quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hij was z'n muziek aan het taggen via iTunes, dat duurt even.
Echt niet, met een quadcore kun je veel sneller Fok-topics refreshenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
Tja bij Intel zitten de echte quadcore processors al een tijd in de pijplijn. Lijkt me niet verwonderlijk als er binnenkort idd een upgrade van de Mac Pro komt.
Maar goed bij dit soort snelheden profiteer je ook alleen maar op Pro niveau.
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Hoe houden jullie het wit van de MacBook wit?
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
MB in de doos laten en je PC gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebtquote:
Niet scrubben me Cifquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Af en toe een laagje chloor er overheen spuiten...![]()
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet
Ow maar als je het wel wilt doen... een applecare plan kopen en om de maand naar de reseller gaan
M'n PC is een beetje stoffig aan het wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
MB in de doos laten en je PC gebruiken..
Alert van jequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is ook de enige reactie die je in de laatste 3 topics telkens gegeven hebt
Ik probeer er nog enigzins leven in te houden door em als backup machine te gebruiken. En binnenkort C&C3 erop te spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
M'n PC is een beetje stoffig aan het worden![]()
Retroquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Tomasso het volgende:
Mijn iBook is nog bijna net zo wit als toen ik hem kocht in november 2005.
Elk jaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat plan heb ik sinds gisteren, dus ik kan 'm nu ieder jaar vernieuwen
Het enige wat ik eraan heb veranderd is dat ik het geheugen heb verdubbeld, verder is het nog precies dezelfde machine als toen ik hem kocht. En het draait nog perfect naar m'n wensen. Voorlopig hoeft m'n iBookje (quote:
Ja, uhuh...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Spice girlsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik ben door Last.FM erachter gekomen dat ik een liedje van de Sugababes leuk vind
Wel een nummer van een aantal jaartjes terug, ma goed dacht dat die allleen maar hoog Breez4h-gehalte nummers hadden..
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elk jaarelke 6 maand man...
Bij de de apple helpdesk zeiden ze overigens dat als je je topcase laat vervangen hij ook wit hoort te blijven dus dat het bij mij stom toeval was...
Je bent me voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zo'n busje iClean (. ) gekocht, werkt echt super. Volgens Gekson is het vast veel te duur en kan het vast ook met Glassex oid, maar goed.
Nee dat durfden ze me niet te garanderen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een gele topcase valt altijd onder de garantie? Dus als het in het eerste jaar gebeurt, en je hebt geen AppleCare, dan wordt -ie ook vervangen?
Ok en je bent echt aan het capturen? Want het is natuurlijk geen kwestie van klikken slepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef snoopy het volgende:
Geen domme vraag hoor, maar hij staat op afspelen (VCR). En alle tips die Apple zelf geeft heb ik ook al opgevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |