Ik dacht dat het een 1 april grap was dat de nummer 1 voortaan ook mee moest doen met de playoffsquote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Suijk het volgende:
Alex kun je wel gebruiken in de playoffs natuurlijk.
het frustreert natuurlijk wel een beetje dat veel dingen waarvoor Grrrrrrrrrrrrr waarschuwde en zich zorgen over maakte nu de waarheid zijn gewordenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Grrrrrrrr geeft gewoon de feiten weer, maar Pyth vind dat Grrrrrrrr niet zo negatief moet doen. Dan komt Grrrrrrrr weer met feiten waarom hij negatief doet, waarna Pyth weer zegt dat Grrrrrrrr niet zo negatief moet doen etc. Eindeloze discussie.
Juist in deze periode moeten mensen elkaar steunen. De cijfers van na de winterstop zijn schandalig, maar je weet niet hoe zo'n wedstrijd als tegen Liverpool doorwerkt. Misschien zien ze hun tekortkomingen nu in, en proberen ze er wat aan te doen, maar voor het zelfde geld is het zelfvertrouwen nu helemaal weg.
We zullen zaterdag zien hoe het gaat, als we deze winnen, heb ik er al een stuk meer vertrouwen in, dan hebben onze spelers weer wat meer vertrouwen. Maar het is allemaal speculeren.
De kampioen speelt geen play-offs.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Suijk het volgende:
Alex kun je wel gebruiken in de playoffs natuurlijk.
Geen idee. Maar iedere euro voor die gast is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Robert verkocht voor 3.5 miljoen, hoeveel heeft die PSV gekost?
5 miljoen dollar volgens PSVnetwerkquote:Op woensdag 4 april 2007 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Robert verkocht voor 3.5 miljoen, hoeveel heeft die PSV gekost?
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV zal ook wel huurcenten hebben gekregen dus verlies zou wel meevallen/
Maar toch had ik hem er nu graag bij gehad
Dat frustreert zeker. Ik zie liever dat ik ongelijk krijg in dit soort dingen. Maar dat het zo erg zou zijn had ik echt niet verwacht. Eerder een beetje billenknijpen de laatste paar wedstrijden, niet dat we 4 wedstrijden voor het einde nog maar 3 punten voor staan (of dat we na 4 wedstrijden na de winterstop nog maar 3 punten voorstonden).quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het frustreert natuurlijk wel een beetje dat veel dingen waarvoor Grrrrrrrrrrrrr waarschuwde en zich zorgen over maakte nu de waarheid zijn geworden
Itt tot sommige andere spelers kreeg hij wel niet zoveel kansen op zijn eigen positie. Vaak werd hij als buitenspeler gebruikt terwijl hij dat echt niet kon. Hij was geen Romario nee maar zoveel krediet kreeg hij ook weer niet op de spitspositie.quote:Op donderdag 5 april 2007 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ach ik heb hem in een PSV zelden goede dingen zien doen.
Laat staan hoe hij TOP Oss oprolde natuurlijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef ganzenherder het volgende:
En die pingel tegen Lyon zullen we allemaal nooit vergeten natuurlijk![]()
En 2x scoorde tegen WillemIIquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Laat staan hoe hij TOP Oss oprolde natuurlijk!
Dag Michael!quote:Scheringa: 'Spelers Ajax en PSV benaderen ons'
5/4/2007 10:00
Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zichzelf gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook zijn pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.
'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'
Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.
'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Wat schuift het?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:59 schreef SiemeN het volgende:
Zeg Grrrrrrrr.. Voel jij er niet wat voor om PSV mentaal te gaan coachen?
Lekker verstandig, een speler met een gevaarlijke blessure onder druk zetten om toch maar snel te revalideren. Lekker bezig, Koemanquote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende
[b]4/4/2007 - MRI-scan moet duidelijkheid geven over mogelijk snelle terugkeer Alex
Voetbal International meldt dat Alex deze week een MRI-scan zal ondergaan. Dan moet duidelijk worden of hij door zijn revalidatie in Brazilie wellicht sneller dan gepland kan terugkeren. Koeman heeft nog hoop dat hij hem een of twee duels kan inzetten deze competitie.
vandaag komt de uitslag van de MRI scan, maar ze waren bij PSV niet erg hoopvolquote:Op donderdag 5 april 2007 08:31 schreef Neoktheone het volgende:
Is er al meer bekend over de blessure van Farfan?
Ach, we zijn hem na dit seizoen zo goed als zeker kwijt, boeit ons het of hij op z'n 30e in een rolstoel zit, als wij maar kampioen worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker verstandig, een speler met een gevaarlijke blessure onder druk zetten om toch maar snel te revalideren. Lekker bezig, Koeman![]()
als hij speelde liep hij het meeste van de tijd ongeinspireerd rond te hobbelen, geen spatje inzet. Heb me een aantal keren dood zitten ergeren in in het stadion!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Itt tot sommige andere spelers kreeg hij wel niet zoveel kansen op zijn eigen positie. Vaak werd hij als buitenspeler gebruikt terwijl hij dat echt niet kon. Hij was geen Romario nee maar zoveel krediet kreeg hij ook weer niet op de spitspositie.
En die pingel tegen Lyon zullen we allemaal nooit vergeten natuurlijk![]()
Idd zeg, want alle spelers die bij AZ vertrokken hebben ook gigantisch succes bij hun nieuwe club.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die laatste allinea is behoorlijk arrogant en ook lichtelijk overdreven lijkt mij.
Scheringa en v. Gaal bij één club levert natuurlijk wel erg veel arrogantie op.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die laatste allinea is behoorlijk arrogant en ook lichtelijk overdreven lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |