik mooi de Master Collection
a bunch of bull crapquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is last.fm nou weer?
Tof.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is last.fm nou weer?
Dat dacht ik al. Ik denk, gebaseerd op nietzman's fotoboek, het een site is waarop anderen kunnen zien welke muziek je hebt geluisterd?quote:
En die daar heel slick de meest toffe web4.0 zooi achterplakt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef skiczukie het volgende:
Dat dacht ik al. Ik denk, gebaseerd op nietzman's fotoboek, het een site is waarop anderen kunnen zien welke muziek je hebt geluisterd?
Bei Mannern, welche Liebe fuhlenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het loopt nu een beetje in het slop.. Sjoe gaat in zichzelf snijden als ik the Smiths draai, dus dat doe ik de laatste tijd wat minder. ("Wat moet je nou met zo'n jammerende homo ?") Nu ook even genieten van het feit dat hij weg is door heel hard mijn lievelingsopera te draaien.
. Die Zauberflöte, van Mozart.
.
1) Jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik volgende maand een MB halen, en zo ja: met of zonder die 319euro applecare
nee niet slim, wacht sowieso op leopard
Nee, dat doen we niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leopard download je toch gewoon?
Over downloaden gesproken, thanks voor de hulp me Usenet. Werkt als een tierelier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik gebruik geen Photoshop. Maar ik wil je best met 5 kb/s laten downloaden hoor. Ik ben de beroerdste niet.
Die album cover widget nog kunnen testen? Ik ben nu bezig om de ontbrekende covers via Google (Images) op te sporen, niet leuk...quote:
Hey, je bent er weer.quote:
Ja, ik was allemaal keimoeilijke 'dingen' doen in iTunes.quote:
Ik gebruik Unison, heb een Eweka abbo-tje afgesloten en gebruik gewoon UnrarX. Die Par dingen download ik geeneens (haal ik uit de queue). Het is eigenlijk teringsimpel allemaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
Wat is het beste programma dan? Unison?
ik snap die par bestanden nooiti'm a n00b
Nee, ik ben een week bij mijn ouders. Mijn iTunes libary staat thuis op mijn iMac dus daar kan ik het pas gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die album cover widget nog kunnen testen? Ik ben nu bezig om de ontbrekende covers via Google (Images) op te sporen, niet leuk....
Okee. En, gelukt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik was allemaal keimoeilijke 'dingen' doen in iTunes..
Ok, cool.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben een week bij mijn ouders. Mijn iTunes libary staat thuis op mijn iMac dus daar kan ik het pas gebruiken. Ik heb hem wel genoteerd als "Todo"
.
Wisselende resultaten ski, wisselende resultaten.quote:
Die poortwachter zo als Tamino voor Pamina komt: "Je komt hier om een vrouw te reddden? Maar vrouwen praten alleen maar en ze doen niks nuttigs !"quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bei Mannern, welche Liebe fuhlen![]()
*Lezen gaat*quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in het vorige topic een heel stuk getypt TwyLight. Probeer eerst dat eens.
Is netjes inderdaad, minimale veranderingen, net wat moderner, i like.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die nieuwe lay-out van nu.nl ziet er overigens best strak uit.
Ik krijg m'n ratio daar maar niet omhoog, niemand dlt van mij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Blaxje het volgende:
Oink heeft CS3.
Prachtige opera; kan hem zowat dromen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die poortwachter zo als Tamino voor Pamina komt: "Je komt hier om een vrouw te reddden? Maar vrouwen praten alleen maar en ze doen niks nuttigs !"
Kolere duur ding!!quote:
In een iLap zit ook zo'n steun. Erg fijn. Ook omdat je MB wat hoger getild wordt. En hij koelt een beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef TwyLight het volgende:
iemand die weet waar ik een fijn pols ding kan halen wat je er onder kan leggen bij de muis.
heb de laatste tijd last van mn pols
die ben ik ook een keer tegengekomen ja, ben er nooit achter gekomen hoe te installeren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef Fluxi het volgende:
SABnzbd vind ik erg fijn om te downloaden met usenet.
Je gooit een nzb file op je Desktop en het ding download alles, checkt alle files en als ze stuk zijn download ie ook de nodige par files. Vervolgens fixed ie alle files en pakt het allemaal netjes uit.
Tis wel wat lastiger te installeren omdat het een aantal python libs nodig heeft maar die zijn wel met fink of darwinports te installeren.
http://sourceforge.net/projects/sabnzbd/
Ja het werkt geweldig, installatie is niet zo heel moeilijk hoor. Als je darwin ports geinstallerd hebt kun je met port alle benodige python modules installeren (staan allemaal in de README) config file fixen en runnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef TwyLight het volgende:
mooi he
[..]
die ben ik ook een keer tegengekomen ja, ben er nooit achter gekomen hoe te installeren.
Ik zal is kijken of ik een mooie howto kan makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:51 schreef TwyLight het volgende:
zou je het ff precies uit kunnen leggen![]()
?
ik ga nu naar bed
tot morgen
Ik heb ook zo'n ding vanwege mijn RSI, maar ik vind het maar niks. Ik ergerde me kapot, je bent zo veel minder flexibel met het bewegen van je muis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef TwyLight het volgende:
iemand die weet waar ik een fijn pols ding kan halen wat je er onder kan leggen bij de muis.
heb de laatste tijd last van mn pols
Ik kon als achtjarig kind ofzo al stukken meezingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Prachtige opera; kan hem zowat dromen.
Gelukkig weet je, dat het door je eigen onkunde is in dit gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb net voor het eerst ooit in m'n leven een mac laten vastlopen
Haha ik heb in totaal 5 keer een Kernel Panic gehad en hem voor de grap 1 keer laten vast lopen (gewoon alles in mijn dock openen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb net voor het eerst ooit in m'n leven een mac laten vastlopen
Dat zou gewaardeerd...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Fluxi het volgende:
Ik zal is kijken of ik een mooie howto kan maken
Veel minder resources dan Unisons tegenover het gemak van Unison weegt in dit geval niet op. Ten eerste moet je darwinports aan de praat krijgen, daarna een schietgebed doen dat je python modules werken, je zal het vast nog moeten configureren en er draait nog steeds een proces extra mee op de achtergrond die continue je Desktop in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:49 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Ja het werkt geweldig, installatie is niet zo heel moeilijk hoor. Als je darwin ports geinstallerd hebt kun je met port alle benodige python modules installeren (staan allemaal in de README) config file fixen en runnen
Het gebruikt ook zoveel minder resources dan unison.
Hellanzb is trouwens ook erg gaaf zelfde idee en er is zelfs een widget voor.
Transmission en Cabos gebruik ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat zou gewaardeerd...![]()
Ik ben namelijk ook nog opzoek naar een mooie oplossing voor usenet.
Azureus voor bittorrent, LimeWire voor de losse kleine dingetjes, verder ken ik weinig andere goede clients voor P2P.
Nag dat viel mee. Een maat van me zat te rommelen in iTunes en ik drukte per ongelul op de knop voor Frontrow op de afstandsbediening. Was echt niks meer aan te redden, behalve een reset.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gelukkig weet je, dat het door je eigen onkunde is in dit geval
ShakesPeer voor DC, en Acquisition voor, dacht ik, ook het Limewire netwerk zijn ook aanraders.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat zou gewaardeerd...![]()
Ik ben namelijk ook nog opzoek naar een mooie oplossing voor usenet.
Azureus voor bittorrent, LimeWire voor de losse kleine dingetjes, verder ken ik weinig andere goede clients voor P2P.
Het is inderdaad wel wat lastiger aan de praat te krijgen. En er draait idd ook een daemon.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel minder resources dan Unisons tegenover het gemak van Unison weegt in dit geval niet op. Ten eerste moet je darwinports aan de praat krijgen, daarna een schietgebed doen dat je python modules werken, je zal het vast nog moeten configureren en er draait nog steeds een proces extra mee op de achtergrond die continue je Desktop in de gaten houdt.
Unison start je wanneer je wilt en je merkt amper dat het draait.
Ugh, klinkt weer als een Linux-nachtmerrie. Ik zou het misschien wel kunnen, maar ik ga er niet aan beginnen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:49 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Ja het werkt geweldig, installatie is niet zo heel moeilijk hoor. Als je darwin ports geinstallerd hebt kun je met port alle benodige python modules installeren (staan allemaal in de README) config file fixen en runnen
Het gebruikt ook zoveel minder resources dan unison.
Hellanzb is trouwens ook erg gaaf zelfde idee en er is zelfs een widget voor.
Motion starten, ingewikkelde bewerking uitvoeren. iMac gaat lekker loeien. SPLAT. Processor doorgefiktquote:
Rook en the lovely smell of burned electronicsquote:
Och, de hoeveelheid CPUs die ik door heb laten fikken. Maar goed, dat is ook min of meer mijn studiequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rook en the lovely smell of burned electronics
Ze wisten bij de Macstore ook niet wat ze zagen
Omdat nieuwsgroepen meestal legaal zijn, en het altijd werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
En btw, waarom nieuwsgroepen als je FTP hebt
Een process dat op de achtergrond draait en af en toe kijkt of ergens een NZBtje geplaatst is versus het zelf moeten hanessen met PAR en RAR files.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel minder resources dan Unisons tegenover het gemak van Unison weegt in dit geval niet op. Ten eerste moet je darwinports aan de praat krijgen, daarna een schietgebed doen dat je python modules werken, je zal het vast nog moeten configureren en er draait nog steeds een proces extra mee op de achtergrond die continue je Desktop in de gaten houdt.
Unison start je wanneer je wilt en je merkt amper dat het draait.
Naar mijn weten is downloaden nog steeds nicht verboten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat nieuwsgroepen meestal legaal zijn, en het altijd werkt.
1 2 3 | [RAR-INFO] american.dad.315.hr-dimension: => Unpacked 1 file(s) in 4.7s [DEL-INFO] american.dad.315.hr-dimension: => Deleted 17 file(s) |
En deze FTP-server, die zijn niet toevallig gehacked? Dat is iemands thuisserver?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naar mijn weten is downloaden nog steeds nicht verboten...![]()
Ja ja ja, je hebt al gelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[ code verwijderd ]
350 megabyte binnen 5 seconden uitpakken. Dat is mij met welk Mac programma dan ook, inclusief het openen van het RAR bestand en het starten van het programma, nog nooit gelukt.
Je moet gewoon een aantal mensjes kennen die "Kennisnet" of "Uni-surfnet" hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En deze FTP-server, die zijn niet toevallig gehacked? Dat is iemands thuisserver?
Universiteit serverquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet gewoon een aantal mensjes kennen die "Kennisnet" of "Uni-surfnet" hebben.
Oh, ik bedoelde het ook niet naaiballerig, ik vroeg me meer af hoe hier de grens eigenlijk lag.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:12 schreef Junkie het volgende:
We hebben het toch over het downloaden in het algemeen en niet over een specifieke download. Met links naar illegale bestanden. Maar laat verder de modjes er maar over beslissen.
Je bent welkom, alleen elke dag is er wel weer een nieuw topicquote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Jeetje, jullie posten behoorlijk door hier, in die quickchat!![]()
Gaaf. Ga ik ook proberen!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:11 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/gadget(...)e-laptops-249295.php
Oh help! Dus effe een weekendje weg, en hup, je bent de hele draad kwijt?!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef Mr.Noodle het volgende: Je bent welkom, alleen elke dag is er wel weer een nieuw topic
Nee want het gaat toch nergens overquote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh help! Dus effe een weekendje weg, en hup, je bent de hele draad kwijt?!![]()
Ach, kwestie van het Topicnummer +2quote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh help! Dus effe een weekendje weg, en hup, je bent de hele draad kwijt?!![]()
Klinkt veelbelovend!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:35 schreef TwyLight het volgende: Nee want het gaat toch nergens over[afbeelding]
Beta tog?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
InDesign CS3 vliegt echt als de neten![]()
Geen omgekatte beta met een ander about plaatje erin oid?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:17 schreef Blaxje het volgende:
Creative Suite CS3 torrent is confirmed als echt.
Waarschijnlijk mag je updaten tot versie 8.0, maar de voor upgrade mag je alweer lappen...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, als je Quicktime Pro koopt, geld die aanschaf dan ook bij nieuwe versies?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet. Wat is er mis met Spotlight en wat kan Google daar in vredesnaam nog aan toevoegen? Typisch geval van een graantje mee willen pikken van de hype.
Niet dat ik het daarom wil gebruiken, maar dat kan Spotlight iig niet. Al zal dat ook veranderen zodra Time Machine er is.quote:De zoektool indexeert verder verwijderde bestanden en verschillende versies van bestanden. Indien een bestand per ongeluk gewist wordt, kan via Google Desktop in veel gevallen de informatie worden teruggehaald.
Als het goed is staat de Google Toolbar voor Safari ook al in de planningquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Q. het volgende:
Ze zijn wel laat met die 1 april grap dit jaar.
Ik moet mezelf corrigeren: Hij vindt de muziek wel, maar dan alleen als ik op de filename (= titel van het nummer) zoek, en dus niet als ik in de ID3 tags ga zitten zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Als iTunes aanstaat vind hij ze iig wel bij mij.
Werkt perfect!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:11 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/gadget(...)e-laptops-249295.php
Thanks, ik heb het via Onyx geleegd. Hij is aan het indexen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef Junkie het volgende:
Ik kan hier gewoon op ID3 tags zoeken. Spotlight moet gewoon op metadata zoeken. (mds service = meta data service)
Of je laat spotlight een nieuwe index aanmaken
Even snel gegoogled
how-to (niet helemaal voor dit, maar je krijgt hetzelfde resultaat)
http://www.macintouch.com/tiger12.html
Een gewoon doek, werkt dat niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat vinden jullie? Is een iSkin handig voor een MacBook? Ik laat de MacBook regelmatig aanstaan om te downloaden, helemaal dichtklappen kan niet, is het dan aan te raden een iSkin te kopen?
Hoezo? Ga je dan vlak naast je MacBook zitten eten oid, of zit je in een erg stoffige omgeving/werkplaats?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat vinden jullie? Is een iSkin handig voor een MacBook? Ik laat de MacBook regelmatig aanstaan om te downloaden, helemaal dichtklappen kan niet, is het dan aan te raden een iSkin te kopen?
Check. Het zal wel minor zijn, maar toch spannend.quote:
Of de 8-core Mac Pro'squote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Daklem het volgende:
Misschien een nieuwe ipod?
Of nieuwe macbook PRO's?
![]()
Ik was eerder.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Geqxon het volgende:
Dubbele quadcore in de Mac Pro?
Nou dan hoop ik toch lekker op een 16 code Mac Pro :6quote:
1 2 | Chauffeur is onderweg 04-04-2007 |
dan zal de nl store ook wel snel volgen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef super-muffin het volgende:
Hm, alleen de US store is offline.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Geqxon het volgende:
Een nieuwe Mac Pro zou nu CS3 uit is best goed verkopen
Van mij mag er best een 13' macbook pro komen! Dan zou ik hem serieus overwegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:19 schreef Geqxon het volgende:
En dan met name als het een voor de consument betaalbare Mac Pro is
Te klein om lekker op te photoshoppen. IMHO.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Van mij mag er best een 13' macbook pro komen! Dan zou ik hem serieus overwegen.![]()
heeft dat nut? om de resolutie te behouden op een ipod video schermpje?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:25 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die weet hoe je IN itunes je filmpje naar ipod converteert MAAR hij moet het huidige formaat behouden, als ik nu een HD filmpje omzet is die ineens vet klein
steek het geld dan liever in een mooie G5.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
En welke semi-professional koopt hier Adobe CS3 in plaats van het downloaden?
Ik ken iemand die de CS2 Creative Suite heeft gekocht, maar die heeft chronisch geld teveel en verdient soms nog wel eens iets bij met die software. Verder ken ik echt he-le-maal niemand die Photoshop heeft gekocht (en dan niet via een student discount oid).quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Komt vast een leuke studenten licencie van.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
klopt, maar ik vind 15" (En al helemaal niet te hebben over 17") te groot om dagelijks mee te nemen. Ik sleep nu nog met een pc rond elke dag naar school. Zodra ik wat cash heb, gaat er ook zeker een macbook komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Te klein om lekker op te photoshoppen. IMHO.
Ik zag eerst alleen het plaatje zonder jouw commentaar en schrok ff.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Maar ik zal mn Mockup wel even posten
[afbeelding]
Die gaan nu en masse gedumpt worden. 14.gifquote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
steek het geld dan liever in een mooie G5.![]()
Mwoa. Hij past gewoon in mn eastpack met de second skinquote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind 15" (En al helemaal niet te hebben over 17") te groot om dagelijks mee te nemen. Ik sleep nu nog met een pc rond elke dag naar school. Zodra ik wat cash heb, gaat er ook zeker een macbook komen.
geen probleem imoquote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die gaan nu en masse gedumpt worden. 14.gif
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=94698B27&nplm=TL952quote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Stomme vraag misschien.
Maar is het mogelijk om mijn Powerbook aan te sluiten op een Sony Bravia TV? En zo ja, wat heb ik daarvoor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |