Niemand zal ontkennen dat het kut gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Het gaat toch ook kut? Ik had het ook liever anders gezien maar hosanne kraaien is niet op zijn plaats. Ik deel zijn grote negativisme niet maar onverdeeld positief ben ik ook niet.
Man, ik heb het niet over individuele doelpunten of zelfs wedstrijden. Het gaat om de hele reeks. Zoiets als gisteren kan gebeuren, alleen is wel de instelling van de spelers de 2e helft gewoon om te janken.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dus mensen van PSV zijn verantwoordelijk voor die wereldgoals gister? Zo'n balletje als van Simons ban je binnen deze begroting niet uit. Als Liverpool dan kan, loop je er altijd tegenaan.
Tja, deze hele topicreeks zet weinig zoden aan de dijk. Maar volgens mij is het hier toch echt de bedoeling dat er over PSV gepraat wordt, dat doe ik dan dus ook. Dat ik vaak argumenten herhaal komt ook omdat ik mensen als okee6 10 keer hetzelfde uit moet leggen natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat het kut gaat.
Constant dezelfde opmerkingen blijven herhalen, vooral over (gebrek aan) kwaliteit in de breedte van de slectie, zet echter weinig zoden aan de dijk. We weten het onderhand wel, en er valt toch niets aan te veranderen.![]()
Maar naar de wedstrijd ben je dus niet geweest als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, een klote dag.
[..]
Oeh! Hij gebruikt vieze woorden....
[..]
Ik was eigenlijk wel optimistisch over een gelijkspel, in tegenstelling tot jou.
[..]
Mijn "negatieve gelul" zoals jij het omschrijft is grotendeels gewoon de feiten op een rijtje zetten. Van die feiten wordt ik idd niet vrolijk en weinig hoopvol voor de toekomst.
Triest om te zien dat iemand die zich supporter noemt zoals jij zich dan af moet reageren op iemand die gewoon de waarheid vertelt ipv dat je het de mensen die verantwoordelijk zijn kwalijk neemt.
Ga je nou dat soort dingen zoeken om me te kunnen bashen? Reageer eens inhoudelijk ipv op de man te spelen. Zelden ga je in op argumenten. Als ik feiten noem is jouw standaard antwoord: "je doet negatief!". Als ik ergens hoop op heb of suggesties doe over hoe we misschien in de toekomst beter kunnen presteren zeg je niks om even later weer te roepen dat ik "de negatieve lul" uithang.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar naar de wedstrijd ben je dus niet geweest als ik het goed begrijp?
Jongen, je bent een en al negativisme en het komt mij en (gelukkig) ook steeds meer andere PSV Supporters hier de STROT uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je nou dat soort dingen zoeken om me te kunnen bashen? Reageer eens inhoudelijk ipv op de man te spelen. Zelden ga je in op argumenten. Als ik feiten noem is jouw standaard antwoord: "je doet negatief!". Als ik ergens hoop op heb of suggesties doe over hoe we misschien in de toekomst beter kunnen presteren zeg je niks om even later weer te roepen dat ik "de negatieve lul" uithang.
Waarom wil je weten of ik naar de wedstrijd geweest ben eigenlijk?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jongen, je bent een en al negativisme en het komt mij en (gelukkig) ook steeds meer andere PSV Supporters hier de STROT uit.
Goh, dat dat eindelijk door die plank heen gekomen is bij je.... Vreemd dat ik dat niet mag zeggen en jij blijkbaar wel?quote:Natuurlijk was het kut met peren gisteren (en eigenlijk al sinds de winterstop)
Tja, niemand gelooft dat Zeefuik even de kar gaat trekken natuurlijk.quote:Zelfs als er een neus is die vraagt wie er Zaterdag in de spits moet en ik antwoord met Zeefuik benader je het weer negatief door: De Verlosserte posten.
Dat denk je dan verkeerd. En wat dan nog als ik op de bank gezeten had? Mag je dan geen mening hebben?quote:En ik wil weten of je naar de wedstrijd geweest bent omdat ik denk dat je thuis voor de TV gezeten hebt.
quote:
Doe maar gewoon normaal met je plank sukkeltje, ik zeg en weet ook al langere tijd dat het niet goed gaat maar hoef dit niet noodzakelijk elke fucking post in werkelijk waar ieder PSV-topic te herhalen.quote:Goh, dat dat eindelijk door die plank heen gekomen is bij je.... Vreemd dat ik dat niet mag zeggen en jij blijkbaar wel?
Er wordt toch gewoon gevraagd wie er dan in de spits komt te staan, niks meer niks minder.quote:Tja, niemand gelooft dat Zeefuik even de kar gaat trekken natuurlijk.
Dus je bent gisteren "gewoon" in het stadion gaan kijken?quote:Dat denk je dan verkeerd. En wat dan nog als ik op de bank gezeten had? Mag je dan geen mening hebben?
Nou, waar zullen we het dan eens over hebben als we het niet over de wedstrijden en resultaten mogen hebben? Of mogen we er wel over praten zolang we maar doen alsof alles geweldig is en het vanzelf allemaal goed komt?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doe maar gewoon normaal met je plank sukkeltje, ik zeg en weet ook al langere tijd dat het niet goed gaat maar hoef dit niet noodzakelijk elke fucking post in werkelijk waar ieder PSV-topic te herhalen.
Daar heb je gelijk in natuurlijk. Ik geef alleen maar aan dat we niet teveel van die jongen mogen verwachten, hij is nog maar 16 jaar. Het zou me niet verbazen als hij overigens wel gaat scoren in 1 van de komende wedstrijden. Wat mij betreft krijgt hij de voorkeur boven Tardelli de komende tijd.quote:Er wordt toch gewoon gevraagd wie er dan in de spits komt te staan, niks meer niks minder.
Jij haalt dat kartrekken er zelf weer bij.
Nee, ik zat op de stoel ipv de bankquote:Dus je bent gisteren "gewoon" in het stadion gaan kijken?
Blij dat te lezen.quote:Natuurlijk mag je wel een mening hebben als je thuis vanaf je bank kijkt, vroeg het me gewoon af
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog vier wedstrijden vol achter de ploeg gaan staan en ons steentje bijdragen en dan snel deze tweede dramatische seizoenshelft vergeten en een feestje vieren in de stad. Dáár moeten we voor gaan en onze jongens helemaal. Het kan nog, het is in onze eigen handen.
Dus ik zeg: 4 wedstrijden erop klappen, hoe ze spelen interesseert me geen fuck, als we maar minstens 10 punten halen.
Natuurlijk hoeven we niet te doen alsof alles geweldig is en het vanzelf goedkomt (al zou dat wel mooi zijn) maar elke post weer alles en iedereen negatief benaderen heeft ook geen zin vind ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, waar zullen we het dan eens over hebben als we het niet over de wedstrijden en resultaten mogen hebben? Of mogen we er wel over praten zolang we maar doen alsof alles geweldig is en het vanzelf allemaal goed komt?
We mogen ook niet teveel verwachten maar wat hij tegen NAC liet zien was veelbelovend en ik wil hem wel eens 90 minuten aan het werk zien.quote:Daar heb je gelijk in natuurlijk. Ik geef alleen maar aan dat we niet teveel van die jongen mogen verwachten, hij is nog maar 16 jaar. Het zou me niet verbazen als hij overigens wel gaat scoren in 1 van de komende wedstrijden. Wat mij betreft krijgt hij de voorkeur boven Tardelli de komende tijd.
OK, ik vind ook dat je je club altijd moet steunen ook al gaat het wat minder.quote:Ja, ik zat gewoon in het stadion, 40 euro betaald voor een stel veelverdieners die er na 45 minuten geen zin meer in hadden. En de volgende keer zit ik er weer.
Simons kon daar niet heel veel anders, beetje pech.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die Cocu die als een oude man over het veld strompelt en die ervaren Simons die door het midden uitverdedigd op het hoogste niveau?!
en toch zoeken jullie elkaar steeds opquote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:
Dat is o.a. een van de redenen dat ik niet echt zin heb om op je te reageren.
Dat was idd wel het hoogtepunt van de avondquote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef ErikT het volgende:
Het vervelendste van alles vind ik eigenlijk dat er bijna niks meer over is van het team dat 2 jaar (!) geleden de halve finale haalde.
Het is een Calimero verhaal, maar het verpest wel degelijk mijn voetbalbeleving.
Overigens ook nog gelachen gisteren, toen nadat die Liverpool gast geblesseerd raakte Tardelli nog ff over de bal viel. Waarom is die clown ooit gehaald...
Geweldig trainingskamp ja. Pure destructie.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me vooral af wat hij in de winterstop gedaan heeft...![]()
Ik dacht dat het een 1 april grap was dat de nummer 1 voortaan ook mee moest doen met de playoffsquote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Suijk het volgende:
Alex kun je wel gebruiken in de playoffs natuurlijk.
het frustreert natuurlijk wel een beetje dat veel dingen waarvoor Grrrrrrrrrrrrr waarschuwde en zich zorgen over maakte nu de waarheid zijn gewordenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Grrrrrrrr geeft gewoon de feiten weer, maar Pyth vind dat Grrrrrrrr niet zo negatief moet doen. Dan komt Grrrrrrrr weer met feiten waarom hij negatief doet, waarna Pyth weer zegt dat Grrrrrrrr niet zo negatief moet doen etc. Eindeloze discussie.
Juist in deze periode moeten mensen elkaar steunen. De cijfers van na de winterstop zijn schandalig, maar je weet niet hoe zo'n wedstrijd als tegen Liverpool doorwerkt. Misschien zien ze hun tekortkomingen nu in, en proberen ze er wat aan te doen, maar voor het zelfde geld is het zelfvertrouwen nu helemaal weg.
We zullen zaterdag zien hoe het gaat, als we deze winnen, heb ik er al een stuk meer vertrouwen in, dan hebben onze spelers weer wat meer vertrouwen. Maar het is allemaal speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |