abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48002659
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kan niet wachten tot de zomer. Elke week die langer duurt verliezen we meer spelers en meer uitzicht op prijzen.
Ik ben alleen blij met de zomer als Koeman eruit gebonjourd wordt en er weer wat vakkennis binnen de organisatie komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 april 2007 @ 13:45:53 #202
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48002686
Als PSV kampioen wordt zal Koeman er toch niet uitvliegen?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48002695
Fred Rutten en Eijkelkamp zou toch een mooie combinatie zijn?
pi_48002719
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef SiemeN het volgende:
Waarschijnlijk niet en de kans is ook best aanwezig dat hij blijft zitten als we geen kampioen worden. Ik sprak slechts mijn hoop uit .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 13:47:14 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48002732
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef SiemeN het volgende:
dan ehbben ze te weinig redenen ja.

Maar mochten we geen kampioen worden dan moet je nog gaan zitten duimen dat je überhaupt EC haalt want dan zou Feyenoord treffen in de eerste ronde en dat is toch niet onze meest favoriete tegenstander
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 april 2007 @ 13:47:36 #206
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48002743
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
Fred Rutten en Eijkelkamp zou toch een mooie combinatie zijn?
Die zie ik voorlopig niet vertrekken uit Enschede.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48002767
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan ehbben ze te weinig redenen ja.

Maar mochten we geen kampioen worden dan moet je nog gaan zitten duimen dat je überhaupt EC haalt want dan zou Feyenoord treffen in de eerste ronde en dat is toch niet onze meest favoriete tegenstander
Maak je geen zorgen, we worden alsnog 4e en dan mogen we tegen AZ .
pi_48002792
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Klets natuurlijk....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 13:56:06 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48003010
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef SiemeN het volgende:

[..]

als ze naar een topclub kunnen moeten ze dat natuurlijk meteen doen. Bovendien zijn de mensen die het niet in ze zagen zitten inmiddels weg. Westerhof/Timmer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 april 2007 @ 13:58:42 #210
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48003102
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als ze naar een topclub kunnen moeten ze dat natuurlijk meteen doen. Bovendien zijn de mensen die het niet in ze zagen zitten inmiddels weg. Westerhof/Timmer
Ah, dat laatste heb ik me niet zo mee bezig gehouden. Dat veranderd al een hoop natuurlijk.
pi_48003321
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klets natuurlijk....
Hoezo? Ze voelen zich allebei enorm thuis in die regio en bij de club, met de mensen. Er staat volgens mij een hele nauwe organisatie met allemaal mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben. Ik denk niet dat ze dat gelijk na een jaar al in de steek laten, na alles wat ze hebben opgebouwd en hebben gevormd. Zeker niet voor de club - ongeacht of die mensen wel of niet weg zijn - waar je eerst niet goed genoeg voor werd geacht en waar je weer helemaal opnieuw kan beginnen met opbouwen.

Stel dat PSV het echt niet haalt, dus CL voorronde, dan stopt Cocu, dan zijn Alex, Gomes, Farfan en misschien wel Kone weg. Misschien dat spelers als Culina en Vayrinen wellicht wel wat anders gaan zoeken bij interesse. Ik kan me niet voorstellen dat Rutte dat leuker zou vinden dan met zijn Twente Europa in te gaan.

Overigens zie ik Koeman ongeacht welk resultaat never nooit ontslagen worden.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:06:09 #212
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48003354
Nu al met volgend seizoen bezig, geloven jullie er echt niet meer in?
Secrets never die. Only people.
pi_48003444
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoezo? Ze voelen zich allebei enorm thuis in die regio en bij de club, met de mensen. Er staat volgens mij een hele nauwe organisatie met allemaal mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben. Ik denk niet dat ze dat gelijk na een jaar al in de steek laten, na alles wat ze hebben opgebouwd en hebben gevormd. Zeker niet voor de club - ongeacht of die mensen wel of niet weg zijn - waar je eerst niet goed genoeg voor werd geacht en waar je weer helemaal opnieuw kan beginnen met opbouwen.

Stel dat PSV het echt niet haalt, dus CL voorronde, dan stopt Cocu, dan zijn Alex, Gomes, Farfan en misschien wel Kone weg. Misschien dat spelers als Culina en Vayrinen wellicht wel wat anders gaan zoeken bij interesse. Ik kan me niet voorstellen dat Rutte dat leuker zou vinden dan met zijn Twente Europa in te gaan.

Overigens zie ik Koeman ongeacht welk resultaat never nooit ontslagen worden.
Noem eens een paar trainers op die bij een subtopper in Nederland werkten en een aanbod van PSV of Ajax afsloegen. Ik denk dat je aan 1 hand genoeg hebt...
  woensdag 4 april 2007 @ 14:10:09 #214
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_48003490
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
kutzooi psv moet kampioen worden
Volgens mij is het, gezien de play-offs, voor feyenoord beter als ajax in deze vorm kampioen wordt en philips tweede.
Maar jij denkt (uiteraard) meer aan de rivaal uit Amsterdam dan aan de prestaties van je club.
Accept you're dead and start living
pi_48003513
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Al even niet meer zelfs. Er zit geen verbetering in het voetbal dus is het vrij waarschijnlijk dat we de komende 4 wedstrijden nog wel meer dan 3 punten laten liggen. Worden we alsnog kampioen dan is het groot feest maar hoop ik alsnog dat Koetje buiten geschopt wordt.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:13:19 #216
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48003615
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Langetermijn-beleid is nou eenmaal belangrijker dan kortetermijn-beleid.

woensdag 4 april 2007 @ 14:14:41 #217
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48003666
kwartfinale CL en zeer waarschijnlijk nog kampioen wordt PSV. Prima seizoen toch? Koeman doet het prima, of zie ik iets over het hoofd? Jullie zijn gewoon teveel verwend met Hiddink, dit is het echte niveau van PSV en dat is nog steeds ruim voldoende.

Dit jaar met hakken over de sloot kampioen worden en volgend jaar weer met frisse moed beginnen. Ik zou als PSV-supporter niet ontevreden zijn.
Weisst
  woensdag 4 april 2007 @ 14:15:31 #218
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48003694
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Langetermijn-beleid is nou eenmaal belangrijker dan kortetermijn-beleid.

Daar heb je een technische staf voor .
pi_48003757
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef erkel het volgende:
kwartfinale CL en zeer waarschijnlijk nog kampioen wordt PSV.
Ik vraag me af waar je dat op baseert, niet op het spel van PSV iig.
pi_48003827
Gek genoeg denk ik dat we bij NEC wel eens zouden kunnen winnen, die draaien zelf ook bagger en zo af en toe moet het ook eens meezitten natuurlijk .
  woensdag 4 april 2007 @ 14:18:47 #221
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48003834
Bij een gelijke stand zijn jullie sowieso verloren.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:20:02 #222
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48003878
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nouja, voorlopig staan jullie nog wel 3 punten voor en zijn NEC, Vitesse en Utrecht momenteel niet echt geduchte tegenstanders.
pi_48004081
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Nouja, voorlopig staan jullie nog wel 3 punten voor en zijn NEC, Vitesse en Utrecht momenteel niet echt geduchte tegenstanders.
Sparta, Excelsior en NAC waren dat ook niet. Verder is er na Heerenveen van geen enkele tegenstander met enig niveau meer gewonnen.

Natuurlijk kunnen we nog kampioen worden maar dan moet wel het voetbal veel beter of we moeten heel veel geluk hebben.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:33:26 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48004366
NAC was natuurlijk wel geducht na de beker. NEC lijkt me dat minder. Wat gisteren is gebeurd, kan vreemd genoeg nog positief uitpakken. De wedstrijd in Liverpool is nu een formaliteit, dus als je daar met een veredeld B-elftal (want met alle respect, dat was gisteren toch niet het geval) aan kunt treden zal Koeman dat gewoon doen. Had het 0-1 gebleven, had PSV bij de uitwedstrijd nog wel volle bak gegaan.

Verliezen jullie punten tegen NEC en wint Ajax, dan kan ik me zelfs niet voorstellen dat jullie volgend jaar CL spelen. Winnen jullie tegen NEC, dan denk ik dat dat genoeg impuls is om in ieder geval weer in de hakken-over-de-sloot-3-punten mentaliteit een kickstart te geven.
quote:
3/4/2007 - PSV wil vlaggenzee voor duel tegen Liverpool
(Gepost door RvN)

PSV meldt dat het vanavond aan alle supporters een speciale ‘Brabantse’ vlag van 73 bij 50 centimeter zal uitdelen. De plastic vlaggen moeten samen een prachtig decor vormen als sfeervolle ondersteuning voor de spelers. “We willen een echte vlaggenzee creëren. Bovendien zijn het leuke dingen om te bewaren als collectors item”, aldus PSV.
Leuk collectors item inderdaad
  woensdag 4 april 2007 @ 14:33:40 #225
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48004376
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op de 3 punten voorsprong. Ze gaan er echt nog wel voor vechten om kampioen te worden en met zo'n selectie behoor je nog altijd tot de top van Nederland, dus dat moet nog wel lukken.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')