quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hij was z'n muziek aan het taggen via iTunes, dat duurt even.
Echt niet, met een quadcore kun je veel sneller Fok-topics refreshenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
Tja bij Intel zitten de echte quadcore processors al een tijd in de pijplijn. Lijkt me niet verwonderlijk als er binnenkort idd een upgrade van de Mac Pro komt.
Maar goed bij dit soort snelheden profiteer je ook alleen maar op Pro niveau.
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Hoe houden jullie het wit van de MacBook wit?
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
MB in de doos laten en je PC gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebtquote:
Niet scrubben me Cifquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...![]()
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet
Ow maar als je het wel wilt doen... een applecare plan kopen en om de maand naar de reseller gaan
M'n PC is een beetje stoffig aan het wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
MB in de doos laten en je PC gebruiken..
Alert van jequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebt
Ik probeer er nog enigzins leven in te houden door em als backup machine te gebruiken. En binnenkort C&C3 erop te spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
M'n PC is een beetje stoffig aan het worden![]()
Retroquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Tomasso het volgende:
Mijn iBook is nog bijna net zo wit als toen ik hem kocht in november 2005.
Elk jaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwen
Het enige wat ik eraan heb veranderd is dat ik het geheugen heb verdubbeld, verder is het nog precies dezelfde machine als toen ik hem kocht. En het draait nog perfect naar m'n wensen. Voorlopig hoeft m'n iBookje (quote:
Ja, uhuh...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Spice girlsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik ben door Last.FM erachter gekomen dat ik een liedje van de Sugababes leuk vind
Wel een nummer van een aantal jaartjes terug, ma goed dacht dat die allleen maar hoog Breez4h-gehalte nummers hadden..
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Je bent me voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zo'n busje iClean (. ) gekocht, werkt echt super. Volgens Gekson is het vast veel te duur en kan het vast ook met Glassex oid, maar goed.
Nee dat durfden ze me niet te garanderen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?
Ok en je bent echt aan het capturen? Want het is natuurlijk geen kwestie van klikken slepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef snoopy het volgende:
Geen domme vraag hoor, maar hij staat op afspelen (VCR). En alle tips die Apple zelf geeft heb ik ook al opgevolgd.
Kwestie van wennen. Ik vind het heerlijk werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb net trouwens dat "tapping" op de trackpad aangezet, maar jezus dat ding reageert nog gevoeliger dan een clitoris van een vrouw (NOFI voor de vrouwelijke Apple-gebruikers onder ons trouwens)Bij de minst of geringste aanraking klikt ie al iets aan...
Of ligt het aan mij?
En dat heb ik ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als het bij de oude wel werkt dan zou je haast denken van wel.
Misschien even opnieuw starten met de camera aangesloten.
Maar dat is wel een ontzettende windows oplossing
En zelfs als je de camera handmatig op play zet van iMovie geen signaal?quote:
Yep. En ook sync, wat heel vaak niet geval is met andere progrjes. Ennuh, Premiere op een Mac?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:36 schreef Junkie het volgende:
Ik werk meestal met andere video edit programma's, maar kan je in iMovie de beelden afspelen op de camera en dan zien in iMovie? Als je nog niet aan het capturen bent. En dan als hij aan het afspelen is op Rec druken.
(Zo doe ik het altijd in Premiere Pro op de faculteit.)
Dat was toch juist ooit afgeschaft? Ach Final Cut Pro FTWquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Yep. En ook sync, wat heel vaak niet geval is met andere progrjes. Ennuh, Premiere op een Mac?Nog niet, maar het komt eraan geloof ik.
Hmm ik ben benieuwd. Dan mogen ze wel met bijzondere features komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef skiczukie het volgende:
http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2080&Itemid=166
Systeem Voorkeuren --> Toetsenbord en Muis --> Muis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. Ik heb vandaag een MM aan mijn MB gehad, en standaard stond de scrollknop voor het openen van de widgets. Nu kom ik thuis, sluit mijn muis aan, en ik probeer op een link te klikken in Safari, en jawel, ik krijg de widgets te zien.Ik zie ook niet in de Preferences hoe ik dit weer moet terugzetten. Iemand een idee?
Die optie was er dus niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Systeem Voorkeuren --> Toetsenbord en Muis --> Muis.
Hier kan je knoppen toewijzen aan bepaalde acties. Linkermuisknop Primaire knop of Dashboard etc.
Thanks, hij doet het weer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Bij Dashboard &expose je muisknop unbinden?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm ik ben benieuwd. Dan mogen ze wel met bijzondere features komen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Junkie het volgende:
We zitten hier weer lekker doorelkaar te posten...
Beta oder final?quote:
Final. Het zal wel een fake zijn. Maar misschien ook niet, kunnen we het even testen voordat we het kopen heh.quote:
Sowieso is die shit veel te duur voor mij, dus ik download wel de Extreme Ultimate Deluxe Collector's Edition ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef Junkie het volgende:
Alleen jammer bij CS dat ze tig verschillende versies gaan uitgeven. Tis net Vista.![]()
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Adobe Creative Suite 3 Design Standard
Adobe Creative Suite 3 Web Premium
Adobe Creative Suite 3 Web Standard
Adobe Creative Suite 3 Production Premium
Adobe Creative Suite 3 Master Collection
En dan heb je daarin ook weer een Photoshop CS3 en een Photoshop CS3 Extended![]()
http://www.adobe.com/products/creativesuite/
Vergelijk: http://www.adobe.com/products/creativesuite/?cs3Tabs=compare
ik vind het wel logisch eigenlijk. Het zijn allemaal behoorlijk verschillende pakketten met duidelijke usergroups. Waarom zou je bijvoorbeeld willen betalen voor indesign als je een motion graphics designer bent etc. En wat moet je als gewone consumer met After FX?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef Junkie het volgende:
Alleen jammer bij CS dat ze tig verschillende versies gaan uitgeven. Tis net Vista.![]()
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Adobe Creative Suite 3 Design Standard
Adobe Creative Suite 3 Web Premium
Adobe Creative Suite 3 Web Standard
Adobe Creative Suite 3 Production Premium
Adobe Creative Suite 3 Master Collection
En dan heb je daarin ook weer een Photoshop CS3 en een Photoshop CS3 Extended![]()
http://www.adobe.com/products/creativesuite/
Vergelijk: http://www.adobe.com/products/creativesuite/?cs3Tabs=compare
Apple Store Romequote:Eerste Officiële Apple Store op het Europese Vaste Land opent de deuren
Apple heeft vandaag voor het eerst een officiele Apple Store geopend op het Europese vasteland. De nieuwe winkel is gevestigd in Rome.
Tot nu toe waren er alleen Apple retail winkels in het Verenigd Koninkrijk. Apple maakte echter onlangs bekend dat er nog ongeveer 10 winkels in Europa zullen worden geopend.
In 2005 verschenen er al vacatures voor de nieuwe winkel in Rome, maar het duurde nog anderhalf jaar voordat de deuren open gingen.
De winkel is gelegen aan de Via Collatina, en heeft een ruime glazen entree, Genius Bar, afdeling voor Apple TV en een speciale kinderhoek.
Foto's zijn te vinden op Macitynet.it. De eerste 1000 bezoekers hebben een gratis T-shirt ontvangen.
Je kan alles van die lui zeggen, maar ze zijn verdomde handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
>Moeder, ik word later Apple Genius
<
>
<
>
Mja. Ach.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan alles van die lui zeggen, maar ze zijn verdomde handig
Het is geen Paradigit of Mycom..quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gewoon bij de Apple Genius'en aan corpulente nerds denken die opgegroeid zijn zonder vrienden en zelf software voor hun Apple's zijn gaan maken om minder eenzaam te worden. En als je dan met een probleem langs komt dat zo'n gast dan ook terloops je nieuwe beste vriend wil worden, omdat hij in jou een nieuwe kans ziet .![]()
In de Paradigit of de Mycom staan alleen van die sneue gamertjes achter de balie.quote:
Veel keus heb je niet dus.. Een Apple Genius of een puisterige Gamenerd achter de balie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de Paradigit of de Mycom staan alleen van die sneue gamertjes achter de balie.Die werken daar dan zodat ze altijd battlefield 2 op de hoogste resolutie kunnen spelen
En als je thuis komt nadat een Apple Genius je geholpen heeft, dat je Adium opstart, en je gelijkt een popup krijgt: "Do you want to add applegenius_mike@apple.com to your contacts?".quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gewoon bij de Apple Genius'en aan corpulente nerds denken die opgegroeid zijn zonder vrienden en zelf software voor hun Apple's zijn gaan maken om minder eenzaam te worden. En als je dan met een probleem langs komt dat zo'n gast dan ook terloops je nieuwe beste vriend wil worden, omdat hij in jou een nieuwe kans ziet .![]()
Ik hoef ze allebei niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik prefereer de gamenerd. Dan lees ik me even in over wat ik wil kopen en ga ik allemaal vragen stellen die ' ie niet kan beantwoorden.
Heb ik ook een leuke dag
Je hebt liever die Linux-chick natuurlijk...quote:
Mijn idee, had iets stijlvoller gekund wel dan het huidige interieurquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het voor een *Apple* winkel in *Rome* maar een flauwe V&D bedoening, zo van de foto's af te zien. Eigenlijk.
Gelukkig hebben al mijn vrienden ook een Apple met camquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echte addicts gebruiken alleen iChat natuurlijk, dat Adium is alleen voor MSN en Yahoo loserts natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |